Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia Tinderissä on nykyään tuollainen naurettava pakko valita jotain kiinnostuksenkohteita?

Vierailija
14.11.2022 |

Ja ne vaihtoehdot on kanssa ihan naurettavia, tasoa: "LGBT+", "Black lives matters", "Ilmastonmuutos", "Feminismi", "Vammaisoikeudet" jne.

Ei kai kukaan normaali tuollaisia juttuja ilmoita kiinnostuksenkohteikseen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta nuo on todella paljon tärkeämpiä kuin joku kuva. En voisi seurustella ihmisen kanssa, jonka arvoja en jaa.

Vierailija
2/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle homojen, lasten, naisten, vammaisten yms oikeudet on ihan fine, mutta kyllä mun mielenkiinnon kohteet on jossain ihan muualla.

Varmasti valtaosa on sitä mieltä, että tasa-arvo, luonto yms ovat tärkeitä arvoja, mutta kuinka moni paiskii töitä päivittäin niiden eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa, että ensivaikutelman saa muistakin asioista toisesta kuin vain ulkonäöstä ja onhan siellä paljon muitakin vaihtoehtoja kuten tv sarjoja, leffoja, musiikki, kalastus jne.

Vierailija
4/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllästyivät naisiin jotka mittailevat suosiotaan tyhjillä profiileilla vain kuvilla. Vähän pitäisi pystyä itsestään kertomaan. Omat kiinnostuksenkohteeni eivät liity vihervasem, niitäkin voi valita.

Vierailija
5/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä yritetään etsiä sopivia pareja ettei se ole vain naisille mies katalogi josta valitaan useita hyväksikäytettäviä kohteita. Tiedän kyllä että harmittaahan se jos miehillekin annetaan mahdollisuus asettaa kriteerejä kun tähän asti mieheltä on hyväksytty ainoastaan kelpuutus tai hylkäys. Tai oikeastaan se hylkäyskin on harkinnan varassa kun naiset ovat niin nirsoja ja vaativia että normaali mieskin voi joutua elämään koko elämänsä ilman minkäänlaista läheisyyttä jos mies ei hyväksy lähes kaikkia

Vierailija
6/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder onkin ihan idioottien alusta. 

Vierailija
7/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder onkin ihan idioottien alusta. 

Kerro toki parempi alusta kertakun tiedät.

Vierailija
8/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, onko tuollainen nykyään pakollista? Huoh. En ehkä sittenkään tee sitä profiilia ensi kesänäkään, jos noin vaikeaksi on tehty, että pitää jotain ihmeellisiä kiinnostuksia keksiä.

Vierailija
9/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, onko tuollainen nykyään pakollista? Huoh. En ehkä sittenkään tee sitä profiilia ensi kesänäkään, jos noin vaikeaksi on tehty, että pitää jotain ihmeellisiä kiinnostuksia keksiä.

Eikö sinua siis kiinnosta mikään? Mihin käytät vapaa-aikasi?

Vierailija
10/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole tietenkään pakko laittaa kuten ei ole pakko laittaa esim useampaa kuvaakaan, mutta se tekee profiilista paremman ja kokonaisemman.

Vierailija
11/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan naistenkin piti nähdä jotain vaivaa. Nykyään riittää yksi kuva ja kohta on miesmalli Italiasta tarjoamassa majapaikkaa Roomasta. Samalla mies käy Onnibussilla Helsingissä jossain sinkkutapahtumassa ja palaa kotiin Tampereelle masturboimaan. 

Vierailija
12/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama mitä sinne ruksii tai kirjoittaa. Ei ne miehet niitä katso/lue. Aina tuli yllärinä, että olen outdoors tyyppi enkä mikään netflix & chill. Ei sieltä löydy kuin baari/sänkyseuraa. N39

Vierailija
13/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ns. ongelma on tosiaan se, ettei mulla ole mitään yksittäistä muiden asioiden yli menevää kiinnostuksen kohdetta. Jotkut asiat menee kausissa (vaikka joskus innostun lukemaan enemmän, ja sitten seuraavan kolmen kk aikana en lue paljon mitään), yleensä jotain liikuntaa harrastan epäsäännöllisesti, mutta lajit vaihtelee, eli saatan ottaa jonkun kertakortin vaikka lattaritanssitunneille, mutta sitä kestää sen 10x kerran verran ja se loppuu siihen, eli en voi sanoa harrastavani sitä. Kesällä saatan juosta, talvella hiihtää tai lasketella, mutta ei sekään mikään automaatti ole, vaan jos sattuu tulemaan kipinä. Voi olla, että keksinkin jotain ihan muuta, vaikka kajakointia, joku kesä, mut en mä nyt sitäkään harrasta.

Matkailu on aina ollut mulle tärkeää, mutta siinäkin vaihtelee suuresti, että minkä tyyppisistä matkoista kyse. Kaikkea reppureissaamisesta, vaellus-, extreme- ja kaupunkilomiin ja viiden tähden resortteihin on tullut tehtyä.

En edes halua esittää, että olisin tietyn asian nainen, kun en ole, vaan voin innostua ihan mistä vaan.

Vierailija
14/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole tietenkään pakko laittaa kuten ei ole pakko laittaa esim useampaa kuvaakaan, mutta se tekee profiilista paremman ja kokonaisemman.

Jokaisessa profiilissa on pakko olla väh. 3 kiinnostuksenkohdetta nykyään.

Vierailija
15/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kasvissyönti" piti ainakin pahimmat vouhkot loitolla. Löysin kivan miehen, joka kyllä syö lihaa, muttei hänelle ole ongelma syödä minun luona kasviksia, tai tehdä minulle kasvisruokaa hänen luona.

Eli niillä saadaan selkoa toisen elämänvalinnoista. Karsii huonot mätsit.

Vierailija
16/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä lisäys.

Kuka nyt ei pitäisi "hauskanpidosta", "ystävistä" ja "hyvästä ruuasta?"

Jos niitä ei ruksi, tarkoittaako se että vihaa hyvää ruokaa ja ystäviä?

Vierailija
17/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ns. ongelma on tosiaan se, ettei mulla ole mitään yksittäistä muiden asioiden yli menevää kiinnostuksen kohdetta. Jotkut asiat menee kausissa (vaikka joskus innostun lukemaan enemmän, ja sitten seuraavan kolmen kk aikana en lue paljon mitään), yleensä jotain liikuntaa harrastan epäsäännöllisesti, mutta lajit vaihtelee, eli saatan ottaa jonkun kertakortin vaikka lattaritanssitunneille, mutta sitä kestää sen 10x kerran verran ja se loppuu siihen, eli en voi sanoa harrastavani sitä. Kesällä saatan juosta, talvella hiihtää tai lasketella, mutta ei sekään mikään automaatti ole, vaan jos sattuu tulemaan kipinä. Voi olla, että keksinkin jotain ihan muuta, vaikka kajakointia, joku kesä, mut en mä nyt sitäkään harrasta.

Matkailu on aina ollut mulle tärkeää, mutta siinäkin vaihtelee suuresti, että minkä tyyppisistä matkoista kyse. Kaikkea reppureissaamisesta, vaellus-, extreme- ja kaupunkilomiin ja viiden tähden resortteihin on tullut tehtyä.

En edes halua esittää, että olisin tietyn asian nainen, kun en ole, vaan voin innostua ihan mistä vaan.

Mulla on vähän samaa ongelmaa ja lisäksi koen, että mun pitäisi olla sitten hyvä siinä, mitä siihen listaan. Esim. jos käyn kerran viikossa 10km juoksulenkillä, niin en uskaltaisi väittää olevani kiinnostunut juoksusta, kun en siitä muuten ole kiinnostunut, kuin oman kuntoilun vuoksi, enkä ole mikään kova juoksija.

Tai voiko sanoa olevansa vaikka eri kielistä kiinnostunut, jos puhuu vain englantia, kohtalaisesti saksaa ja ruotsia ja espanjasta alkeet?

Vierailija
18/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noilla asioilla ole mitään merkitystä kun hakee kumppanista ainoastaan varallisuutta ja statusta

Vierailija
19/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako siinä olla myös vaihtoehtoja kuten roturealismi tai perinteiset arvot?

Vierailija
20/25 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kyllä aiheita niin paljon, että varmasti löydät jotain itseäsi kiinnostavaa siihen laittaa. Tai sitten tosiaan olet joku mielenkiinnoton olmi.

Ja kyllähän niitäkin olmimiehiä näki. Kun mielenkiinnot oli "ruuanlaitto" "lounas" "brunssit" "kahvi" ja "aamukahvi", niin hoh hoijaa. Jokainen tekee noita päivittäin, se ei vielä ihan riitä mielenkiinnon syttymiseen. Ehkä pahempi oli vain se jolla oli "yksille" "punaviini" "olut" ja "kalja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi