Jouluvieraiden pyyhkeet
Lasten perheitä tulee käymään. Heudän puolisonsa vähän "hienompia" kuin mitä itse olen. Nyt uuden tulokkaan kohdalla kauhistuin. Minulla on vaan Tarjoustalosta ( ennen) ostettuja pyyhkeitä. Hyvin kuivaavia, parempia kuin joku kovin oehmeä mihin ei vesi imeydy. Ja käsipyyhkeet samaa kotivaloa vai mikä nyt onkaan. Eri värisiä kun en ymmärrä noita värimaailmoita että se naaman pesussakin on tärkeää.
Liinavaatteet citymarketin ja prisman merkkejä.
Pitääkö nyt lähteä kauppaan ostamaan jotain kalliimpaa merkkituotetta ja pohtia värit. Pitääkö pyyhkeen värin sointua pussilakanan väriin?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Sanot kaikille että tuovat omat pyyhkeet ja lakanat.
No, et todellakaan sano. Vielä ehtii hankkia jouluksi itsetunnon.
Itse tarjoan aina yöviraille liinavaatteet ja pyyhkeet. Jotkut fiksuimmat ovat tuoneet omansa, jotta eivät kuormita pyykkiasioilla, jolloin on toki käytetty vieraiden tuomia.
Joten... sinä tarjoat väliaikaismajoituksen ja pyykkihuollon, joiden taso ei ole 100% luksusluokkaa, vaan perustasoa, joten vieraat ottavat mitä annetaan. Karhea pyyhe on mielestäni ihan paras. Itse inhoaisin jotain ylipehmeää pyyhettä joka ei kuivaa kunnolla. Pitkähiuksiselle voi tarjota vaikka kaksikin pyyhettä. He ottava mitä tarjoat (tai tuovat omansa jos ovat ajatelleen vähänkin pitemmälle nämä asiat).
Nyt on kyllä erikoinen ongelma. Jos ne hienot puolisot on kelpuuttanu sun lapsesi puolisoikseen, niin tuskin ne sun pyyhkeitä tai petivaatteita paheksuu.
Jokainen fiksu ihminen tuo omat pyyhkeet ja lakanat yökylään tulessa.Jos omalla autolla tulevat,myös omat tyynyt ja peitot.
Sanot kaikille että tuovat omat pyyhkeet ja lakanat.