Kaverisi ostaa sinulle sushia. Mitä susheja et halua nähdä tarjottimellasi?
Minä en halua niitä vauvanmössöllä päällystettyjä, enkä niitä joilla on "huppu", enkä niitä, joissa on vain kurkkua tai avokadoa riisin lisäksi.
Sen sijaan monivärisiä kasvisrullia saa olla vaikka kuinka paljon erilaisia. Ja ravunpyrstöille myös peukut.
Entä teidän makunne?
Kommentit (44)
Naudanlihasushit, anteeksi mut ihan kauheita :(
Ei merilevää eikä wasabia, kaikki muu kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmä ei minusta sovi sushiin. Kuten kiwi.
Missä tuollaista olet nähnyt?
Hmm, sushiravintoloissa. Useissa sellaisissa.
Mulla jää ne pyrstöevät syömättä. Muuten se rapu menisi mutta inhottaa se evä enkä halua pureskella sitä enkä kaivella suustani. Joten ravut jää lautaselle.
Jos tarjotaan suoraan nenän eteen ilmaiseksi niin syön kyllä niitä outojakin mutta en omalla rahalla.
Hyi helvetti. Koko sushin vois lopettaa. Monta kertaa olen nähnyt kun ihmiset räplää niitä siinä ostospaikalla ja laittavat takaisin. Monesti lapset tekee tätä. Eiku haluankin ton eiku ton. Muutoinkin on riisillä ihan sika hinta. Vain tyhmät ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää ne pyrstöevät syömättä. Muuten se rapu menisi mutta inhottaa se evä enkä halua pureskella sitä enkä kaivella suustani. Joten ravut jää lautaselle.
Jos tarjotaan suoraan nenän eteen ilmaiseksi niin syön kyllä niitä outojakin mutta en omalla rahalla.
Ei sitä evää ole tarkoitus kaivaa suusta eikä varsinkaan pureskella
Rullia ja ihmeellisiä mössöjä ja yleensäkin kaikkea missä on jotakin muuta kuin kalanpala makaamassa riisin päällä.
Ei mitään rullia. Ärsyän sitä sitkeää levää. En tajua miten se on tarkoitus syödä kun sitä ei saa pureskeltua pienemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
en halua
- raakaa kalaa
- levää
mitäs mulle sit vois tuoda?
Nauravat nakit ja ranskalaiset. Nehän ovat lasten suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Koko sushin vois lopettaa. Monta kertaa olen nähnyt kun ihmiset räplää niitä siinä ostospaikalla ja laittavat takaisin. Monesti lapset tekee tätä. Eiku haluankin ton eiku ton. Muutoinkin on riisillä ihan sika hinta. Vain tyhmät ostaa.
Ihan varmasti joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ettei sitä ole tarkoitus kaivella suusta, mutta inhoreaktion vuoksi tekisin niin (tai ainakin haluaisin kovasti). Miten ihmeessä sen pyrstön voi olla pureskelematta, kun muukin pala jauhautuu hampaiden välissä? Tää oli mulle uutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ettei sitä ole tarkoitus kaivella suusta, mutta inhoreaktion vuoksi tekisin niin (tai ainakin haluaisin kovasti). Miten ihmeessä sen pyrstön voi olla pureskelematta, kun muukin pala jauhautuu hampaiden välissä? Tää oli mulle uutta tietoa.
Pyrstö vedetään irti ennen syömistä.
Tonnikala käy, mutta ei ne muut mössöt päällä. Sit ne tofu(?) jutut joissa se "huppu" niin ei kiitos. Eikä sitä kirkkaan vihreää leväsuikaletta jota on joidenkin päällä. Grillattu lohi ei myöskään maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itse ainakin laitan rapunigirin suuhun niin, että pyrstö jää ulkopuolelle. Puraisen sen poikki ja nappaan puikoilla pyrstön lautaselle. Voi käyttää myös sormia, jos se on helpompaa. Siis se pyrstö ei ikinä edes päädy suuhun saakka.
Kiitos rapunigirin pyrstöongelmaan vastanneille. Taitaa olla ainoa sushiruoka jota pitää ronkkia edestakaisin suun ja lautasen välillä? (Herää kysymys että miksi sitä pyrstöä ei ole voitu leikata pois jo keittiössä kuten kaikista muistakin paloista kaikki syömäkelvottomat osat). No, otsikkoon liittyen, en halua nähdä sitä lautasellani :D
En halua niitä ravunpeppuja tai epämääräisen näköisiä raakakala, tai mäti.
Saa syödä itte sushinsa. Minä otan pottua ja silliä.