Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sopivaa käytöstä ulkopuoliselta kertoa, jos joku pettää toista?

Vierailija
14.11.2022 |

Haluaisitko kuulla kumppanisi pettämisestä ulkopuoliselta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En.

Vierailija
22/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähemmän sattuu, jos kuulee asiasta mahdollisimman pian eikä esim. vuosien päästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kenen tahansa kertomana en tuollaista kyllä uskoisi. 

Vierailija
24/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ulkopuolisella? Jos joku random-tyyppi tulisi tuollaista selittämään, en uskoisi sanaakaan. Jos taas läheiseni kertoisi, uskoisin ja kiittäisin siitä, että oli enemmän munaa kuin miehelläni. 

Vierailija
25/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ja sit ukko lentäis samantien mäkeen. Petturipaskat ei kuulu mun elämään. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
26/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se pettämisen voittaa.

Vierailija
27/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Ulkopuoliset voi mun puolesta pitää turpansa kiinni meidän parisuhdeasioista.

Tiedän vallan hyvin että puolisoni käy vieraissa.

Ärsyttää nämä oman elämänsä supersankarit jotka tulevat rinta rottingilla kertomaan tätä asiaa minulle, kuin olisivat mitäkin pelastajia.

Sitten pettyvät ja haukkuvat minut kun eivät saakaan vastaukseksi nöyristelyä ja kiitollisuuden velkaa.

No sä kuulut kylläkin vähemmistöön. Nauti osastasi.

Vierailija
28/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole!

Jokainen hoitakoon ainoastaan omat asiansa.

Kuinka joku ulkopuolinen voi yleensä tietää pettämisestä. Arvata, vai luulla ja kuvitella?

Kumpaa uskoa, juoruämmää vai itse valitsemaansa puolisoa?

En voi sietää ihmisiä, jotka levittelevät pahansuopia juttuja toisista.

Vierailija
29/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä lähetteli eroottisia viestejä minulle suhteen jälkeen. Hänellä oli silloin samaan aikaan myös melko uusi suhde toisen naisen kanssa. Kehotin olemaan rehellinen uudelle naiselleen, mutta hänet tuntien tuskin on kertonut, ja ite koin etten halua puuttua asiaan. Eiköhän sille naiselle selviä jossain vaiheessa muutenkin millaisen pleijerin kanssa on. (Ei ollu eka kerta ja pinttyneistä tavoistaan on vaikea päästä.)

Vierailija
30/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi todellakin olla sekaantumatta asioihin, joista ei välttämättä tiedä ollenkaan niin paljon kuin luulee. Minulle ei ainakaan tarvitse tulla selvittämään mitään, ellei ole oikeasti läheinen ystävä. Enkä menisi itse tekemään mitään paljastuksia, paitsi tosiaan erittäin hyvälle ystävälle. Usein näissä muuten käy niin, että viestintuoja ammutaan ja lopulta pari jatkaa yhdessä. Mutta se ns. ystävyyssuhde ei enää jatku.

Vierailija
31/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuulla. Jokainen pitäköön huolta omista asioista eikä työnnä nenäänsä muiden asioihin tai parisuhteisiin.Itse sanoin suhtelleni joka on kuollut korna aikana.Tee ihan mitä ikinä tahdot ,pidä huoli kuitenkin ,mikään ei tule korviini,ei silmieni eteen. Piti huolen 22vuotta,niinpä kuolemansa asti.

Vierailija
32/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ja sit ukko lentäis samantien mäkeen. Petturipaskat ei kuulu mun elämään. Oli sitten mies tai nainen.

Oisko hassua jos joku olisikin vaan ihastunut ukkoosi, ukko kieltäytynyt vedoten suhteeseenne, ja tämä nainen sitten kostoksi valehtelisi. Sinä raivona uskomaan, ukko ulos, ja tämä kieroileva nainen sai miehesi.

Vierailija
33/44 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehee

Vierailija
34/44 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaisi jos joku tuli kertomaan puolisoni ns. pettämisestä koska meillä on avoin suhde ja tiedän asiasta jo silloin kun puolisoni on vasta menossa ns. pettämään.

Vierailija
35/44 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus. Miksi edellinen poistettiin? Vai onko joku mode ärtyneellä tuulella, kun kaikki tänään lähtee pois. 

Vierailija
36/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kahdesti tultu kertomaan, että kumppani pettää. Eri kumppanit siis kyseessä ja eri ulkopuolisetkin.

Esnmmäisellä kerralla olin hyvin hämmentynyt, kun en ollut parisuhteessa. Silti mieheni pettää mua kuulemma "kaikkien kanssa". Naapuruston herkkäjuorumuija kertoi. Myöhemmin selvis, että oli luullut isäni (!!!) olleen mieheni, kun niin usein meillä kyläilee. Käy kattomassa tytärtään ja lapsenlapsiaan pari kertaa viikossa. Isäkin oli sinkku silloin, että huihai.

Meni muutama vuosi ja sitten jo seurustelinkin vuoden ajan. Sain FB kautta viestin, että miehesi pettää. Edellisestä oppineena, niin en ottanut kovin vakavasti asiaa. Kyselin, että kuka ja mitä ja missä.  Kumppani meni tällä kertaa oikein, mutta ne pettämis ajankohdat mies oli viettänyt mun kanssa. Se nainen antoi mulle kolme päivämäärää ja paikkaa pkseudulla. Eikä mikään voinut pitää paikkansa, kun me oltiin paljon pidemmällä niinä aikoina. 300 kilsan päässä mökillä. mies halas siskoaan siinä pettämiskuvassa ja sitten olikin lockdown ja tosiaankin oltiin yhdessä se aika.

Ei koskaan selvinnyt, että mitä tuossa meni mönkään vai yrittikö saada miestä itelleen. Kyllä se suhde sitten päättyi sen vuoden aikana aivan muista syistä.

Itse haluan tietää pettämisistä kyllä, mutta kuten huomaatte aina ei osu. Sen takia olisin hemmetin varovainen kelle ilmottelee mistäkin.

Vierailija
37/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat tietää pettämisestä, niin ellet kerro petetylle, et koskaan saa mainita asiasta kellekään muullekaan. 

Vierailija
38/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole sopivaa puuttua toisten asioihin. Pidä omana tietonasi ja anna ihmisten hoitaa omat asiansa ja suhdekuvionsa.

Vierailija
39/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla täysin varma, että kyse on pettämisestä eikä luvallisesta asiasta? 

Vierailija
40/44 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tuntemattomalta tai puolitutulta. Lähinnä miettisin mikähän tän kertojan motivaatio on ja puhuuko paskaa. Hyvä ystävä jos kertoisi, suhtautuisin eri tavalla ja tosissani.