Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mistä liikkeestä olet saanut huonoa palvelua?

Vierailija
06.11.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisivat asiakaspalvelun alkeet ensin ja sitten rupeaisivat tavaraa kauppamaan.

Vierailija
2/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oulussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessakin eri paikassa!!

Vierailija
4/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Bobo, myyjä nyrpisteli kun en ostanut hänen ehdottamaansa vaihtoehtoa haluamalleni loppuunmyydylle tuotteelle.

Vierailija
5/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Juu, tuotteita on varastossa, ja saatte ne tämän viikon aikana" . Sitten seuraavalla viikolla kun soitan niin " ei niitä oo varastossa, eikä tiietä koska tulee" . Tapahtunut 3 kertaa.

Vierailija
6/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ystävällisesti kysyy esim missä tiettyjä tuotteita on ja saa vain vastauksen tuolla ja osoituksen ylähyllylle, jonne pitää itse kurkotella tikkaiden kanssa, kun on ensin sellaiset löytänyt. Pyysimme toki häntä antamaan sellaisen, mutta mielestäni sellaisen pitäisi tapahtua pyytämättä..?Kuin se voi olla itse aiheutettua?Vierailija:

Vierailija
7/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puokkarin sivukirjaston virkailija oli aivan hirveä, kun vein sinne myöhästyneitä lehtiä :(

Itse olin toipumassa masennuksesta, enkä ollut sen syövereissä saanut aikaiseksi palauttaa ajallaan.. Sitäpaitsi kun kumminki joudun sakot maksamaan, mielestäni sen pitäis läksytykseksi riittää, vai?

Vierailija
8/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuneet vasta vähän aikaa yhdessä ja ostimme uuden sängyn. Myyjä kävi esittelemään, että tästä löytyy halvin sänky ja halvimmat patjat. Siis olimme toki nuoria ja melko vähävaraisen näköisiä, mutta silti vähän loukkaavaa.... En muista enää liikkeen nimeä.

Vierailija
9/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvat sai kassan jumiin eikä kumpikaan myyjistä pyytänyt siirtymään sille toimivalle. Tosi pitkä jono seisoskeli aikansa siinä jumiutuneen kassan ääressä. Mielestäni tosi typerää toimintaa.

Olen kerran ostanut 2e karkkipussin kolikoilla, johon myyjä tokaisi ettei heillä oteta kuin 40kpl kolikoita kerrallaan. Olihan siinä jokunen viisisenttinen, muttei kaikki. Jos olisin tajunnut pyytää rahat takaisin vaihtaakseni rouvalle sopivammaksi, olisin laittanut pelkkiä viisisenttisiä, kyrsi niin se letkautus ; )) Kiireestä ei ollut kyse.

No, nykyään mennessäni meidän ärrälle maksan tahallani pienillä kolikoilla, varsinkin jos sama myyjä.

Vierailija
10/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli tallinkilla. En tiedä syytänkö naista puhelinpalvelussa vai nettisivujen suunnittelijaa. Ikärajat vaihteli sen mukaan katsoiko netistä vai kysyikö varauspalvelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi