Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemia ja vetovoima hävinnyt

Vierailija
14.11.2022 |

Pitkässä liitossa mies ei ole enää silmissäni kovin haluttava. Hän on tyytyväinen minuun. Vetovoima on vaan hiipunut, en tunne enää sellaista halua. Harmittaa hänen puolestaan. Mitä voisin tehdä? Hänen pitäisi tehdä itselleen jotain mutta en halua loukata häntä. Runsas alkonkäyttö, huono hygienia ja pallomaha vie mun himot. En etotakkaan tämän takia halua. Onko tästä eteenpäin seksi velvollisuutta vailla himoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pitkän parisuhteen peruskuvio. Yhtä harvinainen kuin spagettia syövä italialainen. Seksi väliltänne tulee hiipumaan ihan luonnollisen kaavan mukaan, kun miehesi huomaa kuinka vastenmielistä se on sinulle. Voi nopeuttaa tätä pienillä vihjeillä, kuten makaamalla lahnana ja sanomalla että "mahdollisimman nopeasti" ja selaamalla samaan aikaan kännykkää tai katselemalla telkkaria.

Vierailija
2/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetetty peli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksinne ollut tähän asti hyvää. Voisiko sitä piristää vaikka leluilla. Viet hänet kylpylään, hygienia kohenee hetkeksi. Nautitte hyvää ruokaa ja juomaa. Yrität nähdä miehesi kuten ennen, ilman pallomahaa. Alun huumaa on turha haikailla, se ei palaa.

Vierailija
4/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yhdessä vietetty päivä on nyt elämän tuhlaamista.

Vierailija
5/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksinne ollut tähän asti hyvää. Voisiko sitä piristää vaikka leluilla. Viet hänet kylpylään, hygienia kohenee hetkeksi. Nautitte hyvää ruokaa ja juomaa. Yrität nähdä miehesi kuten ennen, ilman pallomahaa. Alun huumaa on turha haikailla, se ei palaa.

Ennen oli kiihkeyttä senverran, että seksi oli hyvää ihan sellaisenaan. Nyt mä oon ehdottanut uusia juttuja, mutta hän ei halua.

Toisen kosketus ei sytytä. Mulle se ulkoinen olemus on vaan iso osa sitä, että haluan toista. Haiseva hengitys ja rasvainen letti ei saa innostumaan, vaikka olisin kuinka puutteessa.

Vierailija
6/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kipinän voi palauttaakkin, jos välillä ollutkin kateissa.

Minä himoitsen miestäni yhä, ja hän minua, ollaan ihan oikeesti tosi rakastuneita vieläkin, vaikka onhan vuosia vierinyt aika lailla. Mutta eipä ole pallomahaa ja tukkakin tumma ja pitkä, hippu harmaata ohimoilla on vain charmanttia. Kiihkeetä on!

Ei siis mahdotonta ollenkaan.

Vierailija
7/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lelut tässä auta. Kyllä miehen pitäisi saada nainen kehräämään ilman dildoja ja muita surruttimia. Se pallomaha näkyy ja tuntuu.

Vierailija
8/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä himoitsen miestäni yhä, ja hän minua, ollaan ihan oikeesti tosi rakastuneita vieläkin, vaikka onhan vuosia vierinyt aika lailla. Mutta eipä ole pallomahaa ja tukkakin tumma ja pitkä, hippu harmaata ohimoilla on vain charmanttia. Kiihkeetä on!

Eli se on siis teillä ollut kateissa?

Vierailija
9/10 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana oli hetken, kun tuli himo toiseen. Niin kamalaa ettei sanotuksi saa. Todella nuorena, joka pahensi asiaa. Monet pettävät vuosien jälkeen, meillä vasta ihan avioliiton ensivuosina.

Kaikesta voi selvitä.

Vierailija
10/10 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana oli hetken, kun tuli himo toiseen. Niin kamalaa ettei sanotuksi saa. Todella nuorena, joka pahensi asiaa. Monet pettävät vuosien jälkeen, meillä vasta ihan avioliiton ensivuosina.

Kaikesta voi selvitä.

Meillä ei sentään pettämistä, eikä sellaisesta varmaan yli päästäiskään. Mies on joutunut aiemmin petetyksi eikä munkaan moraali sellaista sulata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi