Pekonia, keitettyjä perunoita, kermaviilikastike ja vihersalaatti
Kommentit (43)
Söisin toki, mutta onhan tuo vähän riisipuuroa sillillä -yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei mielestäsi sovi?
Söisin varmaan jos olisi riittävän nälkä. Mutta en kyllä itse tuollaista moskaa valitsisi.
Ehkä vähän erikoista, mutta joo, toki söisin. Kunhan se kermaviilikastike siis tarjottaisiin (vihreän) salaatin eikä pekonin kanssa.
Pekoni ei mielestäni ole pääruoka, mutta kyllähän tuo menisi paremman puutteessa.
Minä söisin, kunhan jätettäisiin pois perunat, salaatti ja kermaviili.
Pekoni ja kermaviilikastike ei nyt oo mikään houkutteleva yhdistelmä, mutta saattaisin kohteliaisuutta syödä, jos joku tarjoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän erikoista, mutta joo, toki söisin. Kunhan se kermaviilikastike siis tarjottaisiin (vihreän) salaatin eikä pekonin kanssa.
Samalle lautasellehan kaikki tulee, joten mitä minkäkin kanssa tarjotaan?
Kermaviilikastike sopii paremmin kalan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei mielestäsi sovi?
Pekoni sopii paremmin munan ja vaikkapa parsakaalin tai pitkien vihreiden papujen kanssa.
Keitinperunaa, kermaviilikastiketta ja vihersalaattia syön usein ahventen tai lohikalan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tule samalle lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä söisin, kunhan jätettäisiin pois perunat, salaatti ja kermaviili.
Voisimme jakaa annoksen, koska minä puolestani jättäisin pekonin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vihreä salaatti kermaviilikastikkeella tulee kyllä salaattilautaselle.
Tekisin siihen kunnon ruskean kastikkeen pottujen kanssa ja söisin mielihyvin. Aamusta voisin syödä viilin ja jotain marjoja tai hedelmää.
Vierailija kirjoitti:
Söisin varmaan jos olisi riittävän nälkä. Mutta en kyllä itse tuollaista moskaa valitsisi.
Mikä tässä on moskaa?
Lihapullia ja kermavaahtoa, söisitkö? :)
Vierailija kirjoitti:
Tekisin siihen kunnon ruskean kastikkeen pottujen kanssa ja söisin mielihyvin. Aamusta voisin syödä viilin ja jotain marjoja tai hedelmää.
Mun mielestä ruskea kastike ei sovi yhtään pekonin kanssa.
Viiliä ja jugurttia lihan kanssa.
No mikä ettei.