Voiko uupumuksen vuoksi saada sairaslomaa
Mulla uupumus elämään. Oon suorittanu 14 vuotiaasta asti. En oo laittanu omaa hyvinvointia koskaan etusijalle. Nyt kun oon 50v oon äärettömän uupunut, töitä jaksan tehdä mut siihen se jääkin. Tartteisin nyt kunnon breikin, jossa laittasin elämäni järjestykseen, mutta ei onnistu ku työtä 8h per päivä 5krt vko ja työmatkat 2h per päivä
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tukena myös terapia ja siitä on ollut paljin apua. Pelottaa vaan, että jos on useamman kuukauden pois niin saa jonkun leiman otsaansa eikä töihinpaluu välttämättä ole kivaa. Ja pärjäiskö sitä edes rahallisesti? Ap
En halua pelotella, mutta voi tulla myös tilanne, ettet sitten enää vain pysty työhön. Ehkä ikinä. Onko tuo työpaikka tärkeämpi kuin sinä, elämäsi, itsesi?
Ei tod ole, kun ei edes arvosteta. Ja nyt on se aika, kun vihdoin olen laittamassa itseäni ja jaksanistani etusijalle. Se mua pelottaa, kun olen esihenkilö, että kun joskus palaan niin onkohan sama työpaikka odottamassa... Ap
Mulla tuli aikanaan burn out. Olin sairaslomalla 6 vkoa. Kun palasin, jätin itse esimiesasemani ja vuotta myöhemmin koko firman. Elämä on jatkunut sen jälkeenkin.
Sulla on paljon työstettävää itsesi kanssa. Mielelläsi ei ole tilaa tehdä sitä työn kanssa samaan aikaan. Työholismi on ihan normaali traumaoire sekin.
Työnantajan ei ole pakko myöntää vuorotteluvapaata.