Ostaako joku oikeasti satasen kosmetiikkajolukalenterin?
Kommentit (8)
Mieluummin ostan satasella sellaista kosmetiikkaa, joka on minulle sopivan väristä ja muutenkin sopivaa.
Juuri tämä. Ihan kauhean kallista ostaa kosmetiikka "sika säkissä".
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Ihan kauhean kallista ostaa kosmetiikka "sika säkissä".
Eihän siinä sikaa osteta säkissä kun tuotteet kyllä saa tietää ennen ostopäätöstä?
Olen ostanut jomnena vuonna.
Se on hauskaa availla niitä luukkuja aamuisin tai illalla kun töistä tulee.
Käyn töissä joka ikinen päivä, saan tehdä itse ansaitsemillani rahoilla ihan mitä haluan.
Mies ei puutu tälläisiin juttuihin, naureskelee vain.
Koska meillä ei ole lapsia, saan ja voin tuhlailla jouluun niin paljon rahaa, kuin mieleni tekee.
Jep, Filorgan seerumeita ja voiteita. Saapahan kokeilla vähän kaikenlaista.
Ihmettelen miten näistä on tullut niin suosittuja, vaikka muuten ollaan muka niin ympäristötietoisia. Noista tulee ihan hirveä määrä täysin turhia pakkausmateriaaleja kun saa monta pientä pullollista tuotteita joista valtaosaa tuskin edes tulee käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut jomnena vuonna.
Se on hauskaa availla niitä luukkuja aamuisin tai illalla kun töistä tulee.Käyn töissä joka ikinen päivä, saan tehdä itse ansaitsemillani rahoilla ihan mitä haluan.
Mies ei puutu tälläisiin juttuihin, naureskelee vain.
Koska meillä ei ole lapsia, saan ja voin tuhlailla jouluun niin paljon rahaa, kuin mieleni tekee.
Olipas hassu kommentti:D Minulla neljä lasta, ja silti ostin kosmetiikka-joulukalenterin. Sekä suomalaisten pienyrittäjien joulukalenterin. Että suklaakalenterin. On se hyvä, ettei lapset ole vieneet sentään jokaista senttiä:D
Ei, ostin Tokmannilta suklaakalenterin, rahalle vastinetta.