Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ TERHOJEN touhut tiistaina ♥ ♥

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ardisia / Isa:

Mistä tilasitte / ostitte riippumaton?? Olen kanssa sellaista suunnitellut, tosin pitäisi tuo pinniskin nyt eka hommata =)

Käykö se mihin vaan pinnikseen vai vaatiiko jotain tiettyjä " ominaisuuksia" sängyltä?

Meillä tulee oleen ihan sama hommeli kuin teillä: makkarit ylhäällä jne.. Ne ovat vielä kesken hieman, joten nyt nukutaan alakerrassa. Olen ollut kuulevinani lupauksen että jouluksi olisivat valmiit 8-o

Harmonielle: Saksasta myös tilata vaunuja!! Tälläkin palstalla on joskus ollut linkkejä yms.

Vuokraakohan muut vakuutusyhtiöt noita turvakaukaloita kuin IF?

Mary -pikaisesti tällä kertaa

29+6 JEEEEEEEEEEE huomenna podetaankin kolmenkympin kriisiä !!

Vierailija
22/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.1klass.se/E-handel/ pistä siellä hakusanaksi " hängmatta" niin löytyy. Maksoi 179kr. Sitä en tiedä, toimittavatko Suomeen. Mutta Isabelluska on varmaankin hankkinut jostain Suomen puolelta..

Mun mahaa kutittaaaaaa... alkoi aamulla ja nyt aivan verillä, oiskohan niitä arpia nyt sitten tulossa (aiemmissa raskauksissa olen välttynyt..) Mitähän rasvaa uskaltais laittaa, ettei mee pahemmaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinkin halvalla niin olisin pyytäny kaveria tuomaan kun oli suomeen tulossa.. mut eipä tullu mieleen.. mä itse tilasin sen tuolta www.amauti.fi tilasin samalla harsoja yms. no ei se kallis ollu sinällänsä sielläkään 29,90.. mut kuitenkin :)

Pitäis alkaa puuhellaa värjäämään tolla uunimusta jutulla,kun on tosiaan kesän aikana vähän ruostetta päässy päällyseen kun pidin liinaa päällä..

Meillä on nyt just tän kesän ja syksyn aikana kaikki lelut siirretty ylös päin,toisaalta sit ihan kivakin kun tyttöjen legot sun muut saa olla siellä rauhassa ettei vauva popsi kaikkia suuhunsa heti.. mut epäilemättä alakertaan alkaa taas leluja kertymään kun pienempiä asukkaita taloon saa.. Nyt on alkanut olla ihan mukavan siistiäkin aina välillä kun isot tytöt osaa jo siivota itsekin jälkiään käskemättä.. Tosiaan kun lelut oli alakerran leikkihuoneessa niin ne kulkeutu ympäri alakertaa,se oli välillä aika raivostuttavaa,keittiö meillä on tosin aina ollut lelurauhoitettu alue,kun käy pian vahinko häärätessä kun kompastuu..

Piti kysellä lorahtelusta.. mistä tietää että mitä lorahtelee housuihin,siis onko se lapsivettä vai valkovuotoa?

Nyt pelastamaan perunat hellalta :D (oon muutaman kerran polttanu ruuan pohjaan nettailun takia..)

T:Isa

Vierailija
24/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista saa tuollaisia pH- liuskoja. Niillä voit tarkistaa, mitä lorahdukset sisältää ;)

Mullako kiire?? No se kiire loppui siihen sekuntiin kun mies tuli töistä kotia ;)

Mutta nyt täytyy valmistautua vanhempainiltaa varten...

Vierailija
25/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tää aika menee niin, ettei ees koneelle ehdi? Ihan hirvittää, kohtahan se synnytyskin on lähellä...mulla on kans tullut pelkotiloja synnytyksen suhteen. Se pyörii mielessä aamusta iltaan ja öisin. Pitäisköhän munkin käydä pelkopolilla tai jotain...eniten pelkään sitä, että jos tulee jotain komplikaatioita ja vauvalle käy jotain.

Katseltiin tänään pojan kanssa filmiä sen synnytyksestä ja ihan pikkuvauva vaiheesta ja kyllä tippa tuli silmään kun ajatteli, että kohta saa kokea sen ihanan hetken uudelleen kun vauveli nostetaan rinnan päälle. Kunpa vaan kaikki menis hyvin.

