Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Join kahvin seassa kolme päivää sitten viimeisessä päivässä ollutta maitoa. Siis 12.11. Onko odotettavissa

Vierailija
15.11.2022 |

vatsan käänteitä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vastaajat ovat täällä hyvin ylemmyydentuntoisia. Vauvapalstalla on hyvin eri-ikäisiä ihmisiä, ja asiat opitaan kysymisen tai kokemuksen kautta. Myös vanhemmat ihmiset ovat aikoinaan näin tehneet, vaikka eivät sitä ehkä muista.

Itse olen näin keski-ikäisenä huomannut että jos en ole tehnyt jotain asiaa vuosikymmeneen niin en välttämättä enää muista kuinka se pitikään tehdä.

Vierailija
22/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 6 vuotta jääkaapin perukoilla piileskelleet jogurtit, hyvää oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh teitä päiväyshulluja..... Elintarvikkeista pitäisi poistaa KAIKKI päiväysmerkinnät, niin oppisitte käyttämään ihan silmiänne ja nenäänne.

Kuivatuotteissa ja kananmunissa päiväykset on todella turhia, mutta niitäkin urpoja on, jotka luulevat kyseisten ruokien olevan pilalla päiväyksen jälkeen.

Vierailija
24/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mädän maidon hajusta erottaa ja jos hajuaisti ei toimi, niin kuumaan kaadettaessa kyllä kokkaroituu, jos on pilaantunutta.

Itse käytän niin kauan, kun aistihavainnot ei kerro epäsopivaksi. Olen ihmetellyt, kun töissä useampi ihminen ei kertakaikkiaan "uskalla" maitoa käyttää, jos on parasta ennen- päivä mennyt tai jos on ollut auki liian monta päivää (ja se liian monta ei todellakaan ole montaakaan).

Jaa en tiennytkään, että maito voi myös mädäntyä.

Vierailija
25/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mädän maidon hajusta erottaa ja jos hajuaisti ei toimi, niin kuumaan kaadettaessa kyllä kokkaroituu, jos on pilaantunutta.

Itse käytän niin kauan, kun aistihavainnot ei kerro epäsopivaksi. Olen ihmetellyt, kun töissä useampi ihminen ei kertakaikkiaan "uskalla" maitoa käyttää, jos on parasta ennen- päivä mennyt tai jos on ollut auki liian monta päivää (ja se liian monta ei todellakaan ole montaakaan).

Jaa en tiennytkään, että maito voi myös mädäntyä.

Voi se. En suosittele testaamaan. Oikeasti ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä