Työasioita vapaa-ajalla?
Lähiesimies sanoi, että nykyaikaan kuuluu se, että vapaa-ajalla sovitaan työkavereiden kanssa whatsupissa työvuoroja, vuoronvaihtoja jne. ja jaetaan työasioita.
Olin erimieltä ja sanoin, etten aio liittyä kyseiseen whatsup ryhmään. Suurin osa liittyi.
Ryhmässä puhuvat työasioita ja kaikenlaista jonnin joutavaakin. Jakavat kuulemma tyhmiä kiertovitseja yms.
Olen jäänyt joistain ihan varteen otettavista info asioista paitsi, kun en ole ko ryhmässä.
Mutta, en voi käsittää sitä, että vapaa-ajalla pitäisi seurata työasioita tai olla työkavereiden kanssa tekemisissä, jos ei itse halua niin tehdä. En aio jatkossakaan vapaa-ajalla työasioita miettiä.
Ja kyllä, hoitoalasta on tässä kysymys.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (23)
Ei kiitos, ei työasioita, eikä työkavereita vapaa-ajalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä liityin painostuksen alla. Nyt ärsyttää kun puhelin muistuttelee työasioista vapaa-ajalla, vaikka ei minulta reaktiota vaatisikaan. Kaduttaa että liityin.
Jos käytössä WA, niin voi ryhmän mykistää niin, että viestit tulee läpi muttei ilmoitusta niistä. Tutustu asetuksiin, helpottaa kummasti.
No kyllä, mutta silti se näyttää lukemattomien viestien määrän. Välillä tulee myös joku teksti "tarkistetaan lukemattomia viestejä..." tai jotain vastaavaa. Että vaikka se mykistys olisi päällä, niin silti puhelin koko ajan muistuttelee niistä viesteistä. Tarpeeksi stressiherkkänä tuokin riittää sotkemaan palautumisen ja töiden unohtamisen. Itselläni parin päivän lomalla työviestejä oli tullut yli 90. Kyllä siinä mietti, että mitähän siellä nyt on tapahtunut, kun tuollainen polemiikki käynnissä. Ahdisti jo valmiiksi, mikä selkkaus on käynnissä kun palaa töihin. Pitemmän loman ajaksi erosin ryhmästä.
Eri
Saahan sitä aina toivoa vaikka mitä.