Mulla on vielä isänpäivälahja ihan hakusessa. Oon kyllä kaksi päivää ravannut kaupoilla ja nyt on melkeinpä joululahjat ostettuna ja tili tyhjänä...en vaan tiedä mitä isänpäivälahjaksi. Kun ei ole oikeen sellaisia levyjäkään tullut nyt mistä mies tykkäis. Yleensä olen ostanut jonkun cd:n. No, onhan tässä vielä päiviä, mutta kun en millään jaksais tuolla ostoksilla. Oon kyllä helpottunut kun sain noi joululahjahommat jo lähes hoidettua. Pojalle vielä jotain ja miehelle.

Mulla on ruvennut oleen kans inhottavaa kutinaa joka puolella. Ei mitään voimakasta mutta kuitenkin täytyy aina silloin tällöin raapia varsinkin nukkumaan mennessä. Millaista Hermione se sun kutina olikaan? Oliko sitä ihan ympäriinsä. Mulla on varmaan vaan kuiva iho, että kai se tästä rasvaamalla.

Tuota valkovuotoasiaa olen kans miettinyt tässä, kun välillä tuntuu että lorahtelee enemmänkin. oon kyllä ajatellut että lapsivesi on sellaista vaaleanpunertavaa ja vähän imelän hajuista. Sellaista se oli siis silloin kun pojan synnytys alkoi ja lapsivettä alkoi tihkuun, ensin vain vähäsen. Vai voiko lapsivesi jäädä tavallaan huomaamatta ja sekoittaa sen valkovuotoon.

Nyt ei kirjoittamisesta tuu kyllä mitään. poika hilluu tuossa lelukirja kädessä ja selittää koko ajan, täytyy mennä sen seuraksi.

Vierailija
26/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan kutisee ihan joka puolelta kroppaa. Tuntuu ettei raapiminen auta, aina löytyy uus kohta mistä kutittaa. Ja se jalkapohjien kutina on ihan karmeeta! Silloin kun niitä kutittaa niin tekis mieli seistä jalkarallin päällä ulkona ja hinkata jalkoja siihen. Kämmeniä kun kutittaa niin tekee mieli hierotuttaa niitä vasten toisiaan tai esim pöydän reunaa vasten hinkata. Kosteusrasvaa mäkin olen lykännyt litratolkulla... Aina välillä hyviä päiviä ja usein aamut/aamupäivät kutinattomia. Iltaa kohten yltyy.

Valkovuotoa tai lapsivettä -g:

eilen illalla rankan lumityöurakan jälkeen kun supisteli tosi kipeesti tuntu et lorahtelee aina supparin tahtiin jotain housuun.

Kakkosen synnytys käynnisty lapsiveden lorahtelulla ja sen kyllä sitten vaan tiesi. Tuoksu ihan erilaiselle! Ja vaikka tuli vähän niin tuli kyllä kuitenkin paljon enemmän kuin vetistä valkovuotoa. Pikkuhousunsuoja tuli heti ihan märäksi.

Jaahas, ruoka vissiin valmista! Härskisti heittäydyin sohvalle, kun isäntä tuli reissusta ja hän on nyt sit laittanut ruoan..

t. H

Vierailija
27/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Mieletön [color=violet]hyvä, että tarkastuksessa kaikki ok :) Yksilöllisestihän masut kasvaa, joten varmasti heittoja on eri odotuksissa samoilla viikoilla.

[color=blue]OMK [color=maroon]saman tapaselta kuulosti tuo synnytysvideo mikä esitettiin, ku akan aikaan käytiin valmennuksessa :D

Saisi varmaan murehtia ihan hirveesti, että se vaikuttaisi jotenkin masuvauvaan. Yritä olla huoleti bd bd.

Britax-kaukalo on yhellä kaverilla ja on kehunu. Ukko tuumasi sen olleen jossain testeissä käressä joku aika sitten.

[color=blue]IsänpäiväG: [color=violet]akka oli tehny tänään hoijossa kortin. Tuskin tulee ostettua mitään erityistä lahjaa, ei oo meillä tapana. Kahvit voi saaha sänkyyn ja joskus kukkia ostellaan, mut ei sen kummempaa.

[color=blue]Mamm@mia [color=maroon]maistuiko kummitytölle thairuoka? :)

Mulla on torstaina neuvola-aika ja tarkotus ois eka kerran ottaa akka mukaan. Saapa nähä miten menee. Innostuneena varmasti on masun tutkimisesta sen uskon.

[color=blue]Sinda [color=violet]en onneksi kattonu tuommosta abortti ohjelmaa. En ois varmaan minäkää pystyny vaihtaan kanavaa ja ois saanu itelle aikaseksi tosi pahanolon.

[color=blue]Ardisia [color=maroon]hienoa, että ottavat noin asiallisesti ja tosissaan siellä p-polilla kokemuksesi. Mulla on välillä kans käyny mielessä etten taiakkaan haluta synnyttää, mut nyt vaan olla öllötän ja oon raskaana enkä huolehi huomisesta. Mut katotaan iskeekö hätä lähempänä h-hetkee :O

Paljon muuten mahollista, ett mäkin mietin syntyjä syviä välillä ja se saa proput palamaan herkemmin.

[color=blue]Äityli [color=violet]sullakin hienoja neuvolakuulumisia bd bd.

[color=blue]Tikru [color=maroon]ai ihan erikseen on olemassa mammatoppiksia :O

[color=blue]Hermione [color=violet]eipä oo kiva, jos naapurit ei tajua hoitaa pihahommia puoliksi :/ Ja ihan turhaan meet niitten pihaa puhistaan. Ihan oikein teit, ku hoidit vaan teiän puolen :) Kuulosti vähä siltä ettei naapurin emäntä halunnu tehä hommia vaan ootti ukkoaan kotio :D

Oispa täälläki Lindexi tai Kaphalli " vieressä" niin pääsis koluaan aina noita tarjouksia. *muuttuu vihreeksi* Vaikka muuten en kaipaa asumaan isompaan paikkaan niin sais suht likellä olla joku kunnon kaupunki.

[color=blue]Tiitunen [color=maroon]toivottavasti ei mikään paha pöpö oo eksyny pissaan. Tais olla aamutytöllä jumppatunti, ku noin korkee syke :)

[color=blue]Monttu [color=violet]eksyin tuonne perheklubin sivuille ja harhailin siellä tovin ja mietin mistä ihmeestä oot moisen lomakkeen löytäny. Sit googletin ja se löyty perhekerhon sivulta :)

Saapa nähä täyttääkö ukko sitä. .mitään ei oo kyllä tarkotus ostaa, mut luulen ettei se mittää toivokkaa ostettavan.

[color=blue]Riippumatosta [color=maroon]ett eikös babyidean sivuilta saanu. Vai muistelenkohan väärin. .

[color=blue]Isa [color=violet]mikä ihmeen uunimusta? :O Mä aina sillon tällön ruokaöljyn kanssa käsittelen levyn + kaikki luukut. Mun mielestä se vie ruosteenki. Mulla sitä tuppaa tuleen, ku ruukkaan leipomuksia nostella hellan päälle enkä aina muista laittaa alle tarpeeks sanomalehtiä.

Mua on muutaman kerran säikäyttäny myös pöksyjen " ihmeellinen" kastuminen. Valkovuotohan tuppaa muuttuun jossai vaiheessa, joten sitä sen uskon vaan olevan.

[color=blue]Fable [color=maroon]onko sulla iho ihan näkyvästi kuiva? Mulla masu, rintojen yläpuoli ja käsivarret tuppaa ihan hilseileen :/ kovasti yritän rasvailla. Välillä kutiaa välillä ei. Raskauskutina on ihan hillitöntä ja se raapiminen ei tuo minkäälaista helpotusta vaan kutkan tunne vaan jatkuu.

[color=darkviolet]Unista oli jotai niin mä oon nähny nyt muutamina öinä aika himokkaita unia :O kai puutteessa alan oleen, sitä ne yleensä tarkottaa. Mut ei silti oo ollu mitään innostusta muhinointiin. Joten ei kai himota tarpeeks :D Ja ku sitä iltasin tuppaa oleen väsyny. .

Vaukirjan paketti tuli mulle tänään. Just sama tais olla, ku muillaki jotka sen oli saanu -> vauvan ensisävelet cd, vauvan syntymä kirjanen, kuuntele tms kirjanen ja sit ne näytevaipat. Niin ja puhistuspyyhkeet. Mun mielestä kiva saaha etes tuon verran näytteitä :)

Jäin miettiin vaan vaukirjan sivuilla olevaa arvontaa. Ja laitonki oman alotuksen, ett mistä saa tietää oman arvontanumeronsa. Mä en ainaskaa sitä mistään löydä. .

Jokohan siel ois lumentulo lakannu, ett kannattas käyä kolailemassa. Pitääpä lähtä tarkistaan tilanne.

