Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähäpätöisin asia, miksi olet lopettanut vakavan suhteen?

Vierailija
14.11.2022 |

Oletko katunut jälkeenpäin?
Itse jätin kun puoliso aloitti uudelleen tupakoinnin, kun olimme yhdessä lopettaneet jo. En oikein tiedä kadunko, olen iloinen että pääsin tupakasta irti, mutta ....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vakavan suhteen alun kun olin mielestäni liian syvästi rakastunut. Ajattelin, etten kestäisi sellaista. Pakenin rakkautta. Seuraava suhde olikin erittäin traumaattinen ja hajottava kokemus. Aloin suhteeseen aivan väärän ihmisen kanssa, johon en aluksi ollut edes ihastunut, vaan koin jopa jonkinlaista inhoa. Sellaista se pelkuruus on minulla teettänyt.

Vierailija
2/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ollut vähäpätöinen syy, mutta lopetin suhteen heti kun näin miehellä ensimmäisen viinapullon, jonka hän aikoi juoda yksin, koska oli niin masentunut. Siitä alkoikin vuosia kestänyt ja kuolemaan päättynyt alkoholismi. En jäänyt katselemaan sitä negatiivista kehitystä, vaan laitoin kerrasta poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lopettanut vakavaa suhdetta vähäpätöisestä syystä.

Vierailija
4/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut suhdetta tai syventänyt ystävyyttä seurusteluksi, jos en tunne miestä kohtaan seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
5/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vähäpätöinen syy? Kynsien pureskelu?

Minulle miehen tupakointi ei olisi vähäpätöinen, jollekkin on.

Syy miksi lopetin muuten hyvän ja kunnollisen miehen tapailun oli miehen yllättävä mieltymys a n a a l i i n. Olen erittäin seksuaalinen, avoin ja aktiivinen mutta se jos mies on hurjan kallellaan siihen suuntaan on itselleni valtava turn off. Miehisyyden mureni siinä paikassa.

Vierailija
6/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nykyään todella yleistä. Ja ällöttävää. Olisi itselleni ehdoton ei.

Vierailija
7/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vähäpätöinen syy? Kynsien pureskelu?

Minulle miehen tupakointi ei olisi vähäpätöinen, jollekkin on.

Syy miksi lopetin muuten hyvän ja kunnollisen miehen tapailun oli miehen yllättävä mieltymys a n a a l i i n. Olen erittäin seksuaalinen, avoin ja aktiivinen mutta se jos mies on hurjan kallellaan siihen suuntaan on itselleni valtava turn off. Miehisyyden mureni siinä paikassa.

Vastaukseni piti tulla tähän!

Tämä on nykyään todella yleistä ja ällöttävää. Ei vaan pystyisi.

Vierailija
8/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suhteen, kun mies alkoi haluta anaalia.

Vierailija
9/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin seksiä, noin kerran kuussa.

Vierailija
10/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava kielisuudelma. Mies ei osannut suudella, enkä minäkään. Vasta vuosien kuluttua seuraava mies opetti minut suutelemaan.

Vierailija
11/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättynyt että tämä anaali nousi tässä esiin. Siitä ei tosin mielestäni puhuta tarpeeksi, että kuinka paljon naisia painostetaan nykyään tähän aktiviteettiin.

Oma kokemus uuden ihmisen kanssa ( tapaillut pari kk ja muutama kerta sängyssä) oli järkyttävä, yhtäkkiä ilman mitään ennakko sopimusta tai keskustelua yrittää tunkea vehjettään sinne. Pelästyin ja raivostuin. Homma loppui siihen.

Vierailija
12/12 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi kassillisen epäterveellistä syötävää ja sitten sipsien, makkaran, limun, suklaan, karkkien yms jälkeen häntä alkoi närästämään. Ei antanut tervettä kuvaa itsestään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi