Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverisi ostaa sinulle sushia. Mitä susheja et halua nähdä tarjottimellasi?

Vierailija
14.11.2022 |

Minä en halua niitä vauvanmössöllä päällystettyjä, enkä niitä joilla on "huppu", enkä niitä, joissa on vain kurkkua tai avokadoa riisin lisäksi.
Sen sijaan monivärisiä kasvisrullia saa olla vaikka kuinka paljon erilaisia. Ja ravunpyrstöille myös peukut.

Entä teidän makunne?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syödä itte sushinsa. Minä otan pottua ja silliä.

Vierailija
22/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudanlihasushit, anteeksi mut ihan kauheita :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustekalaa

Vierailija
24/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merilevää eikä wasabia, kaikki muu kelpaa

Vierailija
25/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hedelmä ei minusta sovi sushiin. Kuten kiwi.

Missä tuollaista olet nähnyt?

Hmm, sushiravintoloissa. Useissa sellaisissa.

Vierailija
26/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää ne pyrstöevät syömättä. Muuten se rapu menisi mutta inhottaa se evä enkä halua pureskella sitä enkä kaivella suustani. Joten ravut jää lautaselle.

Jos tarjotaan suoraan nenän eteen ilmaiseksi niin syön kyllä niitä outojakin mutta en omalla rahalla.

Vierailija
27/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Koko sushin vois lopettaa. Monta kertaa olen nähnyt kun ihmiset räplää niitä siinä ostospaikalla ja laittavat takaisin. Monesti lapset tekee tätä. Eiku haluankin ton eiku ton. Muutoinkin on riisillä ihan sika hinta. Vain tyhmät ostaa.

Vierailija
28/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää ne pyrstöevät syömättä. Muuten se rapu menisi mutta inhottaa se evä enkä halua pureskella sitä enkä kaivella suustani. Joten ravut jää lautaselle.

Jos tarjotaan suoraan nenän eteen ilmaiseksi niin syön kyllä niitä outojakin mutta en omalla rahalla.

Ei sitä evää ole tarkoitus kaivaa suusta eikä varsinkaan pureskella

Vierailija
29/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullia ja ihmeellisiä mössöjä ja yleensäkin kaikkea missä on jotakin muuta kuin kalanpala makaamassa riisin päällä.

Vierailija
30/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rullia. Ärsyän sitä sitkeää levää. En tajua miten se on tarkoitus syödä kun sitä ei saa pureskeltua pienemmäksi.

Vierailija
31/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en halua

- raakaa kalaa

- levää

mitäs mulle sit vois tuoda?

Nauravat nakit ja ranskalaiset. Nehän ovat lasten suosikkeja.

Vierailija
32/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Koko sushin vois lopettaa. Monta kertaa olen nähnyt kun ihmiset räplää niitä siinä ostospaikalla ja laittavat takaisin. Monesti lapset tekee tätä. Eiku haluankin ton eiku ton. Muutoinkin on riisillä ihan sika hinta. Vain tyhmät ostaa.

Ihan varmasti joo.

Vierailija
33/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ettei sitä ole tarkoitus kaivella suusta, mutta inhoreaktion vuoksi tekisin niin (tai ainakin haluaisin kovasti). Miten ihmeessä sen pyrstön voi olla pureskelematta, kun muukin pala jauhautuu hampaiden välissä? Tää oli mulle uutta tietoa.

Vierailija
34/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ettei sitä ole tarkoitus kaivella suusta, mutta inhoreaktion vuoksi tekisin niin (tai ainakin haluaisin kovasti). Miten ihmeessä sen pyrstön voi olla pureskelematta, kun muukin pala jauhautuu hampaiden välissä? Tää oli mulle uutta tietoa.

Pyrstö vedetään irti ennen syömistä.

Vierailija
35/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inarizushi

Vierailija
36/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala käy, mutta ei ne muut mössöt päällä. Sit ne tofu(?) jutut joissa se "huppu" niin ei kiitos. Eikä sitä kirkkaan vihreää leväsuikaletta jota on joidenkin päällä. Grillattu lohi ei myöskään maistu.

Vierailija
37/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis itse ainakin laitan rapunigirin suuhun niin, että pyrstö jää ulkopuolelle. Puraisen sen poikki ja nappaan puikoilla pyrstön lautaselle. Voi käyttää myös sormia, jos se on helpompaa. Siis se pyrstö ei ikinä edes päädy suuhun saakka.

Vierailija
38/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rapunigirin pyrstöongelmaan vastanneille. Taitaa olla ainoa sushiruoka jota pitää ronkkia edestakaisin suun ja lautasen välillä? (Herää kysymys että miksi sitä pyrstöä ei ole voitu leikata pois jo keittiössä kuten kaikista muistakin paloista kaikki syömäkelvottomat osat). No, otsikkoon liittyen, en halua nähdä sitä lautasellani :D

Vierailija
39/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lainkaan susheja.

Vierailija
40/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua niitä ravunpeppuja tai epämääräisen näköisiä raakakala, tai mäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi