Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: Älkää katsoko YLE Areenasta Sinister, jos ette halua painajaisia

Vierailija
14.11.2022 |

Ihan kauhea leffa oli. En vähästä järkyty, mutta oli jotenkin ihan extra karmiva. Kahtena yönä meinasi tulla uniin. Leffa oli muutenkin pettymys, koska se lähti suuntaan, joka ei mielestäni ollut hyvä eikä loppuratkaisu myöskään tyydyttänyt.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu että noi ei ainakaan makaa.

Vierailija
22/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdisti enemmän Vivarium, kun se pari  ei   päässyt pois.

Myös Yle Areenassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko muuten ainoa, jonka mielestä ton filmin hirviö/demoni/whatever näyttää joltain norjalaisen black metal-bändin jäseneltä

Vierailija
24/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos varoituksesta, jostain syystä yliluonnollinen kauhu on juuri se kaikkein hirvein minulle.

Vierailija
25/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Kaverin kanssa nimittäin katsottiin se DVDltä jo vuosia sitten. Ihan hyvä leffa oli 😄

Vierailija
26/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisikin joku oikein kauhea leffa,tuo nyt ei ollut tarpeeksi kauhea.En kyllä ymmäerrä miten joku voi yöunensa menettää elokuvan takia.Mitä kauheampi sen parempi!

Vierailija
27/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdisti enemmän Vivarium, kun se pari  ei   päässyt pois.

Myös Yle Areenassa.

Se oli kanssa ahdistava, mutta ihan lastenleikkiä tähän verrattuna. Ei jäänyt mieleen kummittelemaan. Ap

Vierailija
28/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt löytää pelottavaa kauhuelokuvaa, joten täytyy varmaan testata.

Vierailija
29/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa areenasta It Follows, on paljon parempi

Vierailija
30/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tulisikin joku oikein kauhea leffa,tuo nyt ei ollut tarpeeksi kauhea.En kyllä ymmäerrä miten joku voi yöunensa menettää elokuvan takia.Mitä kauheampi sen parempi!

Kaikki eivät ole sinä tai kokeneet samaa elämässään kuin sinä. Ehkä sinun on aika laajentaa ymmärrystäsi hiukan.

Vierailija
31/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa areenasta It Follows, on paljon parempi

Minusta tuo ei ollut yhtään pelottava. Vähän jopa koominen. Ap

Vierailija
32/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös tuon olleen aika lähelle pelottavin elokuva ikinä, katsomisesta vuosia aikaa. Hetken mietin, että olenko itse kirjoittanut tämän aloituksen, koska petyin itse myös kovasti loppuratkaisuun, selitykseen tapahtumien takana. Pitää koettaa saada mies suostuteltua katsomaan tämä kanssani, yksin en enää uskalla!

Vierailija
33/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko muuten ainoa, jonka mielestä ton filmin hirviö/demoni/whatever näyttää joltain norjalaisen black metal-bändin jäseneltä

Ihan samaa katsoin.

Vierailija
34/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILERI VAROITUS: Näitä kaikkia Areenan kauhuleffoja, Sinister, It Follows ja Vivarium yhdistää se, että loppuratkaisu on sangen epätyydyttävä eikä mitään oikein selitetä eikä ratkaista kunnolla. Ne on myös aika lohduttomia päähenkilöiden kannalta.

Vierailija
35/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos tällä pääsee yli exästä kertovista unista, ei voi olla kauheampi.

-m

Vierailija
36/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan myös tuon olleen aika lähelle pelottavin elokuva ikinä, katsomisesta vuosia aikaa. Hetken mietin, että olenko itse kirjoittanut tämän aloituksen, koska petyin itse myös kovasti loppuratkaisuun, selitykseen tapahtumien takana. Pitää koettaa saada mies suostuteltua katsomaan tämä kanssani, yksin en enää uskalla!

Hui kamala, jos tämän muistaa vielä vuosienkin jälkeen. Ainoa syy, miksi jatkoin katsomista oli, kun ajattelin että siinä olisi joku oikeasti hyvä mysteeri, tai loppuratkaisu, jonka päähenkilö saa ratkaistua. Itse en tykkää leffoista jotka jää tuolla lailla auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän