Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat lelut pukinkonttiin?

Vierailija
14.11.2022 |

Nyt kaivataan ideoita ja kokemuksia. Lelulaatikossamme on vain vibradildo, yksi tavallinen dildo ja penisrenkaita. Ajattelin ostaa täydennystä, jota voisimme käyttää naisystäväni kanssa pääosin yhdessä, miksei erikseenkin.
Mitkä teillä ovat parhaat ja käytetyimmät lelut ja mitkä ovat jääneet pölyttymään yhden kokeilun jälkeen? En halua pilata yllätystä kysymällä naisystävältä, ja otan riskin, ettei lahja olekaan mieleen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettakoon vielä, että ostan myös perinteisemmän lahjan. Tämä on vain lisäyllätys, minkä vuoksi pieni riskinotto on mahdollinen.

ap

Vierailija
2/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyimmät:

- Satisfyer dual-love

- Au natural Big stud-dildo

Tuosta dildosta aina mainitsee että liian iso, mutta silti se tuntuu kelpaavan. vaikka pienempiäkin löytyy pari kappaletta.

Pääasiassa minä avitellut noilla vaimoa yhteisissä leikeissä, mutta ilmeisesti käytti niitä ollessani parin viikon reissussa. Ainakin ne olivat vaihtaneet sillä välin paikkaa 🤭.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten käytössä satisfyier, sitten anustapit ja jotkut dildot.

Tietty riippuu mistä tykkää mutta jos ei tappia vielä oo niin sitä kyllä suosittelen.

Vaikkei peppuseksistä olis innostunut niin kyllä se kivan lisän tuo ihan ykköseenkin painaessa.

Samat mietinnät menossa.

Tavan lahjan lisäksi joku illalla kahdestaan avattava ois kiva keksiä.

Mietin jotain vibraavaa penisrengasta kun sellasta ei kait vielä oo kokeiltu.

Vierailija
4/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetyimmät on penisrengas, vibra, lasidildo ja pepputappi. Mun sooloiluissa suosikki on satisfyer pro g-spot eli se jossa vibraosa hieroo sisältä ja se imevä osa klitorista. Mittasuhteet ei ehkä oo ihan kohdillaan siinä, koska välillä on vaikea saada sitä imevää osaa ylettymään klitalle. Mutta se g-pistettä stimuloiva vibra tuossa lelussa on paras ikinä ja siitä saan suurimman nautinnon ja isoimmat soolo-orgasmit.

Viime jouluna hommasin miehelle sellaisen pienen masturbaattorin, joka on molemmista päistä avoin. Mä kun rakastan suihinottoa ja kiihotun miehen masturboinnista niin tuo vaikutti superkiihottavalta lelulta ja sitä se olikin kun päästiin testaamaan. Harvemmin sitä vaan tulee käytettyä kun käsi kuitenkin ajaa aika saman asian. Tuo on silti kiva lisämauste.

Vierailija
5/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetyimmät on käsi- ja jalkakahleet, joiden janssa sitten käytetään erilaisia leluja. Leluja on kymkeniä erilaisia samoin kuin asuja. Kallein ja paras lelu on kyllä ehdottomasti satulavibraattori Motorbunny, mutta sitä ei käytetä kuin "juhla pyhinä".

Vierailija
6/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulsaattoridildo. Suosittelen fun factorya (esim. Sundaze)

Vierailija
7/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissakin viestissä ehdotetaan peppu-/anustappia. Itse en sellaista kaipaa, joten se jäisi naisystävän käyttöön. Millainen se on käyttää naisen näkökulmasta? Ja minkä kokoista suosittelette ensimmäiseksi tapiksi? Itseäni ajatus naisella olevasta anustapista kyllä kiehtoo, ja varmaan mieskin sen tuntee, kun itse on työntyneenä pillun puolelle.

ap

Vierailija
8/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissakin viestissä ehdotetaan peppu-/anustappia. Itse en sellaista kaipaa, joten se jäisi naisystävän käyttöön. Millainen se on käyttää naisen näkökulmasta? Ja minkä kokoista suosittelette ensimmäiseksi tapiksi? Itseäni ajatus naisella olevasta anustapista kyllä kiehtoo, ja varmaan mieskin sen tuntee, kun itse on työntyneenä pillun puolelle.

ap

Kyllä se tuo lisäpotkua yhdyntään meillä, sekä minulle että miehelle. Joskus oon ollut miehen päällä 69:ssä tappi pepussani ja mies on sitä hiljalleen keinutellut sisälläni samalla mua nuollessaan. Sain ison orkun. Mies puolestaan on kehunut miten hyvältä se tuntuu erityisesti takaapäin pannessa.

Vierailija
9/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Eiköhän nää oo yksilöllisiä makuasioita. Joka tykkää ottaa tavaraa kakkoseen, tykkää siitä. Jos ei niin hotsita niin ei varmaan tapitkaan kiinnosta. Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
10/13 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tässä tuli jo paljon hyviä ideoita. Ei kun verkkokauppoja selaamaan.

ap

Vierailija
11/13 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oo sitten tarkkana kun kirjoitat nimet paketteihin,mettei se anustappi mee anopille.

Vierailija
12/13 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oo sitten tarkkana kun kirjoitat nimet paketteihin,mettei se anustappi mee anopille.

Erehtymisen vaaraa pienentää se, ettei ole tapana paketoida lahjaa edesmenneille. Mutta joo, hymähdin kyllä vitsillesi.

ap

Vierailija
13/13 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaturbate & Ampland (virtuaaliseksiä. turvallista. kiihottavanioukuttavaa.. ) - Suosittelen lahjaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan