Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeaa kunnioittaa aviomiestä enää

Vierailija
14.11.2022 |

Viikonloppuna oli vähän hässäkkää töissä. Otin osumaa ja mies haki minut päivystyksestä. Istuin autossa särkylääkepöllyssä ja koko matkan ajan mies puhui omista työvaikeuksistaan, jotka liittyivät siihen, kun kollega ehkä sanoi hänelle vähän ikävästi yhden projektin aikana. Olisi toivonut, että minä analysoin tämän kollegan käytöstä ja sanavalintoja. Nyt lepäilen kotona ja mies edelleen jatkoi tuon oman keissinsä läpikäymistä, minulta ei ole kysynyt vointia tai mitään. Lopulta hermostuin, kun mies alkoi valittaa kipeää haavaumaa sormenpäässä ja kyseli mitä siihen voisi laittaa. Voi Jeesus sentään, itse olen tässä silmä mustana ja toisella on pipi sormessa.

Ei auta muu kuin hengitellä syvään, kiitos ja näkemiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli hässäkkämies kun sitä olisi tarvittu? Suhisemassa nahkasakelle varmaankin. 

Vierailija
2/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vielä miehellesi opettanut että miehet ei saa puhua ongelmistaan kun miehen tehtävä on vain kuunnella naisen ongelmista.

Toivottavasti puolustat miesten puhumattomuutta myös niissä keskusteluissa missä naiset valittavat kuinka mies ei puhu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oot oikein töissä?

Vierailija
4/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sä oot oikein töissä?

Se on varmaan se Hunksin tanssija.

Vierailija
5/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen ongelma töissä voi olla vaikeammin käsiteltävä kuin fyysinen osuma ja mustelma. Jälkimmäiseen ei aina tarvita psyykkistä työtä.

Vierailija
6/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot saikulla, sulla on aikaa lukea läpi ketju Narsistin keskustelutyyli. 

Vierailija
7/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiteen itsekkäät miehet! Kuka niitä tarvii? Ei niin kukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän