Kiva nähdä että ysärin bootcut-farkut tuli taas muotiin! Näyttävät poikkeuksetta tosi hyvältä kaikkien naisten päällä
Kommentit (58)
On niitä ollut jo jonkin aikaa onneksi. Parhaat housut lyhyenlännälle persjalkaiselle, vielä jos korot jalassa niin avot
Eiks ne saa näyttään persjalkaselta?
No niin näyttää, eikä ole mitään woke-muotia!
Vierailija kirjoitti:
Saavat näyttämään hyvältä persjalkaselta. Se malli imartelee useimpia vartaloita. Hoikat tietty näyttää hyviltä missä vaan, mutta parhaalta hekin näissä leveämmissä lahkeissa.
Ne on inhottavimmat farkut, mielestäni weeeeteee-leikkuu ja näyttää vaan siltä että stetson puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat näyttämään hyvältä persjalkaselta. Se malli imartelee useimpia vartaloita. Hoikat tietty näyttää hyviltä missä vaan, mutta parhaalta hekin näissä leveämmissä lahkeissa.
Ei todellakaan näytä hyvältä perjalkaiselta vaan vinojalkaiselta minikasvuiselta. Lisää siihen vielä linttaan astutut tennarit tai kulahtaneet buutsit, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö ne hyvältä myös, jos on lihava ja tappijalkainen?
Ei, silloin näyttää vain tatilta
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin näytän 25 kiloa nykyistä painavammalta. En ole edes lihava, mutta olen lyjytjalkainen. Jätän tämän muodin väliin ja kuljen vaikka hame tai mekko päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on inhottavimmat farkut, mielestäni weeeeteee-leikkuu ja näyttää vaan siltä että stetson puuttuu.
Kieltämättä vähän wee tee, mutta se johtunee mielikuvista niistä fiorelloista? Joka tapauksessa tyyliltään just hyvä. Sekä laihat että paksummat kintut saa niissä sopivasti muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on just päinvastoin. Tosin jos lantionalue mallia laatikko niin mitkään pintaapisin menevät housut eivät näytä hyvältä, ainakaan yhdistettynä lyhyeen paitaan.
Vierailija kirjoitti:
On niitä ollut jo jonkin aikaa onneksi. Parhaat housut lyhyenlännälle persjalkaiselle, vielä jos korot jalassa niin avot
Kankaan pitää olla sitten sellaista raskasta, joka pakkaa nuolemaan ihoa. Leveiden lahkeiden alle voi piilottaa vaikka kuinka korkeat korot.
Varmaan se miltä perseesi näyttää riippuu enemmän perseestäsi.
Mä olen aina tykännyt niistä. Oli muotia tai ei. En seuraa muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan näytä hyvältä perjalkaiselta vaan vinojalkaiselta minikasvuiselta. Lisää siihen vielä linttaan astutut tennarit tai kulahtaneet buutsit, yäk.
8cm koroilla olen 170cm pitkä, en vinojalkainen minikasvuinen. :D Enkä käytä bootseja tai linttaan astuttuja tennareita.
-eri
Oliko bootcutit myös niitä äärimmäisen matalavyötäröisiä joita oli vuosituhannen taitteessa? Eihän herranjestas ne sovi kenelläkään, tai no korkeintaan sellaiselle, jolla ei ole ihranturahdustakaan lanteilla :D
Ne on kamalat. Varsinaiset räkäläfarkut. Lisää vielä kireä ristikkonarupaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin näytän 25 kiloa nykyistä painavammalta. En ole edes lihava, mutta olen lyjytjalkainen. Jätän tämän muodin väliin ja kuljen vaikka hame tai mekko päällä.
Saavat jalat näyttämään tasapaksuilta tukeilta vaikka minullakin on hoikat jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat jalat näyttämään tasapaksuilta tukeilta vaikka minullakin on hoikat jalat.
Minä juuri ihmettelen sitä, että miksi ihmeessä minun pitäisi piilottaa sorjat sääreni. Yläosaksi vielä joku laatikkopaita niin ei näy muinkäänlaista muotoa koko mammasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juuri ihmettelen sitä, että miksi ihmeessä minun pitäisi piilottaa sorjat sääreni. Yläosaksi vielä joku laatikkopaita niin ei näy muinkäänlaista muotoa koko mammasta.
Siihen yläosaksi laitetaan lyhyt purkkavenyvä tiukka trikoohirvitys valtavalla kaula-aukolla