G: Oudoin / erikoisin kuulemasi etunimi? Nimi, josta et ole varma onko oikea?
Kommentit (73)
Tunnen tosi paljon erikoisella nimellä olevia lapsia ja minusta se on vaan tosi kivaa. Esimerkiksi tämmöisiä tiedän: Emi, Elin, Sipriina. Erikoisia poikien nimiä on ollut vähemmän tutuilla, ehkä Ukko ja Alarik erikoisimmat. Sit ihan Reino on jännä nimi noin 10-vuotiaalla.
tosin myöhemmin selvisi, että oli kyse kirjoitusvirheestä oikea nimensä oli Gryzina...
Juu, varmaan sekä Elin että Alarik yleisiä ruotsikkoperheissä. Nämä ihan suomalaisissa, mitkä minä tunnen ja siten vähän harvinaisempi nimi. Tuolla viitekehyksellä on kuitenkin vaikutusta aika paljon siihen, että miten outo nimi on. Samaan tapaan en voisi kuvitella että suomalainen laittaisi tyttönsä nimeksi Muna, mutta kyllä minä Muna-nimisenkin tytön tunnen. Samoin olisi minusta aika erikoista jos somalityttö olisi vaikka Päivi.
taitaa löytyä samasta perheestä. Olikohan isä jokin insinööri... Muillakin perheen lapsilla oli oudot nimet.
Tiedän pienet kaksoset Urho ja Ursula...=/
ihan suomalaisella nuorella naisella
Tetti, Titvi (3 viim. mainittua naisia), Oras
Suomessa on yhteensä 100 Kuutti-nimistä miestä ja vuonna 2006 on kastettu 20 Kuuttia :)
Vierailija:
Kylä mä olen ihmetellyt näitä väännöksiä kuten Jennaca, Katriini, Jasminella... YÖÖÖK!!
Suurin osa näistä nimistä löytyy.
Viennetta, Gryzina, Sipuli, Vabbu ja nuo edellä mainitut ovat sellaisia, joita ei ole olemassa (Jäiköhän joku mainitsematta?).
Tosin onhan se parempi kuin Kirchhoff...
Tesla olisi aika kiva nimi. Samoin Oomi (kannatan suomenkielistä kirjoitusasua).
Myöskin suomalaisia perheitä asuu ulkomailla.
Hiihoo muuten meillä on pojalla kolmantena nimenä Alarik, on suvussa kulkeva nimi.
Niin ja ollaan ihan Suomenkielisiä tosin ruotsinkieliellä sukunimellä.
*auts* ja kyseessä siis taapero-poika. Liekö joku väännös Rico - nimestä? Karu joka tapauksessa.
Oli jonkun semi-julkkiksen lapsi....
Ovat oikeasti olemassa. Ja tytön nimiä, jos joku sitä miettii...
Erikoisia nimiä on maailma pullollaan, eikä edes kaikki Suomessa asuvien nimet löydy väestörekisterikeskuksen tilastoista.
*hrrrrr*