Mies kysyi hieman erikoisen kysymyksen kun tuli kotiin?!
Oletko sinä laittanut mun perään jonkun yksityisetsivän vai? Väitti että on huomannut jonkun tyypin joka kulkee monta kertaa viikossa samoissa paikoissa kuin hän. Ja istuu autossa hänen autonsa lähellä, räplää puhelintaan kun mies tulee esim. parkkikselle ulos kaupasta. Myös autotiellä ajamassa on nähnyt tämän ky. ihmisen. Olin ihan ihmeissäni tästä koko jutusta kun alkoi puhumaan!!!
Viiraako miehelläni, vaiko mikähän juttu tämä nyt onkaan? Mies ravaa harrastuksessaan aika usein ja viettää siellä pitkiä aikoja. Olen tästä välillä joutunut huomauttaa kun minulle jää turhan usein vastuu kodista ja lapsista kun mies viettää omaa aikaansa. Vapaa-aika kun ei meidän perheessä jakaudu todellakaan reilusti. Mutta mistä tuo mies nyt noin kummallisia sai päähänsä kysyä?
Kommentit (44)
En todellakaan ole mitään etsiviä palkannut. Ja tämä tyyppi on vanhempi nainen joka "seuraa" muka miestäni. ap
Taitaa päässä viirata tai sitten tekee jotain epämääräistä jonka vuoksi on vainoharhainen
Entä, jos sen etsivän onkin laittanut miehesi perään se toinen nainen, jolle miehesi on valehdellut olevansa sinkku?
Onko miehen "harrastus" ihan kelvollista ajanviettoa?
Riippuu siitä, millä äänensävyllä miehesi kysyi.
Kuulostaa siltä, että Ap:n mies vilkuilee ympärilleen vähän turhan epäluuloisesti. Hänellä on joko jotain salattavaa menoissaan tai sitten taipumusta harhaluuloisuuteen.
Jostain sun miehelläsi on huono omatunto.
Älä ala tenttaamaan. Antaa hänen kiehua omissa liemissään. Kyllä puhuu aikanaan kaiken, kun nyt jo uskalsi ottaa esiin.
Pettääkö miehesi? Jospa käy vieraissa miehissä ja tämä kyttääjä on miehen vaimo.
Toinen vaihtoehto joka tulee mieleen, että voisiko miehesi olla joku pikkurikollinen, jolloin häntä seuraa vakuutusetsivä, huumepoliisi tms
ei ihme, että mies epäilee, kun ap on vapaa-aika/kotityönatsi
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, millä äänensävyllä miehesi kysyi.
Mies oli kyllä ihan vakavissaan. Ja mietti että kukakohan on sitten sen etsivän palkannut jos en minä?! Mulle tuli epämiellyttävä olo koko keskustelusta. Aivan kuin olisin ollut syytettynä ja tuntenut jopa syyllisyyttä asiasta johon en liity mitenkään. Ihan kuin olisi herännyt itelläkin päässä jotain ajatuksia. Että salaako se sitten oikeasti jotain, missä se liikkuu, mitä tekeekään? Vai pitäisikö minun huolestua sen mielenterveydestä? ap
No mitä hän sanoi, kun kielsit asian? Oletko huomannut koskaan mitään muuta outoa hänen käytöksessään? Kyse voi olla, että ehkä tekee jotain selkäsi takana, mutta ei kannata sulkea pois sitäkään mahdollisuutta, että on harhaluuloinen. Jos tuo harhaluuloisuus pahenee ja huomaat jotain muutakin outoa, niin ehkä on syytä epäillä psyykeen ongelmia.
minun perässäni oli kerran yksityisetsivä. Hänet oli palkattu todistamaan, että kodissani on tv. Pitkä juttu, mutta nyt jälkeenpäin naurattaa miten paljoon oltiin valmiita yhden oletetun luvattoman telkan takia jota minulla ei ollut...
kysy mieheltäsi miksi hän epäilee, että se olit sinä, tivaa oikein, että jostain syystähän tuollainen outo ajatus mieleesi tuli, mitä olet tehnyt mitä et minulle kerro
tuosta seruaa varmasti riita, mutta ainakin sinä saat varmemman vastauksen kuin tältä palstalta
Vierailija kirjoitti:
No mitä hän sanoi, kun kielsit asian? Oletko huomannut koskaan mitään muuta outoa hänen käytöksessään? Kyse voi olla, että ehkä tekee jotain selkäsi takana, mutta ei kannata sulkea pois sitäkään mahdollisuutta, että on harhaluuloinen. Jos tuo harhaluuloisuus pahenee ja huomaat jotain muutakin outoa, niin ehkä on syytä epäillä psyykeen ongelmia.
Tuli yksi muisto mieleen reilun parin vuoden takaa. Mies oli reissussa vieraalla paikkakunnalla ja kun soitteli sieltä niin vitsinä kysyi minulta että kukakohan oli käynyt pyyhkimässä hänen tuulilasistaan osan lumista pois. Oli nähnyt jonkun vieraan ihmisen auton lähellä edellisenä päivänä. Taisi naureskella jostain etsivä-asiasta jos en väärin muista?! Mitähän tuon miehen päässä oikein liikkuu? ap
No oletko?