Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sopivaa käytöstä ulkopuoliselta kertoa, jos joku pettää toista?

Vierailija
14.11.2022 |

Haluaisitko kuulla kumppanisi pettämisestä ulkopuoliselta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Ulkopuoliset voi mun puolesta pitää turpansa kiinni meidän parisuhdeasioista.

Tiedän vallan hyvin että puolisoni käy vieraissa.

Ärsyttää nämä oman elämänsä supersankarit jotka tulevat rinta rottingilla kertomaan tätä asiaa minulle, kuin olisivat mitäkin pelastajia.

Sitten pettyvät ja haukkuvat minut kun eivät saakaan vastaukseksi nöyristelyä ja kiitollisuuden velkaa.

Juuri näin. Ei asia muille kuulu ja pysykööt siitä erossa.

Vierailija
42/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on avoin suhde, ovat lasten takia yhdessä tms. Et voi tietää toisten parisuhteista mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi kuulla enkä varsinkaan tuntemattomalta. Enkä siltä henkilöltä, jonka kanssa puolisolla mahdollisesti on suhde. En oikeastaan kyllä keneltäkään, koska tiedän itse missä suhteessani mennään, ja tuntisin itseni lähinnä nolatuksi, jos joku muu tulisi kertomaan suurena uutisena, että hänkin tietää.

Itse olen kertonut ystävälle aikoinaan että hänen puolisonsa petti häntä, mutta tästä tuli lähinnä ryppy ystävyyssuhteeseen, kun puolisonsa väitti minun valehtelevan.

Vierailija
44/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin naikkoneen petti kurssikaverinsa kanssa. Kaverini ei tiennyt mitään pelistä, koka oli jo jatkunut jonkin aikaa. Minä kuulin vasta myöhässä tästä. Tarkastin faktat. Ja kerroin kaverilleni, että näin on valitettavasti käynyt. Ja muija oli sitten tullut paksuksikin tälle kurssilaiselle. Suurinpiirtein kaikki kaverit olivat tienneet asiasta, itse olin reissuhommissa ulkomailla. Kukaan ei edes aikonut kertoa tälle. V...ttu mitä kavereita. No kerroin, ja ottihan hän tämän raskaasti. Tilasin matkat pallon toiselle puolelle, ja vein kaveria vähän tuulettumaan. Muuten toipui hyvin tästä, mutta keneenkään ei ole sitten luottanut sen jälkeen. 22 vuotta jo tapahtuneesta.