Vierailija
28/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, riemulla oottelen jouluostoksilla käyntiä. kun eilen lähdin kotoa kahdentoista aikaan ja hain miehen töistä viideltä, siinä välissä kävin salilla mut isoin osa ajasta meni kaupoilla, niin mähän olin ihan poikki illalla. illallla meinas sitten uni yllättää kesken täydellisten naisten, mut aamulla olin pirteenä hereillä jo ennen kuutta:P

sit tänään kasiks salille, sit käymään kotona ennen neuvolaa. en taida enää toista kertaa käppäillä ees taas tonne neuvolalle, menomatkaan meni puol tuntia, paluumatkaan melkein tunti. sit kotiin tultua söin ja menin sänkyyn lukeen " hetkeks" , EHKÄ nukahdinkin ja kappas, kello olilkin puol kuus, pari tuntia tuli nukuttua... nyt ihan tööt-olo:)

neuvolakuulumiset:pissa ok, hemppa 107 (opsidanit sais nyt hakee), rr 126/88 (olin siis kävellyt neuvolalle, ja tuolla tasolla mulla nyt muutenkin ollut), painon muutos 400g/vko, sf 31cm, simppiksen syke 140 (heilu koko ajan pois anturin alta ja antoi iskuja, ei tykännyt kun häirittiin;)), simppiksen tila: rt(neuvolan tätin mukaan hienosti tuntuu pää tuolla aikas alhaalla, en mä kyllä mitään tunne vaikka yrittäisin ettiä:))

kaukalo: ostettiin kavereilta käytettynä. en muista merkkiä, mutta kuulemma ainakin vauvatalo vuokraa tuota samaa. heidän omansa mahtui tuohon kaukaloon vajaan 6 kk.

sulina: meillä mies ilmoitti ettei halua vielä viettää isänpäivää kun pitää kuulema " kärsiä" pari kuukautta ennen:) käpykakun lupas kuitenkin ottaa vastaan:) saas nähdä onko muutakin...

isänpäivänä mennään mun isän luo kakkukahveille, ei muuta tiedossa.

millanes on äitylin uus look?

mut siinäpä se tältä erää, ajatus ei kulje. koitetaan taas huomenna illalla paremmilla aivoilla:)

tigru ja simppis 32+4

Vierailija
29/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinda: kiitos kommentista Brunon suhteen (ja jollekin muullekin joka oli asiaa kommentoinut). Katsoin niitä mittoja ultrakuvasta ja syötin ne luvut sinne, ni hui kauheeta kun se meni silloin ihan yläkäyrän tuntumassa eli ois viikolla 40 sit jo yli 4kg..kiva kun se mun sf-mitta menee siellä alakäyrällä...Alko kyllä hirvittää että loppuukohan pojulta tila kesken.. Juttelin vielä joskus kauan aikaa sitten yhen puolitutun kätilön kanssa siitä mun pienestä sf-mitasta, ni se jotenki sano et kun hän on huomannu et se pieni mitta ei todellakaan tarkota pientä vauvaa..Olin sillon et joopa joo, mut nyt kyllä aika paljon pelottaa.

Huomenna ois keskisuomen keskussairaalaan tutustuminen. Onkohan kukaan muu tulossa? Hauskaa kun meidän kaveripariskunnallakin on tammikuussa laskettu aika (kolme päivää meidän jälkeen) ni päästään tutustumiskäynnillekin yhdessä. Vieläku päästäs samaan aikaan synnärille ni se vasta kivaa olis;)

måste gå

Beijaflor rv 31+1

Vierailija
30/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan liesimusta ja tässä lukee näin:poistaa ruosteen,lian sekä antaa mustan suojaavan pinnan. Käytetään puuliesitasojen yms.hoitoon. Liesimusta antaa aidon alkuperäisen suojan. Sitä sitten vaan rievulla hangattiin tohon hellaan ja tuli kun uusi :D (tosin muutama kohta täytyy rautaharjalla ennen seuraavaa käsittelyä harjata kun näytti olevan jotain pahemmin palanutta..) eikä ollu kallista,kympin paikkeilla ja riittää monta monta kertaa.

Nyt jatkaan salattuja elämiä.. ajatetlin mainoskatkolla pikasen kirjottaa..

T:Isa taas jolla ei tänään näköjään oo ollu muuta tekemistä ku roikkua koneella..

Vierailija
31/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione: Kylläpä kuulostaa kamalalta toi sun kutina, ei mulla läheskään tuollaista ole. Kutittaa vaan silloin tällöin ympäriinsä. Mahaakin tekis mieli raapia oikein kunnolla. Arpia ei ole kyllä vielä tullut, mutta verisuonet paistaa inhottavan näköisenä läpi mahanahoista. Koitahan jaksaa sitä kutinaa. vieläkö syöt niitä Ataraxeja siihen?

Zatu: Ei mulla sillai näkyvästi kuiva iho ole, vielä..paitsi käsien iho kiristää kuivuudesta. Mutta se on tuttu ilmiö aina kun ilmat kylmenee niin tarvii vähän väliä rasvata. Täytyy nyt yrittää rasvailla ja jos ei mee ohi sillä niin ottaa sitten neuvolaan yhteys. kaikke vaivaa sitä onkin.

Ariella: Luin pikaisesti tuota eilistä pinoa ja huomasin sun kirjoittaneen huolestasi vauvan koon suhteen. Onko sulla seurantaa asian suhteen? Ollaanko neuvolassa huolestuttu asiasta.

Mullahan on sama ongelma, että vauvan kasvu menee siellä yläkäyrillä ja lisäksi mulla on sitä lapsivettä runsaasti. ei mua se vauvan koko huolestuta niinkään, mutta toi lapsivesijuttu ja tää oman mahan koko. Kun tää on kerrassaan valtavan suuri jo. Oma olo on jo niin kömpelö ja vaikee ja vielä pari kuukautta odotusta. tosin uskon ettei tää ihan tammikuun puolelle mene. Taidan olla jouluna sairaalassa. Tai aiemmin...Pyydä neuvolasta kokoarvioultraa jos asia painaa hirveesti mieltä...ei oo kiva pyöritellä asioita mielessä yökaudet. No, minä paraskin puhuja, itsellä on samaa vikaa.

Sitten sellaista kyselen, että kuinka paljon teidän vauvelit liikkuu. Kun tuntuu että mun mahassa ei oo ihan kauheesti liikettä. Tänäänkin ehdin jo huolestua kun tuolla kaupoilla ravasin ja ei tuntunut mitään. mutta kyllä tossa syödessä sitten heräiltiin, kun istahdin aloilleni. Mutta aika hiljaista on väliin, mutta mulla tietysti se lapsiveden runsauskin vaimentaa liikkeiden tuntemista, sama se oli ekassa raskaudessakin.

Mutta täytyy taas lopetella kun täällä molemmat ukot höpöttää yhtäaikaa, ei pysy ajatukset kasassa. Ne on oikeita terroristeja kun huomaavat että istun koneella....no, enpä mäkään pysty pitään aina suuta kiinni kun mies katselee telkkaria...

illanjatkoja!

Vierailija
32/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta halujen puuttumisesta.. sä kuullostit ihan multa :) mä tosin en nää mitään sellasia unia mutta oon kiukkunen kun ampiainen ja just eilen sanoin miehellekin et se johtuu siitä kun on puutteessa,mutta heti bb:n jälkeen mä simahdan sänkyyn,päivisin tuntuu olevan lapset aina tässä tai sit kauheesti puuhaa ja sit ku lapset saa sänkyyn niin haluaa vaan hengähtää.. (kuullostaapa yltiö romanttiselta=) ) mutta tekis ihan hirmusti mieli seksiä,silleen tavallaan.. öö.. miehelle on vähän vaikea selittää miten niin kun tekee tavallaan mieli seksiä kamalasti,heh.. mut pitäs yrittää saada sitä energiaa jostain.. tosin jostain kumman syystä en ihan aina etenkään iltasin tunne oloanikaan kovin seksikkääksi :D

nyt tv:n pariin..

Isa..

Vierailija
33/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Nyökyttelen myöntymisen merkiksi ;) mun piti jo aiemmin kirjottaa myös, ett iltasin ei oo kovin hehkee olo enää päivän uurastuksen jälkeen. .yritä siinä sit saaha himoja heräämään :D

Ukko on aina arkisin kotona vasta puol viien jälkeen. Akka aina illat kotona. .ja tätä rataa. Tilaisuuksia ei niin vaan tuu hehkeimpään aikaan päivästä.

[color=darkviolet]Uurastin tyhmänä kolan kanssa. Tosi raskasta ja märkää lunta. Luovutin puoliska tunnin jälkeen ja oon vaan nuutuneena oleskellu sohvalla tai jakkaralla.

Akka sais tulla jo sisälle, mut innostuvat tekeen lumiveistoksia :O Kartanolla on ukko, heppa ja linna. Toivottavasti huomenna ei oo liian lauha päivä. Torstaille onneks luvattiin pakkasasteita. Linnassa näkyy olevan torni ja hieno akkunaki. Mahtaa akka olla väsyny, ku tuolta raahautuu iltapalalle.

