Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia Tinderissä on nykyään tuollainen naurettava pakko valita jotain kiinnostuksenkohteita?

Vierailija
14.11.2022 |

Ja ne vaihtoehdot on kanssa ihan naurettavia, tasoa: "LGBT+", "Black lives matters", "Ilmastonmuutos", "Feminismi", "Vammaisoikeudet" jne.

Ei kai kukaan normaali tuollaisia juttuja ilmoita kiinnostuksenkohteikseen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako siinä olla myös vaihtoehtoja kuten roturealismi tai perinteiset arvot?

Noi voi kirjoittaa myös siihen tekstiin, niin ei turhaan tule turhia mätsejä.

Vierailija
22/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä yritetään etsiä sopivia pareja ettei se ole vain naisille mies katalogi josta valitaan useita hyväksikäytettäviä kohteita. Tiedän kyllä että harmittaahan se jos miehillekin annetaan mahdollisuus asettaa kriteerejä kun tähän asti mieheltä on hyväksytty ainoastaan kelpuutus tai hylkäys. Tai oikeastaan se hylkäyskin on harkinnan varassa kun naiset ovat niin nirsoja ja vaativia että normaali mieskin voi joutua elämään koko elämänsä ilman minkäänlaista läheisyyttä jos mies ei hyväksy lähes kaikkia

Eikö miehillä ole ilman Tinderin kiinnostuksen kohteita mahdollisuutta asettaa kriteereitä tai valita, kenen kanssa haluavat olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, onko tuollainen nykyään pakollista? Huoh. En ehkä sittenkään tee sitä profiilia ensi kesänäkään, jos noin vaikeaksi on tehty, että pitää jotain ihmeellisiä kiinnostuksia keksiä.

Eikö sinua siis kiinnosta mikään? Mihin käytät vapaa-aikasi?

Mun ns. ongelma on tosiaan se, ettei mulla ole mitään yksittäistä muiden asioiden yli menevää kiinnostuksen kohdetta. Jotkut asiat menee kausissa (vaikka joskus innostun lukemaan enemmän, ja sitten seuraavan kolmen kk aikana en lue paljon mitään), yleensä jotain liikuntaa harrastan epäsäännöllisesti, mutta lajit vaihtelee, eli saatan ottaa jonkun kertakortin vaikka lattaritanssitunneille, mutta sitä kestää sen 10x kerran verran ja se loppuu siihen, eli en voi sanoa harrastavani sitä. Kesällä saatan juosta, talvella hiihtää tai lasketella, mutta ei sekään mikään automaatti ole, vaan jos sattuu tulemaan kipinä. Voi olla, että keksinkin jotain ihan muuta, vaikka kajakointia, joku kesä, mut en mä nyt sitäkään harrasta.

Matkailu on aina ollut mulle tärkeää, mutta siinäkin vaihtelee suuresti, että minkä tyyppisistä matkoista kyse. Kaikkea reppureissaamisesta, vaellus-, extreme- ja kaupunkilomiin ja viiden tähden resortteihin on tullut tehtyä.

En edes halua esittää, että olisin tietyn asian nainen, kun en ole, vaan voin innostua ihan mistä vaan.

Voithan kirjoittaa asian auki omaan tekstiisi, vaikka jotain kiinnostuksenkohteita sinne valitsisitkin. Esim. tuo viimeinen lauseesihan voisi ihan hyvin lukea profiilitekstissäsi Tinderissä, ja jos olet valinnut matkailun ja juoksemisen, voit kerto tekstissä tarkemmin, mitä niillä tarkoitat. Helppoa!

Vierailija
24/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, onko tuollainen nykyään pakollista? Huoh. En ehkä sittenkään tee sitä profiilia ensi kesänäkään, jos noin vaikeaksi on tehty, että pitää jotain ihmeellisiä kiinnostuksia keksiä.

Eikö sinua siis kiinnosta mikään? Mihin käytät vapaa-aikasi?

Mun ns. ongelma on tosiaan se, ettei mulla ole mitään yksittäistä muiden asioiden yli menevää kiinnostuksen kohdetta. Jotkut asiat menee kausissa (vaikka joskus innostun lukemaan enemmän, ja sitten seuraavan kolmen kk aikana en lue paljon mitään), yleensä jotain liikuntaa harrastan epäsäännöllisesti, mutta lajit vaihtelee, eli saatan ottaa jonkun kertakortin vaikka lattaritanssitunneille, mutta sitä kestää sen 10x kerran verran ja se loppuu siihen, eli en voi sanoa harrastavani sitä. Kesällä saatan juosta, talvella hiihtää tai lasketella, mutta ei sekään mikään automaatti ole, vaan jos sattuu tulemaan kipinä. Voi olla, että keksinkin jotain ihan muuta, vaikka kajakointia, joku kesä, mut en mä nyt sitäkään harrasta.

Matkailu on aina ollut mulle tärkeää, mutta siinäkin vaihtelee suuresti, että minkä tyyppisistä matkoista kyse. Kaikkea reppureissaamisesta, vaellus-, extreme- ja kaupunkilomiin ja viiden tähden resortteihin on tullut tehtyä.

En edes halua esittää, että olisin tietyn asian nainen, kun en ole, vaan voin innostua ihan mistä vaan.

Voithan kirjoittaa asian auki omaan tekstiisi, vaikka jotain kiinnostuksenkohteita sinne valitsisitkin. Esim. tuo viimeinen lauseesihan voisi ihan hyvin lukea profiilitekstissäsi Tinderissä, ja jos olet valinnut matkailun ja juoksemisen, voit kerto tekstissä tarkemmin, mitä niillä tarkoitat. Helppoa!

Todellisuudessa tuokin on ihan turhaa, koska eihän parisuhteessa nyt ole kyse siitä, että tarvisi edes olla mitään samoja kiinnostuksen kohteita. Päin vastoin, sehän voisi olla kiinnostavampaa, jos miehen kautta elämään tulisi jotain muutakin uutta kuin se mies.

Enitenhän parisuhteessa on kyse olemuksesta. Siitä, että keskustellessa synkkaa ja värähtelee sopivasti. Feromoneista. Jostain selittämättömästä. Jonkun seurassa viihtyy ja toisen ei, vaikka olisi täysin samat harrastukset. Olen ainakin aiemmin osannut miesten kuvista jo päätellä paljon olemusta, eli aika hyvin on osunut treffiseura kohdalleen, vaikkei olisi ollut tekstiä tai kiinnostuksia ollenkaan.

Mitään poliittisia suuntauksia, mielipiteitä tms. en tuollaiseen julkiseen profiiliin laittaisi, ja yhtään minkään henkilökohtaisen asian julkaisu tuollaisessa ahdistaa, kun se näkyy kaikille työtutuillekin jne. Kuitenkin itselleni olisi tärkeämpää, että mies on poliittisesti edes vähän samalla suunnalla, kuin vaikkapa se, että miehellä on samat harrastukset.

Vierailija
25/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder onkin ihan idioottien alusta. 

Kerro toki parempi alusta kertakun tiedät.

Varsovan strippibaari. Näkee heti illan tarjonnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi