Koronan jälkeinen väsymys
Kuinka kauan teillä kesti? Koronan jälkeen jaksaminen ei ole palautunut normaaliksi. Sairastumisesta on jo yli kuukausi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet...
Tuttavan isä kuoli juuri koronaan, oli saanut neljä rokotetta.
Aivan. Osaatko omalta osaltasi vastata aloituksessa esitettyyn kysymykseen?
Mulla oli korona pari viikkoa sitten ja olen kyllä ollut melko väsynyt edelleen.
Jos sairastit ihan kunnolla, voi kestää pitkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet...
Tuttavan isä kuoli juuri koronaan, oli saanut neljä rokotetta.
Tarkoitatko tällä että väsymys kestää ikuisuuden? Ihan kaikki ei vissiin kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Jos sairastit ihan kunnolla, voi kestää pitkäänkin.
Oireet olivat suhteellisen lievät, mutta toipuminen on ollut hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Koronan jälkeinen ylikuolleisuus...
Rokotteet altistaneet monille muille sairauksille.
Osaatko lukea? Katso aloituksen kysymys.
Mulla oli keväällä paha korona ja olen vieläkin ihan puhki.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 0 rokotetta 0 koronaa
Vaimolla 3 rokotetta 2 koronaa
Toimii !!
Rokotteiden aiheuttamasta kuumeilusta sairauslomalla 12 päivää ja koronoista 16 päivää
Toimii !!
Onko aivotoiminta jotenkin hitaalla? Osaatko lukea aloituksen kysymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 0 rokotetta 0 koronaa
Vaimolla 3 rokotetta 2 koronaa
Toimii !!
Rokotteiden aiheuttamasta kuumeilusta sairauslomalla 12 päivää ja koronoista 16 päivää
Toimii !!
Meillä perheessä yhdellä 1 rokotus 2 koronaa, kahdella 2 rokotusta 2 koronaa, yhdellä kolme rokotus 2 koronaa. Mitä enemmän rokotuksia, sitä lievemmät sairaudet kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Auts. Toivottavasti olet pian kokonaan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko reilusti ylipainoinen?
En osaa vielä sanoa. Sairastuin viikko sitten. Oireet olivat tavallista flunssaa vastaavat. Huomenna taas töihin olisi aikomus.
Mulla perinteisesti myös normiflunssan jälkeen saattaa jonkin aikaa kestää sellainen puolikuntoisena olo, vaikkei kuumetta tai muita oireita enää olisikaan. Tuskin korona tekee tähän poikkeusta.
Korona kestänyt 0 päivää kun en osallistunut lääkekokeeseen ja välttynyt teidän nuhittelulta.
Yli kolme kuukautta on jo kestänyt, työkunto on alentunut ja pitikittynyt korona diagnoosi on papereissa jo näkyvissä. Sinnittelen, nukun päiväunia ja harmittelen että paljosta varomisesta huolimatta sairastuin, koska koronaa sairastava perhe päätti laittaa sillä hetkellä vielä oireetoman lapsensa muiden lasten joukkoon tietoisena koronasta. Siitä sairastui kymmeniä perheitä..
Kaveripiirissä tosi monella kestänyt enintään 1-2 kk tuosta väsymyksestä palautuminen, eli mulla on kai vaan huono tuuri.
Ensimmäisen koronan jälkioireet loppuivat toiseen koronaan sairastumiseen. Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Korona kestänyt 0 päivää kun en osallistunut lääkekokeeseen ja välttynyt teidän nuhittelulta.
Osaatko sanoa mistä luetun ymmärtämisen haasteesi johtuvat? Et selvästikään ymmärtänyt aloituksessa esitettyä kysymystä.
Kesti noin 6 viikkoa että olin kunnossa.
Litti ollut vuoden jälkioireissa.
Aloitus ei käsitellyt rokotteita. Osaatko omalta osaltasi vastata aloituksessa esitettyyn kysymykseen?