Siittä puhuen mulla on nälkä!

Vierailija
34/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ennenkuin kaadun sänkyyn (nimim. 3,5 h unta viime yönä). Eli FABLE, neuvolassa ei sinänsä oltu huolissaan, vaan tyyliin katsellaan miten jatkossa. Mitään painoarviota ei lääkäri suostunut edes veikkaamaan. Sokerirasitukseenhan vaadin itse päästä ja kaikki oli ok, joten sekin on nyt poissuljettu. Aion kyllä itse pyytää päästä synnytystapa-arvioon, lähete oli aika lähellä jo esikoisesta, joka siis 3,2 kg. Ulkoisesti maha ei ole ainakaan ihan epätavallisen suuri, mutta olen siis itse pitkä (176 cm) joten vatsa häviää aika hyvin lantioon.

Ja BEIJAFLOR, lukeeko sulla siinä Brunon A4 -selonteossa niiden mittojen jälkeen mitään muita lukuja? Kun siis mulla lukee 90 persentiiliä eli tosiaan 90 % sikiöistä on pienempiä kuin tämä meidän Paavo... Ei kai 4 kg nykypäivänä ole edes mitenkään paljoa (riippuen tietty äidin mitoista), mutta mitä jos tuo mun 90 % tarkoittaakin vaikka 5 kg?!

Jep, mut ei jaksa noita kokoasioita taas vatvoa, vatvon varmaan sitten taas ensi yönä ;) Sorry kun syvemmät kannanotot taas jäi, lupaan ruveta oikein hyperaktiiviseksi, kunhan tuolta töistä joskus irrottaudun! Näiden 9-10 h päivien jälkeen ei vaan jaksa...

ariella ja masu-paavo 28+3

Vierailija
35/35 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumet sulaa ihan silmissä, ainaskin täällä pk-seudulla :( Kyllä tää lumi teke kaiken niin ihanan näköiseksi ja hieman valoisemmaksi.

Eilen sain vain huonoa palautetta esikoisesta sen hoitopaikasta :' ( itkeä vollotin sitä sitten lähes koko illan. Poika nyt 4.5v ja nyt vasta ekaa kertaa uhmaa pukkaa sillä. Se on muuttunut kova ääniseksi ja kyseenalaistaa kaiken mitä hoitajat sanoo. Ei kylläkään riitele ja kiusaa muita lapsi, päinvastoin. Mutta silti tulisanomista kaikesta. Poika rukalla on paljon muuttunut tän syksyn aikana, äiti mennyt töihin, joutunut tarhaan ja vielä uusi vauva tulossa josta ollaan paljonkin keskusteltu. Mielestäni hänen käytös ei kuitenkaan eroo paljon keskivero 4v pojasta. Taustalla on kaikkee muutakin, on epilepsiaa ja AS lapsen piirteitä ja paljon muuta. Plääh kun on edelleen paha mieli eilisestä.

( . ) supisteleeee ja paljon, huomenna en kyllä mee duuniin, meillä voi olla poissa ilman todistusta 3 pv. Torstaina sitten onkin neuvola lääkäri ja ajattelin pyytää saikkua ainaskin viikoksi. sais vähän levätä.

LIIKKEISTÄ: tää kolmas on oikeen mylertäjä, mutta edelliset olikin sitten ihan toista maata. Välillä sai hötkytellä vatsaa että olis saanut jotakin liikkeitä tuntumaan. Nyt nää vesselit ovatkin sitten ikiliikkujia. Saa nähdä millainen luonne tällä uudella tulokkaalla on.

Kutinasta: mulla iho kuivuu kun pakkaset alkaa joten kutina tällä hetkellä aikamoinen, pitää vaan rasvata.

Isänpäivä: mulla ei edelleenkään oo mitään hajua mitä annettais. Meillä on tapana vaan muistaa jollakin pienellä lahjalla ja kortilla. Nyt en oo jaksanut ajatella lahjoja, kait sitä pitäis. Edellis vuonna pojat painoi kangas värillä boxerihin jalan kuviot takamus puolelle(molemmat antoivat omat boxerit papalle) Mofalle ja fafalle ollaan annetu kortti ja joku arpa ja suklaata tai itse tekemä kakku.

Kaukalo: meillä akta grako jalustalla ja se on ollut mainio ja sitten grakon matkikset kanssa johon kaukalon saa myös laitettua.

Nyt lepäämään.

-MM- ja baby 28+4