Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin käsittämätöntä nähdä tämmöisenä päivänä äiti yksin työntämässä lastenvaunuja ja ulkoiluttamassa koiraa jos tietää että perheessä isäkin on

Vierailija
13.11.2022 |

Ei edes tänä päivänä kiinnosta isää? Pelaaminen menee edelle?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh äippä siinä pistelee shoppailemaan tai tatskaa ottamaan on säästänyt elareista PITÄÄHÄN ITSENSÄ PALKITA.

Vierailija
22/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on töissä, koira on pakko ulkoiluttaa, eikä vauvaa voi jättää yksin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosiaan sitä mieltä että isänpäivänä kuuluu nyhjätä koko päivä vieri vieressä?

Vierailija
24/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan aloittajalla kyttäyskeikalla mukana oma lapsi ja lapsen isä tai oma isä??

Vierailija
25/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani perheessä ulkoilutetaan lasta ja koiraa välillä vuorotellen, välillä yhdessä. Isänkö se pitäisi aina olla vaunujen kahvassa?

Vierailija
26/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi tekemään ruokaa. Pihvit ja hyvä Salaatti siellä valmistuu. Ulkoilun jälkeen valmiiseen pöytään 😋

Vierailija
27/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että juuri tänä päivänä tuo on ihan oikea näky. On se isä yhtenä päivänä vuodessa vapaansa ansainnut.

Vierailija
28/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut varmaan näit. Meillä ei tosin ole enää lastenvaunu ikäisiä, mutta koira löytyy. Mies lähti lapsen kanssa harrastukseen ja minä koiran kanssa ulos.

Miksi sitten työntelit lastenvaunuja jos ei sen ikäisiä lapsia ole?

Vierailija
29/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen isä menehtyi kesällä, joten hänen on hieman haastavaa osallistua tämän päivän viettoon.

Vierailija
30/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut varmaan näit. Meillä ei tosin ole enää lastenvaunu ikäisiä, mutta koira löytyy. Mies lähti lapsen kanssa harrastukseen ja minä koiran kanssa ulos.

Teillä ei ole lastenvaunuikäisiä ja silti sanot, että ap näki varmaan sinut. Ootko ihan tyhmä?

Vierailija
31/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli päiväkodissa perjantai-aamuna ohjelmaa isille. Paikalle tuli muutama isä, jota en ollut koskaan aikaisemmin nähnyt, eivät koskaan itse tuo lapsiaan päiväkotiin. Silti ihan pokkana kävivät hakemassa kunnian itselleen. Myös vastuullisia isiä oli paikalla, mutta nämä muutamat tuntemattomat ihmetyttivät.

Vierailija
32/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin lapsena miksi pakotetaan onnittelemaan mällien heittämisestä/vastaanottamisesta. Varsinkin kun joutui sitä joka yö kuuntelemaan.

Vierailija
33/33 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitköhän mut? Mies oli yön töissä ja saa nukkua niin pitkään kuin haluaa.

Ei työvuoron jälkeinen nukkuminen ole mikään lahja vaan perusjuttu. Tosin silleen tietty hassua että sinä et saa ikinä nukkua niin pitkään kuin haluat vaikka vastaat lapsesta 24/7 kun mies on töissä.