PK-seudulla asuvat autoilijat: te, jotka ette juuri asioi Helsingin ydinkeskustassa, niin missä ostoskeskuksissa käytte?
Minä asun Itä-Helsingissä ja autoilen useimmiten Itikseen ostoksille, toisena tulee Jumbo.
Keskustassa ei ole itselleni oikeastaan mitään.
Missä te muut käytte?
Kommentit (46)
Jumbo on paras, Kaari ankea ja Itis...
Millainen tuo Kaari on?
En ole koskaan käynyt, vaikka olen asunut aina PK-seudulla.
Oikeastaan kaikki muut ostoskeskukset on koluttu läpi.
Jumbosta tykkään sen selkeyden takia ja koska sieltä aina saa parkin. Lauantaisin en pahimpaan ruuhkaan (lue: klo 11-17) en Jumboon kyllä mene, kerran erehdyin ja käännyin pois. Liikaa ihmisiä silloin.
Triplassa käyn minä, koska siellä on paras valikoima erilaisia liikkeitä ja ihania ravintoloita.
Käyn paljon keskustassa. Töissä, kirjastossa tms. Autoja on kaikki väylät niin turvoksissa että fillarilla pääsen paljon nopeammin. Myös kävellen tuo 5,5 km suuntaansa menee helposti. Miksei raitiovaunullakin, mutta ruuhka-aikaan apostolinkyyti on kivempi.
Ostan päivittöiset Triplasta. Käyn salilla Triplan vieressä ja kirjastohan on myös Pasilassa (jos ei Oodiin jaksa). Triplaan on meiltä 20 min kävely.
On minulla autokin mutta se 5.5km kestää ruuhka-aikana 45 minuuttia. Stadissa on niin paljon autojabkun sinne mahtuu, ja vähän yli
Asun Kalliossa. Useimmiten metrolla Rediin tai sitten dösällä Triplaan. Jos on todella isot ostokset tiedossa (kerran vuodessa), niin sitten autolla jompaan kumpaan tai jopa Itikseen.
Samaa aattelin, no r o s kasakki E-Suomessa on ääliöitä, niin tummat kuin vaaleat.