Onko kauheaa, jos ei ole kiinnostunut siskon lapsista?
Loukkaantuisitko, jos oma lapsesi ei kiinnostaisi siskoasi?
Kommentit (8)
Eihän kansa välitä edes omistaan YK agenda etenee ja ketään ei kiinnosta kai te haluatte metaversumissa orjakommuunissa ötökkä lounaat onko hienoa
En. Ei minuakaan kiinnostaa veljeni lapsi pätkääkään. Todella rasittava lapsi.
Ketä muita kuin omia vanhempia ne lapset kiinnostaa.
Kokemusta on. Ei ole kivaa, jos ei yhtään välitetä. Kuitenkin olen tukenut ja auttanut häntä, niin miksi hän ei ota lapsiani ihmisinä huomioon? Kuitenkin pyytää minulta taas apua johonkin, niin voisi luoda edes jonkin laiset välit myös lapsiini.
Tajuan, että ihmiset ovat erilaisia. Itse en ollut tippaakaan lapsista kiinnostunut ennen kuin sain oman lapseni. Senkään jälkeen minusta ei tullut sellaista kivaa täti-ihmistä, joka lirkuttelee ja sössöttää lapsille sekä tarjoaa karkkia ja herkkuja koko ajan.
Meillä lapseni kavereita on kohdeltu aivan kuten omaakin. Suomennettuna ystävällisesti ja jos on ollut välipala- tai ruoka-aika niin olen tarjonnut tavallisia ruokia. Meillä ei edes ole mitään karkki- tai herkkuvarastoja. Puhun myös lapsille normaalilla äänellä ja kysyn ihan normaaleja asioita kuten esimerkiksi kuulumisia jne.
Vieläkään en voi väittää, että rakastaisin lapsia mutta pystyn tuntemaan huolta muidenkin kuin oman lapseni hyvinvoinnin edestä.
Täällä toinen, joten toivottavasti ei. Joku päivä sitten täällä oli se ketju, että ottaisitko sisaruksesi lapset, jos heidän vanhempansa kuolisivat. En ikinä suostuisi ottamaan.
Ei ole. En minäkään ole kiinnostunut sisareni lapsista. Eikä sisareni minun lapsistani.
Ei mua häiritse. Lapsilla on isänsä puolelta iso suku.