Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempani loukkaavat joka kerta

Vierailija
16.05.2023 |

Sitten ihmetellään, kun en pidä yhteyttä. Yritän antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta silti aina jokin osuu ja jää satuttamaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hankala ja mahdotonta pitää yhteyttä. Siinä sitten joutuvat ihmettelemään kun eivät itse ymmärrä.

Vierailija
2/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian herkkänahkainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?

Vierailija
4/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pidät kuitenkin yhteyttä. Tee kuten uhkaat, ei ne sua muuten ota tosissaan.

Vierailija
5/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pidät kuitenkin yhteyttä. Tee kuten uhkaat, ei ne sua muuten ota tosissaan.

Ne tunkee suhun oman pahanolonsa.

Vierailija
6/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Esimerkiksi yhä ajattelevat, että eroni exästä oli minun syytäni. Kertovat exästäni juttuja, joita en halua kuulla ja joita en muuten saisi edes tietää, esim. että ex oli muuttanut uuden kanssa yhteen ja saanut lapsen.

Ovat sanoneet puolestani asioita "onneksi sinulla ei ole lapsia".

Kun sanoin, että en juhli syntymäpäivää: "mitäpä tuota juhlimaan".

Vierailija
7/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
8/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Esimerkiksi yhä ajattelevat, että eroni exästä oli minun syytäni. Kertovat exästäni juttuja, joita en halua kuulla ja joita en muuten saisi edes tietää, esim. että ex oli muuttanut uuden kanssa yhteen ja saanut lapsen.

Ovat sanoneet puolestani asioita "onneksi sinulla ei ole lapsia".

Kun sanoin, että en juhli syntymäpäivää: "mitäpä tuota juhlimaan".

Kyllä minä ainakin loukkaanuisin!!

Vierailija
9/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille napakasti takaisin että tollasta paskaa et ala enää kuuntelemaan ja ottakoot yhteyttä sitten kun osaavat käyttäytyä tai sun puolesta välitkin voi katkaista kokonaan.

Vierailija
10/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kertoo lapselleen tämän exien kuulumiset ja miksi sun vanhemmat on kiinnostuneita sun exästä?

Sun vanhemmat ei vaikuta kovin empaattisilta.

Vierailija
11/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kertoo lapselleen tämän exien kuulumiset ja miksi sun vanhemmat on kiinnostuneita sun exästä?

Sun vanhemmat ei vaikuta kovin empaattisilta.

Eivät ymmärrä, että minä en halua ajatella koko ihmistä enkä siis aktiivisesti etsi hänestä tietoja. Kaikki sen aikaiset yhteiset kaveritkin jätin taakseni.

Heillä ei ole omaa elämää ja juoruavat kaikesta. Ex on heille juoru muiden joukossa, minulle ihminen, joka petti.

Vierailija
12/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä niin tiedän miltä susta tuntuu. 34 vuotta jaksoin odottaa vanhemmilta kohteliasta käytöstä ja huomaavaista keskustelutyyliä sen sijaan, että aina onnistuivat jotenkin pahoittamaan mieleni. Olen lopulta ymmärtänyt, että he eivät moiti minua vaan projisoivat omia epävarmuuksiaan minuun. Olen heille heidän jatkeensa ja vaatimukset minua kohtaan ovat korkeammat kuin heillä on itseään kohtaan. Haluaisivat elää elämäni puolestani jos voisivat. Siksi moni tekemäni valinta ja ominaisuus häiritsee heitä, koska he eivät itse olisi tehnyt tai ollut samoin. Nykyään välit ovat etäisemmät ja olen irrottanut itseni heistä henkisesti. En enää odota yhtään mitään.

Vierailija
13/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok käyttäytyä loukkaavasti vaikka kohde ei olisikaan herkkänahkainen.

Vierailija
14/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota olemaan tekemisissä huonotapaisten hölmöläisten kanssa. Mitä turhaa omaa mieltään pahoittamaan? Pärjäät varmasti paremmin ilman heitä, jos ei puhu mene vanhuksille perille.

Vierailija
15/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteydessä mahdollisimman harvoin, tyyliin jouluna ja äitienpäivänä. Ap

Vierailija
16/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkauksista pitää antaa tiukkaa palautetta. Tarvittaessa kovaäänisesti ja haistatellen.

Vierailija
18/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kyllä kovin pahoilta loukkauksilta näin ulkopuolisesta kuulostanut. En usko että haluavat tarkoituksella tytärtään loukata. Mitä ne siitä hyötyisivät.

Tuosta, että ovat sanoneet, että onneksi sinulla ei ole lapsia, huomauttaisin, että niinhän aina sanotaan jos ero tulee joillekin. Se ei ole missään tapauksessa loukkaus, vaan sanotaan asiasta jotain positiivistakin. Ero ei ole mukava lapsille.

Vierailija
19/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodosta rajat niille. Ole niiden kanssa vähemmän tekemisissä.

Vierailija
20/20 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo kyllä kovin pahoilta loukkauksilta näin ulkopuolisesta kuulostanut. En usko että haluavat tarkoituksella tytärtään loukata. Mitä ne siitä hyötyisivät.

Tuosta, että ovat sanoneet, että onneksi sinulla ei ole lapsia, huomauttaisin, että niinhän aina sanotaan jos ero tulee joillekin. Se ei ole missään tapauksessa loukkaus, vaan sanotaan asiasta jotain positiivistakin. Ero ei ole mukava lapsille.

Voi kuule naristien keski-ikäisenä lapsena voin kertoa että todellakin loukkaavat tahalleen. Tekevätä ihan mitä vaan sotkeakseen lastensa elämän. Narstisteille on yksi ja sama onko kyseessä oma lapsi. Saa mielihyvää toisten pahasta olosta. Ne elää sitä varten.