Onko pyyheliina joululahja?
Ostin nuorelle perheelle pyyhkeet ja samaa sarjaa käsipyyhkeitä.
Ne lähti heti uffin laatikkoon. Miniäkin oli ollut loukkaantunut, ei mitään henkilökohtaista ja kivaa, vaikka korua.
Kommentit (29)
Ei nyt ehkä maailman jännittävin lahja, mutta lahja kuitenkin. Aika törkeää, en nyt ainakaan lahjan antajan antaisi tietää jos pistäisi lahjan pellolle.
Tuossa on hyvä perustelu sille, miksi aikuisten ei pitäisi ostaa lahjoja toisilleen.
En arvostaisi, koska kaapissa jo nyt ihan liikaa pyyhkeitä.
Itse suuttuisin tulisesti minkän käytöksestä ja tekisin erittäin selväksi ettei lahjoja tule tänään jouluna koska en osaa oikeanlaisia hankkia.
Pyyhkeet kiva lahja, ap !
Vierailija kirjoitti:
Itse suuttuisin tulisesti minkän käytöksestä ja tekisin erittäin selväksi ettei lahjoja tule tänään jouluna koska en osaa oikeanlaisia hankkia.
Pyyhkeet kiva lahja, ap !
Itse olisin ikionnellinen, jos joku lahjoja väkisin tuputtava ilmoittaisi erittäin selvästi, ettei lahjoja tule ja myös pysyisi sanassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä kiva lahja, mutta jossain kohdin niitä on kaapissa liikaa ja väärä väri ei miellytä siinä kohtaa kun raha alkaa riittää sisustamiseen.
MITÄ hiton väliä pyyhkeen värillä, siihen kuivataan kädet ja se on tarpeellisessa paikassa, ei näkyvissä!
Heveletti sanon minä.
Moiselle miniälle ei mitään!
En mä halua esim. keltaisia tai oransseja pyyhkeitä.... laittaisin ne suoraan autotalliin räteiksi. Asunto on murrettua sinistä, harmaata, beigeä, vaaleaa puuta vessaa myöden. Mulla on sinne siniset, harmaat ja mustat käsipyyhkeet. Kaikki meidän kylpypyyhkeet on harmaita ja jokaiselle samanlainen. Kakkosasunnolle valitsin joulunpunaiset pyyhkeet valko-harmaaseen kylppäriin. Lapsikin on jo sen verran kasvanut ettei tarvitse katsoa sitä muumia tai frozenia naulassa roikkumassa. Ne on siellä kakkosasunnon kaapissa varapyyhkeinä, ei onneksi ole tarvittu.
Ja ikä tuonut sen verran kokemusta, etten halua enää vaaleita pyyhkeitä. Ne on viidessä vuodessa tummuneet keskeltä eikä lähde kuin ehkä keittämällä puhtaaksi.
Eipä mulle onneksi kukaan puolituttu lahjoja tyrkytä.
Mulla on jopa yli 10 vuotta vanhoja valkoisia pyyhkeitä ja edelleen ovat valkoisia. Pesen itseni/ kädet ennen kuivaamista. Eivät tarvitse keittämistä, ihan normaali 60 asteen pesu riittää.
Parempi olisi minusta antaa lahjakortti kuin pyyhkeitä. Mutta mielipideasioita nämäkin.
Hyvä pyyhe on hyvä lahja. En jaksa näitä jotka aina haluaa vaan rahaa!
En mä halua esim. keltaisia tai oransseja pyyhkeitä.... laittaisin ne suoraan autotalliin räteiksi. Asunto on murrettua sinistä, harmaata, beigeä, vaaleaa puuta vessaa myöden. Mulla on sinne siniset, harmaat ja mustat käsipyyhkeet. Kaikki meidän kylpypyyhkeet on harmaita ja jokaiselle samanlainen. Kakkosasunnolle valitsin joulunpunaiset pyyhkeet valko-harmaaseen kylppäriin. Lapsikin on jo sen verran kasvanut ettei tarvitse katsoa sitä muumia tai frozenia naulassa roikkumassa. Ne on siellä kakkosasunnon kaapissa varapyyhkeinä, ei onneksi ole tarvittu.
Ja ikä tuonut sen verran kokemusta, etten halua enää vaaleita pyyhkeitä. Ne on viidessä vuodessa tummuneet keskeltä eikä lähde kuin ehkä keittämällä puhtaaksi.
Eipä mulle onneksi kukaan puolituttu lahjoja tyrkytä.