Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teeharrastus

Vierailija
14.11.2022 |

Teen aina kaikki teet itselleni ja olen huomannut että teen tekeminen on vähemmän tai enemmän joidenkin mielestä raskaampaa minulle kuin ihmiset toitottavat edellämainitulla tavalla onnea harrastukseeni.

Minä koen kumminkin että tälläisiä enemmän tai vähemmän onnea minulle toivottavat teeharrastajat ovat miinusta minulle koska kaipaan perinteistä rauhaa.

Kysymykseni on se että miksi nämä jotka toivovat enemmän tai vähemmän teeharrastukselleni onnea niin miksi nämä ihmiset ei toivota enemmän tai vähemmän onnea niille teeharrastelijoille joille haudutetaan ja tarjotaan tee tekemättä yhtään mitään?

Se on jokaisesta haudutuksesta pois jos on ylimääräisiä vaikutteita jokaisessa haudutuksessa. Niillä joilla on valtaa saada palvelijat kaatamaan heille teetä, niin heitä pitäisi silmäillä koska heillä on ylivalta normaaliin teenhauduttajaan verrattuna, jota minä olen esim.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee happamoittaa ikävällä tavalla alapään, ihan vaan tiedoksi

Kait sitä pitää juoda melko paljon, jos noin käy.

Sama kahvinkin kohdalla tai minkä tahansa.

Kuppi tai kaksi päivässä on eri asia, kuin se kuusi tai enemmän.

Vierailija
22/24 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee harrastus on ihan mainio harrastus.

Itselläni, tee harrastus lähti kunnol käyntiin ku uskaltauduin maistelee Yooga Teetä.

Vaikkakin, kyseessähän ei varsinaisesti ole tee.

Joo ja clipper tee kasvatti luomisen, niin ne ovat selvästi Jumalan valittuja koska luoma kasvatti kasvattajille jaloa clipper teetä chocolonely kanssa. Olisipa maapallo näin vihreää chocolonelyn kanssa. !!SARKASMIA!!!

999 TARKISTUSNUMERO

PUTONA PUERH CHA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee happamoittaa ikävällä tavalla alapään, ihan vaan tiedoksi

Kait sitä pitää juoda melko paljon, jos noin käy.

Sama kahvinkin kohdalla tai minkä tahansa.

Kuppi tai kaksi päivässä on eri asia, kuin se kuusi tai enemmän.

Kannattaa juoda 666kuppia päivässä

Vierailija
24/24 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Taivaan isän vettuilua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee harrastus on ihan mainio harrastus.

Itselläni, tee harrastus lähti kunnol käyntiin ku uskaltauduin maistelee Yooga Teetä.

Vaikkakin, kyseessähän ei varsinaisesti ole tee.

Joo ja clipper tee kasvatti luomisen, niin ne ovat selvästi Jumalan valittuja koska luoma kasvatti kasvattajille jaloa clipper teetä chocolonely kanssa. Olisipa maapallo näin vihreää chocolonelyn kanssa. !!SARKASMIA!!!

999 TARKISTUSNUMERO

PUTONA PUERH CHA!

Puerhhi tee on kyl kans iha toimivaa teetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän