Onko tämä ns sateenkaarireppu vai ihan normiväritys? Ei näistå ota selvää nykyään
Kommentit (19)
Kyseessä on homoreppu ja jos tuollaisen lapselle menet ostamaan koulurepuksi, niin takuuvarmasti kiusataan, etenkin jos on poika.
Eli onko homoreppu vai normireppu?
Ap
Normireppu mun mielestä. Ei kuulu homorummutuksrn pärinää mun korviin kun tota katsoin.
Normireppu.
Olipa jälleen kerran hämmästyttävä kysymys tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Normireppu mun mielestä. Ei kuulu homorummutuksrn pärinää mun korviin kun tota katsoin.
Kiva kun jossain voi olla ees vähän väriä ja igan ilman setavärinää ja homopärinää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun jossain voi olla ees vähän väriä ja igan ilman setavärinää ja homopärinää
Tähän negapeukku? Eli siis kaikessa tarttis olla sateenkaariväen juttuja, niinkö. Eikö mitään muuta nykyihmisen pääkopassa ole kuin hinttijuttuja
Vierailija kirjoitti:
Eli onko homoreppu vai normireppu?
Ap
😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän negapeukku? Eli siis kaikessa tarttis olla sateenkaariväen juttuja, niinkö. Eikö mitään muuta nykyihmisen pääkopassa ole kuin hinttijuttuja
Kah, negapeukutti taas 😂 eikö oikeesti voi olla mitään muuta kuin homositäjatätä? Sairasta
Hei homot ja muut setalaisethan vois alkaa pukeutuun aina vaan sateenkaarikuosiin. Tunnistais aina mitä porukkaa kukin on. Eikä meiän muitten tarttis miettiä, onks homoreppu vai ei kun olis ihan selkeet kuosit eri sakille
Entäs, jos tykkää sateenkaarikuosista noin muuten vaan
t. hetsku
Vierailija kirjoitti:
Entäs, jos tykkää sateenkaarikuosista noin muuten vaan
t. hetsku
Ei saa käyttää. Kulttuurista omimista 😂😂😂
Oletko koskaan nähnyt sateenkaarta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepas uudestaan niin ehkä ymmärrät että kommentoivan mielestä oli mukava että joka paikassa ei ole setä/homo ym juttuja
https://www.sateenkaarikauppa.fi/category/12/reput-ja-laukut
Tuolta voi AP käydä tarkistamassa millaisista repuista ym voi alkaa "huolestumaan" jos näitä talouteen ilmestyy
Kaikki lapsethan tykkää sateenkaaren väreistä. Keskustelu oli ensin hupaisa, sitten naurettava, nyt jo traaginen, jos iloiset värit kielletään homostelun nimissä.
Miten tää keskustelu pysyy. Nukkuuko mode ;)
Näyttää ihan tavalliselta repusta.