Suomi 2022: Ihan hyvätuloinen ihminen alkaa miettiä pitäisikö alkaa käydä wc:ssä ja suihkussa työpaikalla säästösyistä.
Kommentit (23)
Käyn kuntosalilla. Samoin mieheni. Ollaan keskituloisia.
Mä aloin myös käydä kuntosalillla suihkus ja saunas, keskituloinen, mutta meitä just eniten koitellaan.
Mietin vaan koska salilla nousee maksut?
Useimmilla keskituloisilla on paljon muita turhempia menoeriä joista voisivat säästää ensin. Toisaalta olen sitä mieltä että niiden, joilla on varaa, pitäisi näinä aikoina käyttää palveluja ja ostaa kotimaisia tuotteita.
Hei haloo, paljonko vessakäynti nyt maksaa? Voi hyvää päivää 🙄
Etkö ole aiemmin käynyt työpaikalla vessassa? Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin myös käydä kuntosalillla suihkus ja saunas, keskituloinen, mutta meitä just eniten koitellaan.
Mietin vaan koska salilla nousee maksut?
Minä sanoin jo salikortin irti. Kotona on painoja ennestään, eihän ne täysin korvaa mutta näillä mennään ja omalla jumpalla. Onneksi on joidenkin ryhmäliikuntatuntien ohjelmat jo niin takaraivossa, että voi tehdä niitä omin päin. Kävin tänään kyllä ulkoliikuntapaikassa, mutta talvella se on vähän vaikeampaa. Enkä viitsi mennä sinne silloin kun siellä on noita kovakuntoisia urheilijoita, meen vaan jos oon yksin.
Eli hyvätuloinen alkaa miettiä käytännössä varastamista?
Voi hyvää päivääääääää... rikkaammat on selkeesti köyhimpiä....oikeesti v...u ootko tosissas?????
Harvalla keskituloisella on todellista syytä säästää vettä tai sähköä. Kyseessä on tiedotusvälineiden aiheuttama massapsykoosi, jossa vähäjärkiset ihmiset eivät ymmärrä, paljonko niihin oikeasti menee rahaa.
Puhumattakaan kaikenmaailman hyvesingaloitsijoista, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä näennäissäästämisellä ja muulla vihespesulla.
Vierailija kirjoitti:
Eli hyvätuloinen alkaa miettiä käytännössä varastamista?
Ööö... jos työpaikalla on pukuhuoneessa suihku ja vessa? Missä kohtaa se varkaus syntyy. Jos alkaa wc-paperia viemään kotiin, niin se on varkaus.
iihdyn itse pitkissä suihkuissa, jos tulisi huoneistokohtaiset vesimittarit, niin kävisin juurikin työpaikalla tai esim kuntosalilla suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole aiemmin käynyt työpaikalla vessassa? Mielenkiintoista.
Vai tarkoitatko ettei teillä ole työpaikalla mitään valvontaa ja pystyt lähtemään sinne pissalle vaikka keskellä yötä? Minulla se kävisi kalliiksi, kun työmatka on 50 kilometriä.
Muuten joo, mutta olen etätöissä ja toimistopäivä on vain kerran kuussa. Julkisilla kulkeminen on kallista touhua sekin.
Orpo taas täällä itkee kun verorahat valuu afrikkaan ja suomen köyhille jona ne saa ne vuokrankorotuksina valtiolta itselleen omalle tilille. Kauheeeeeen kyrja rikkaille kun miettivät joka vessan vetäsyä. Paskokaa ulos kun koirat
Jopa 90-luvun lamassa tämä aloitus olisi ollut sketsi. Nyt aiheellinen asia. Oudot on ajat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vesimaksu 20 e/h. Eli 5-henkiseltä perheeltä 100e kuussa. Käytämme myös wc-paperia.
Lämmin suihku kirjoitti:
Harvalla keskituloisella on todellista syytä säästää vettä tai sähköä. Kyseessä on tiedotusvälineiden aiheuttama massapsykoosi, jossa vähäjärkiset ihmiset eivät ymmärrä, paljonko niihin oikeasti menee rahaa.
Puhumattakaan kaikenmaailman hyvesingaloitsijoista, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä näennäissäästämisellä ja muulla vihespesulla.
Tuota kyllä minä aika sentilleen näen laskuista paljonko veteen ja sähköön on mennyt rahaa?
Perustarpeista on tehty kauppatavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vesimaksu 20 e/h. Eli 5-henkiseltä perheeltä 100e kuussa. Käytämme myös wc-paperia.
Etkö näe että saat rahalla muutakin kuin ne wc-käynnit? Missä voisit asua maksamatta vesimaksua? Hotellissako?
Eihän ne hyvät tulot millään tavoin tee immuuniksi mielenterveysongelmille.
No, ainakin on työpaikka, huonompituurisilla ei ole.