Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys: onko mahdollista, että yhdyntä tuntuu todella hyvälle, mutta silti et laukea?

Vierailija
14.11.2022 |

Onko tällainen mahdollista, että vaikka yhdyntä tuntuisi todella hyvälle, et laukea? Vai onko niin, että laukeaminen tapahtuu aina jos tuntuu tosi hyvälle?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on mahdollista, ei miehet mitään robotteja ja siemenautomaatteja ole.

Vierailija
2/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras seksikokemukseni oli täydellisen pimpin omaavan naisen kanssa. Yhden yön pano laivalla, kesti tuntikausia, mutta en lauennut. Nainen sai kolmesti, mutta minä vain leijuin taivaissa muuten vain. Ei meinattu ehtiä laivasta ulos ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista.

Vierailija
4/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina vaan laukea, jää viittä vaille vain.

Vierailija
5/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole mahdollista. Jäisi vähän niin kuin hommat kesken.

Vierailija
6/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmasti on jollekin mahdollista, mutta jos nyt vain omasta puolestani puhun, niin ei sillä tavalla ole kyllä koskaan käynyt. Ta no, ihan ensimmäisellä kerrallani en lauennut ja hyvällehän se tietysti tuntui, mutta jokin siinä oli, etten vain päässyt sillä tavalla lähelle orgasmia. Ei ole koskaan toistunut tuo.

Nykyään jos on vaikeuksia laueta, niin kyllä se niin on, että jokin siinä silloin jää vajaaksi, joko ajatukset jostain syystä harhailee tai jotenkin ei vaan oikeanlainen tuntuma meinaa syntyä, tai sitten on liian lyhyt tauko edellisestä. Ei siinä kuitenkaan voi sanoa, että tuntuisi mitenkään tosi hyvältä.

Itseäni tyydytellessä usein kyllä viivyttelen orgasmin kanssa että saisin nauttia siitä tosi hyvältä tuntumisesta pitempään. Silloinkaan se ei kuitenkaan ole niin että ei meinaa tulla, vaan että tosissaan pitää tehdä töitä ja olla tarkkana, ettei roiskahda ihan ennen aikojaan.

Kaipa se kuitenkin on ihan mahdollista, että jokin asia siinä yhdynnässä tuntuu miehestä tosi hyvältä, mutta ei kuitenkaan sitten kutittele juuri niitä hermotuksia, joiden kautta orgasmi lähtee käyntiin. Itselläni tällainen juttu on pepun hiplaus, nautin tosi paljon kun vaimo sitä tekee vaikka esileikkinä, mutta pelkästään se ei vie yhtään lähemmäs orgasmia (mikä tietysti on hyvä siinä tilanteessa). Mutta jos sitä mulle tekee yhdynnän yhteydessä, niin silloin orgasmikin tulee nopeasti ja voimistuu varmaan tuplakovaksi, vaikka se vähän ristiriitaiselta saattaakin kuulostaa.

Vierailija
7/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se teille miehille helppoa. Ja sitten vaan meille naisille sanotaan, että räplätkää itse orgasminne.  Ovatko miehet oikeasti tuota mieltä? En ihan usko.

Vierailija
8/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se teille miehille helppoa. Ja sitten vaan meille naisille sanotaan, että räplätkää itse orgasminne.  Ovatko miehet oikeasti tuota mieltä? En ihan usko.

Mitä nyt taas? Miten liittyi miesten laukeamattomuuteen?

Vierailija
9/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten, mutta naisten laukeamattomuuteen kyllä.

Mies kirjoitti, että tuntu todella hyvälle. No samaa ei voi sanoa monet,ja taas monet naiset. Miksi se ei kuulu aiheeseen? Kurja juttu, ei sitä kai tarvitse enempää selittää.

Laukeamatomuus kuin laukeamatomuus. Miehet saa melkein aina, naiset vain ehkä joskus. Hyvä tiedostaa.

Vierailija
10/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti, että tuntu todella hyvälle. No samaa ei voi sanoa monet,ja taas monet naiset. Miksi se ei kuulu aiheeseen? Kurja juttu, ei sitä kai tarvitse enempää selittää.

Laukeamatomuus kuin laukeamatomuus. Miehet saa melkein aina, naiset vain ehkä joskus. Hyvä tiedostaa.

Miehet saa melkein aina....? Luitko tätä ketjua? Ja valitettavasti vaikka kuinka yrität yleistää asian, niin tässä nyt silti oli kyse vain miehistä.

Vierailija
11/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa melkein aina....? Luitko tätä ketjua? Ja valitettavasti vaikka kuinka yrität yleistää asian, niin tässä nyt silti oli kyse vain miehistä.

No ei sitten. Miehet eivät saa juuri milloinkaan. Ja naiset harvemmin. mutta ei siitä kannata puhua. Kiitti sympatiasta.

Vierailija
12/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sellaisia kokemuksia, että jos oikeasti tuntuu todella hyvälle, se on niin päin, että meinaa tulla väkisin vaikka koittaa pidätellä. Niin kuin joku tuossa jo sanoikin, liian lähellä orgasmin rajaa täytyy olla tarkkana, ettei ruikkaa vahingossa ja silti saattaa joskus syöksy yllättää. Jos ei meinaa laueta, silloin ei myöskään tunnu kovin ihmeelliseltä, mutta tämä tietysti vain minun kokemukseni.

Vierailija
13/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja voi tulla ns. kuivaorgasmeja eli orgasmi ilman siemensyöksyä. Tällöin ainakin itse pystyn ja haluankin jatkaa nainti hommia melkein heti uudestaan.

Vierailija
14/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa ottaa vastuu omasta orgasmistaan? Treenaamaton kroppa ei toimi, ei impotentitkaan saa orgasmia.

Vierailija
15/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko ei tunnu yhtään aina kun ehtii laueta ennen.

Vierailija
16/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoin on laukeaminen jäänyt kokonaan tapahtumatta mutta sanotaanko nyt niin että viivästynyt laukeaminen useimmiten kyllä tuntuu todella hyvältä. Kuka sitä nyt siitä parhaasta osuudesta haluaisi nopeasti pois jonkun parin sekunnin huipennuksen takia. Ei silti kyllä se laukeaminenkin sitten lopulta tuntuu hyvälle.

Vierailija
17/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tavallaan käynyt, sain mut jotenkin jäi vaan päälle ja toki toisen kerran jokusen ajan päästä. silloinkin ei tullut kunnolla mut helpotti jo kuitenkin. oletan johtuvan että nainen oli todella pieni fyysisesti, harmillisesti hänellä oli liikaa muita ongelmia ja homma jäi siihen.

Vierailija
18/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet aiheuttaa tätä. Ainakin masenuksen hoidossa käytetyt "onnellisuuspillerit eli ssri tekevät orgasmin saamisesta hyvin vaikeaa niin miehillä kuin naisillakin.

19/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva saa useammin orgasmin, kuin minä. Nautin suunnattomasti seksistä ilman orgasmiakin. Eivät miehet, sen enempää, kuin naisetkaan ole samasta muotista tehtyjä.

20/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa ottaa vastuu omasta orgasmistaan? Treenaamaton kroppa ei toimi, ei impotentitkaan saa orgasmia.

Mies voi hyvin saada orgasmin ilman "seisokkia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme