Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Koska olet syönyt viimeeksi verilettuja?

Vierailija
07.11.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena söin niitä paljonkin. Ovat kyllä hyviä puolukkahillon ja kylmän maidon kanssa. Vielä kun saisi sellaisi ihan itse tehtyjä niin nam

Vierailija
2/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun pakotettiin. En todellakaan koske enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksentaa, oli maidon kanssa sitten huuhtonut alas. Yleensä ei valita ruoasta muuta veriletuista ei kyllä tykännyt. Itse olen joskus kouluaikoina ja ei ole jäänyt kyllä mitään kivoja muistoja, veripalttu on vielä karmeampaa.

Vierailija
4/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihmisten ruokaa eikä näköjään eläintenkään kun koiranmakkarassa lukee isolla päällä että EI sisällä verta!

Vierailija
5/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luultavasti siitä on vielä enemmän aikaa. Ei siksi etten tykkäisi veriletuista, ihan hyviähän ne ovat. Kouluaikojen jälkeen niitä tuli vaan harvemmin syötyä.

Esikoiseni luuli pitkään (ellei luule vieläkin), että ko. ruoan nimi on meriletut, oli kuullut päiväkodissa väärin. ; ) En halunnut kauheasti ruveta täsmentämään oikeaa kirjoitusasua, sillä en halunnut suoranaisesti korostaa lapselle sitä, mistä letut on itse asiassa tehty...

Vierailija
6/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaskin tykkää, kun saa itse jopa leikatuksi pehmeää lettua. Teen oheen aina muusia ja valkokastiketta. Lätyt maksavat alle euron laari ja siitä syö meidän 3-henkinen perhe melkein kaksi kertaa, joten on ihan edullisin hyvä liharuoka, jonka keksin.

Vierailija
7/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan inhonnut verilettujen makua, siinä mielessä voisin syödä niitä vieläkin.

t: vegetaristi-10

Vierailija
8/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vähemmän teki mieli syödä niitä sen jälkeen kun pari oppilasta oksensi. Nykyään en muista enää makua, mutta ajatus inhottaa, ala-asteikäisenä tuskin tajusin sitä.

Vierailija:

Maistuvatko veriletut oikeasti mielestänne niin pahoilta, vai onko se se ajatus siitä, että ne on tehty verestä?

T. En muista numeroani.

Vierailija
9/9 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20-vuotta sitten. Hyi ällötys, ajatuskin puistattaa. maksalaatikon kanssa samanlaista kauhuruokaa. En söisi kumpaakaan edes Halloweenin kunniaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi