Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo ongelma, sieraimet satunnaisesti lepattaa hengittäessä

Vierailija
14.11.2022 |

Ääk tajusin tän vasta vastikään, että mun nenä tekee tuolleen. Tai en tiedä aiheutanko sen itse vahingossa jotenkin jännittämällä kasvojen lihaksia tai jotain? Mutta en ainakaan tiedosta sitä milloin nenä lepattaa, ja kun katson peilistä jonkin aikaa itseäni niin nenän sieraimet välillä laajenee ja saattaa tehdä niin että laajenee ja pienenee nopeasti monta kertaa. En siis tosiaan ollut ennen tajunnutkaan tällaista, joskus vain aloin kiinnittää huomiota tähän ja silloin muistinkin, kuinka eräs kaverini joskus nuorempana irvisteli minulle niin että laajensi omia sieraimiaan ja kikatteli toisen kaverin kanssa. En silloin tajunnut, että luultavasti olen tehnyt nenälläni jo silloin niin.
Äh, nyt on tosi huono itsetunto tästä kun sierainten lepatus näyttää oudolle ja hölmölle.
Mistähän tämä voisi johtua? Onko kellään muulla edes samaa ongelmaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
2/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hevonen vai sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kai lepata, mutta mun kurkusta saattaa kuulua yllättäen ihme korahdus, joka pitää sitten yrittää naamioida yskimiseksi tai kurkun selvittelykröhinäksi. Ehkä siellä on joku polyyppi.

Vierailija
4/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin nenä heiluu puhuessa. Tuo hengityslepatus vaikuttaa vähemmän "pahalta" siihen verrattuna. Mutta ei kai kukaan voi niille asioille mitään.

Vierailija
5/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hevonen vai sika?

No ilmeisesti jonpikumpi :(

Vierailija
6/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot asiaa jo lähtökohtaisesti väärästä näkökulmasta, kun käytät sanaa ongelma.

Ei kyseessä ole ongelma vaan sinun ihana "uniikki" ominaisuutesi. Älä yhtään häpeä itseäsi. Ole ylpeästi sellainen kuin olet. Löytyy varmasti ihmisiä joilla on samanlainen piirre, mutta hekään eivät välttämättä sitä ole edes itse tiedostaneet.

Ehkäpä nenälläsi on super hyvä hengittää, eli suorastaan supervoima. Vain positiivista, beibi.

Vierailija
7/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kai lepata, mutta mun kurkusta saattaa kuulua yllättäen ihme korahdus, joka pitää sitten yrittää naamioida yskimiseksi tai kurkun selvittelykröhinäksi. Ehkä siellä on joku polyyppi.

Ai semmonen sammakon kurnausta muistuttava ääni. Sellaisia tulee välillä multa. Ehkä ne on niitä sammakoita, joita saattaa joskus suusta kuulemma päästä.

Vierailija
8/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai semmonen sammakon kurnausta muistuttava ääni. Sellaisia tulee välillä multa. Ehkä ne on niitä sammakoita, joita saattaa joskus suusta kuulemma päästä.

XD Just sellanen!

Vierailija
9/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin nenä heiluu puhuessa. Tuo hengityslepatus vaikuttaa vähemmän "pahalta" siihen verrattuna. Mutta ei kai kukaan voi niille asioille mitään.

Totta, on häiritsevää jutella sellasen ihmisen kanssa, kun ei voi olla tuijottamatta sitä heiluvaa nenää!

Vierailija
10/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa ellei sun nimi ala T kirjaimella ja lopu A:lla

Vierailija
11/11 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa ellei sun nimi ala T kirjaimella ja lopu A:lla

Joo ei. Kerro, näyttääkö se nenän lepatus aivan kamalalta ulkopuolisen silmin?