Lukshenka: Suomalaiset eivät ole enää tervetulleita Valko-Venäjälle
Voi kauheeta. Olisinpa kauheasti halunnutkin mennä käymään tuolla..
Kommentit (56)
Olettehan jo hakeutuneet kriisiavun piiriin tämän vuoksi?
just olin varaamassa pakettimatkaa perheelle! Täytyy kattella muualta, Kongo, Pohjois-Korea yms
Piti ihan googlettaa että mistä jää paitsi. On joku linna, metsä, kirkko ja kartano. Äh, että kuulosti hyvältä. No kai se on sit niin että hiihtolomalla Pjongjang kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt itsekin vähän yllätyin kun tajusin että en ole ikinä ajatellut käyväni valko-venäjällä. Sehän on vähän kuin venäjän lähiö joten tietenkään ei ole sitten mieleen edes tullut että se on maa jossain ja he pitää itseään ihan vakavasti kaiketi valtiona?
Sama! Ei ole tullut pieneen mieleenkään ja aika monta kertaa olen kuitenkin tuijotellut Euroopan karttaa ja pohtinut matkustuskohteita. Kaikki Sloveniat ym ovat olleet vaihtoehtoja, mutta ei koskaan Valko-Venäjä.
Valko-venäjä liittyy enemmän siihen alkoholi juomaan. Nytkin mielessäni olevalla Euroopan kartalla on siinä kohtaa tämä drinkki. Ympärillä valtioita jotka ei muistuta 90 luvun yöelämästä ja siitä että maitotuotteet ei sovi minun vatsalle.
Voi voi kun ei enää pääse ikinä lomalle r yssänmaalle eikä nyt enää sitten r yssän per*eennuolijamaahan valkor yssäänkään.. mitä me nyt tehdään voi ei ja voi kyynel😭😭😭
voi ei!!! koko elämäni romahti juuri!!! tuleekohan meille porttikielto myös pohjois-koreaan ja venäjällekin?
Vaikka joku olisi maksanu matkat ja täyden ylös pidon Venäjälle tai valko Venäjälle ennen sotaakin niin en olisi menny
En ole ollut menossakaan haisevaan likaiseen köyhään puute maahan joka elää putskun pelossa ja armopaloilla ilman omaa tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Olettehan jo hakeutuneet kriisiavun piiriin tämän vuoksi?
Vuorokauden ympäri on päivystys ja tukea.
En ehkä pysty huomenna duuniin tämän uutisen takia, pitää pitää mental health day.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin Venäjän porttikiellot länsimaalaisille,kuka sinne edes olisi menossa?
No, aika monikin. Venäjän turismi on moninkertaista Suomeen verrattuna. Venäjällä asuu myös paljon enemmän ulkomaan kansalaisia, kuin Suomessa. Venäjä taitaa itse asiassa maailmassa olla toisella sijalla Yhdysvaltojen jälkeen maassa asuvien ulkomaan kansalaisten määrässä.
Vaan minäpä olen Minskissä viettänyt 3 vuotta elämästäni. Neukkuaikaan se oli selkeästi siistimpi ja organisoidumpi paikka kuin se isompi Venäjä, mutta myös vastaavasti tylsempi. Vuosikymmenten jälkeen, juuri ennen koronaa, kävin katsomassa, miten paikka oli muuttunut. Nyt siellä näytti olevan ihan keskieurooppalainen meininki, niin kuin kuuluukin, sillä onhan se maantieteellisesti katsoen hyvin lähellä Euroopan keskipistettä. Harmi, että parin vuoden takainen kapina kuivui kasaan eikä Lukashenkasta ole vielä päästy, mutta kyllä hänellekin vielä madonluvut luetaan. Toivottavasti pian. Menen mieluusti sinne uudelleen sitten.
Miksei tiputa ydinpommeja suoleen jos ei tykkää siitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei tiputa ydinpommeja suoleen jos ei tykkää siitä?
Likasanko tiputtelisi ydinpommeja omaan suoleensa? Kiintoisaa.
Luulevat että jonkun maailma siitä romahtaa. Hah hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika monikin. Venäjän turismi on moninkertaista Suomeen verrattuna. Venäjällä asuu myös paljon enemmän ulkomaan kansalaisia, kuin Suomessa. Venäjä taitaa itse asiassa maailmassa olla toisella sijalla Yhdysvaltojen jälkeen maassa asuvien ulkomaan kansalaisten määrässä.
Venäjällä käyminen on vähän kuin kävisi katsomassa Afrikan mantereella slummeja. Onhan se eksoottista nähdä köyhyyttä ja kurjuutta. Mutta onko sellainen oikein moraalisesti niin vähän arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän johtuu siitä että Venäjällä on tapana liittää ulkomaita itseensä kysymättä niiden ulkomaalaisten mielipidettä.
Sama! Ei ole tullut pieneen mieleenkään ja aika monta kertaa olen kuitenkin tuijotellut Euroopan karttaa ja pohtinut matkustuskohteita. Kaikki Sloveniat ym ovat olleet vaihtoehtoja, mutta ei koskaan Valko-Venäjä.