Kammottava kokemus tänään Lidlissä :(
Pyörin yhdellä hyllyllä jonkin aikaa niin yhtäkkiä havahduin siihen kun kaksi naistyöntekijää pakkasivat siinä lähistöllä tavaroita ja puhuivat korvakuulokkeisiin toisilleen hiljaisella äänellä. Toinen siinä naurahti jotain ja lähdin sitten hyllyltä pois. Tuli jotenkin tunne että olisivatko puhuneet minusta, mutta ajattelin että no ehkä kuvittelen. No, sitten menin kassalle ja aloin lastaamaan tavaroita hihnalle niin aivan selvästi kassalla ollut nainen sanoi kuulokemikrofoniin että nyt se tulee sen jälkeen aloin miettiä että kytätäänkö minua nyt oikeasti tässä vai mitä hän tuolla tarkotti. Kassanainen oli myös jotenkin outo kun hän ei painanut mulle sitä summaa siihen laitteeseen että saisin maksettua ja jouduin siinä tovin venttaamaan kun tämä vaan tuijotti minua. Sitten aloin liikutella korttia niin tämä ilmeisesti tajusi painaa summan. Lopuksi kiitin niinkuin aina kassatapahtuman jälkeen niin hän vaan vastasi että selvä. En tiedä sitten mitä tuo oli mutta kävelin sieltä itku kurkussa kotiin kun tuntui että minua joko epäiltiin varkaaksi tai minua muuten vaan kytättiin olemukseni tai ulkonäköni vuoksi ja sitä sitten ilkuttiin. :(
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Itku kurkussa, kun epäillään varkaaksi tai muuten vaan kytätään. Luoja kun olet heikko. Miten pärjäät muuten elämässä?
Ap on sairastumassa mieleltään, ei se osoita heikkoutta, päinvastoin voi olla tavallista vahvempi kun on vielä kutakuinkin järjissään.
Pyörit yhdellä hyllyllä jonkin aikaa. Ei ihme jos sinua hiukan tujotellaan.
Vaikutat todella yksinäiseltä. Isänpäiväkin ollut tänään. Alkaa mennä jo sinne rajatiloihin tuo.
En ole mennyt yhteen kauppaan sen jälkeen, kun minua ilmeisesti seurattiin kameroiden kautta. Kun tulin kassalle, siinä oli 3 vartijaa ja myyjä sanoi jotain korvanappiin. Kukaan ei kuitenkaan pysäyttänyt minua tai sanonut mitään. Myyjä rupatteli niin iloisesti edellisen asiakkaan kanssa, mutta minua ei edes tervehtinyt. Kolme vartijaa tuijotti siinä lähistöllä, mutta ei tehnyt mitään. Oli erikoinen tilanne ja viimeinen kertani tuossa kaupassa.
On minullakin yksi huono kokemus. Siellä, kun ei voi itse punnita niitä hedelmiä. Sitten kävi kassalla virhe, kun huomasin myöhemmin, että myyjä oli punninnut pienet tarjousluumut (jotka olivat tummia) sen isompien tummien luumujen paljon kalliimalla hinnalla. Harmitti vähän. Mieluummin sen vuoksi haluan itse punnita ja oikean lapun niihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon Lidlin vakiasiakas, että onkohan he ottaneet Ol
Miksi et kysynyt että MIKÄ ON? Johan on ihme, ettet saa suuta auki. Itse olisin jo niiltä kahdelta kysynyt että TÄH. Kassalla olisin kysellyt lisää ja pyytänyt vielä toimipaikan päällikköä paikalle selvittämään asiaa. Vai oletko jotenkin luulotautinen, eikä kyse ollut sinusta ollenkaan.
Itku kurkussa, kun epäillään varkaaksi tai muuten vaan kytätään. Luoja kun olet heikko. Miten pärjäät muuten elämässä?