Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: Älkää katsoko YLE Areenasta Sinister, jos ette halua painajaisia

Vierailija
14.11.2022 |

Ihan kauhea leffa oli. En vähästä järkyty, mutta oli jotenkin ihan extra karmiva. Kahtena yönä meinasi tulla uniin. Leffa oli muutenkin pettymys, koska se lähti suuntaan, joka ei mielestäni ollut hyvä eikä loppuratkaisu myöskään tyydyttänyt.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeasti ainoa, joka katsoi tämän ja järkyttyi? Ap

Vierailija
2/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 5 kauhuleffa kautta aikojen omas listas.. Musta se on nerosti tehty. Ja se mies kuka näyttelee pääosaa on hyvä näyttelijä. Mä tykkäsin todella paljon. Kato se 2 myös.

M.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin alun. Sitten heräsi epäilys, että viekö leffa yöunet.

Googlasin juonen, ja totesin, että kannatti epäillä, eli en pystynyt katsomaan kokonaan, kun en nauti pelkäämisestä. Sen verran uteliaisuus heräsi juonen luettuani, että katsoin viimeiset 5 minuuttia, ja voi pojat, että kadutti.

Manaaja jää toiseksi. Olen nähnyt monenlaista kauhua, mutta tuo on oikeasti karmiva.

Vierailija
4/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle oli aikanaan todella positiivinen yllätys, kun ei ollut vähään aikaan tullut yhtään uutta hyvää kauhua joka jollain tapaa kolistelisi. Pidän myös jatko-osasta vaikka se jakaa mielipiteitä.

Vierailija
5/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan katso kauhuleffoja. Ne laukaisee ahdistuskohtauksen. Olen jo pitemmä aikaa pystynyt tasapainottamaan elämää ja pitämään ahdistuksen kurissa. En halua järkyttää omaa mieltäni. Jätän kauhut ja jännityksen muille siitä kiinnostuneille.

Vierailija
6/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Mutta Ethanin takia se jo kannattaa katsoa. AV:n oma vävypoika. Pitkään palstanneet tietää....

Vierailija
7/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan törkeen hyvä

Vierailija
8/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ainoastaa naurattaa kaikki tuollaiset yliluonnolliset kauhuelokuvat. En tajua mikä niissä lapsellisissa yliluonnollisuuksissa on niin pelottavaa?

Vierailija
9/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin alun. Sitten heräsi epäilys, että viekö leffa yöunet.

Googlasin juonen, ja totesin, että kannatti epäillä, eli en pystynyt katsomaan kokonaan, kun en nauti pelkäämisestä. Sen verran uteliaisuus heräsi juonen luettuani, että katsoin viimeiset 5 minuuttia, ja voi pojat, että kadutti.

Manaaja jää toiseksi. Olen nähnyt monenlaista kauhua, mutta tuo on oikeasti karmiva.

Joo, tämä!! Siis kaduttaa, että katsoin. Ihan kauhea leffa. Luulin, että lopussa jotain oikeasti ratkeaa, mutta se kauhu jäi vaan elämään. Yyyyyyhhhh!!! Ap

Vierailija
10/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu 2 x. Sehän on mainio

Vierailija
11/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan katso kauhuleffoja. Ne laukaisee ahdistuskohtauksen. Olen jo pitemmä aikaa pystynyt tasapainottamaan elämää ja pitämään ahdistuksen kurissa. En halua järkyttää omaa mieltäni. Jätän kauhut ja jännityksen muille siitä kiinnostuneille.

Viisas päätös.

Vierailija
12/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonu 2 x. Sehän on mainio

Jos haluaa ahdistua, pelätä ja melkein pissata housuun, siihen tuo leffa varmasti sopii.

Vierailija
13/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle oli aikanaan todella positiivinen yllätys, kun ei ollut vähään aikaan tullut yhtään uutta hyvää kauhua joka jollain tapaa kolistelisi. Pidän myös jatko-osasta vaikka se jakaa mielipiteitä.

Ekassa osassa koko Ellisonin perhe kuolee, mutta kakkosessa on ainakin isä Ellison kuvioissa mukana. En ole nähnyt tokaa, mutta miten on mahdollista?

Vierailija
14/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen takia just hyvä, että siinä ei turvauduta sellasiin kliseisiin mitä näkee jokaisessa kauhuleffassa vaan se pitää yllä sellast tosi ahistavaa mystistä elementtiä koko elokuvan ajan. Kauhua parhaimmillaa. 

Vierailija
15/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sen takia just hyvä, että siinä ei turvauduta sellasiin kliseisiin mitä näkee jokaisessa kauhuleffassa vaan se pitää yllä sellast tosi ahistavaa mystistä elementtiä koko elokuvan ajan. Kauhua parhaimmillaa. 

Siis mitäh?? Tuohan nimenomaan on sitä tusinakauhua eli hui paha henki pelottelee kauheassa talossa.

Vierailija
16/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska oli. Inhoan perhekauhua. Ja se isäukko oli niin tyhmä kaikkine huonoine ratkaisuineen että oikein odotin ja toivoin että kuolee. Lapset olis saaneet kaikkin kuolla, myös ne töhrynaamaiset.

T:velanainen

Vierailija
17/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ainoastaa naurattaa kaikki tuollaiset yliluonnolliset kauhuelokuvat. En tajua mikä niissä lapsellisissa yliluonnollisuuksissa on niin pelottavaa?

Et vissiin katsonut tätä? Mua kanssa naurattaa tökerösti tehdyt yliluonnolliset kauhut. Tämä ei naurattanut yhtään. Saakelin creepy. Se toinen Areenan kauhuleffa on kevyttä komediaa tähän verrattuna. Ap

Vierailija
18/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, voisikin katsoa tänä iltana.

Vierailija
19/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, taitaa olla parempi etten katso. Kiinnostaisi, mutta en ylipäänsä pysty katsomaan kauhua, sillä en saa sitten unta moneen yöhön.

Vierailija
20/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top 5 kauhuleffa kautta aikojen omas listas.. Musta se on nerosti tehty. Ja se mies kuka näyttelee pääosaa on hyvä näyttelijä. Mä tykkäsin todella paljon. Kato se 2 myös.

M.30

En todellakaan katso. Vaikka jatko-osat yleensä on paljon huonompia ja tökerömpiä kuin alkuperäinen. Poikkeuksena tietenkin Terminator. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme