Sähkökatko käväisi,Norton sekosi,väittää yhtäkkiä et virusten torjunta vanhentunut... APUAAA??
Kommentit (7)
ps ehdotin kyllä tuota selitystä miehelle mut miehen mielestä se on ihan mahdoton ajatus...?? se on kyl vielä huonompi koneiden ym kanssa kuin minä... ja minä oon surkee :D
Itselläni oli ennen Norton, mutta vaihdoin sen sitten ilmaiseen avastiin, joka on mielestäni huomattavasti parempi kuin maksullinen Norton.
ja voi kun kuulkaas osaisinkin ladata jotain ilmaisia ja päivtellä ym... tuttu asentajatyyppi kuunteli muutama vuosi sitten meidän ongelman ja tuli tulokseen et ainut mitä me mitenkään itse osataan käyttää ois tää norton *NOLONA*
ap
olen tosi huono koneiden kanssa samoin kuin mieheni=) mutta tuon osasin ihan itte ladata ja päivittää..jeee...elikkä suosittelen..viruksetkin on pysynyt loitolla:)
Sihen tarvitaan useimmiten ammattiapua. Sen verran " syvälle" se tietsikkaan menee.
Vaihda Appleen. Sen jälkeen et tarvitse erillisiä virustorjuntaohjelmia.
Jotkut virustorjuntaohjelmat ovat sen verran sitkeitä tapauksia, ettei niitä tahdo saada osaavatkaan käyttäjät pois koneelta - aina jonnekin rekisteriin jää merkintä, joka estää uuden ohjelman käyttämisen. Turha toivoa, että perus-uninstallointi Windowsista riittäisi...
Tarkista vielä kerran, että päivämäärä on oikein, myös vuosi! Jos tuo on kunnossa, seuraavaksi helpointa olisi hommata päivitys Nortoniin. Seuraava vaihtoehto on ehkä hommata paikalle se kaveri, joka alunperin Nortonia suositteli...
Päivämäärä on ihan oikea,kiitos vain...