"Isän turva on lapsen tarpeista voimakkain"
Kommentit (26)
Varmasti turvallinen isä näkyy ihan kaikessa lapsen myöhemmässä elämässä, joten he ovat totisesti juhlapäivänsä ja onnentoivotukset ansainneet :) On tärkeää uskaltaa olla turvallinen.
Lapsen tarpeista VOIMAKKAIN? :D Tämäkin pitää miesten naisilta viedä.
Naisista ei ole mihinkään muuhun kuin ulisemaan, että he ovat muka parempia kuin miehet :-D -
Vierailija kirjoitti:
Koko isänpäivä pitäisi poistaa turhuutena. Isät eivät osallistu lasten kasvatukseen tai elämään. Naisten merkitys on huomattavasti suurempi.
Kiitos. Olen yksinhuoltaja isä. Ex- vaimoni ei alkoholiongelman takia kykene edes näkemään lastamme. Viiina on tärkeämpi kuin oma tytär. Ikävä asia on se, että lasta ei voi antaa hänen luokse vklopuksi, vaikka haluisin ja tytärkin haluaa, mutta kun äiti juo ja juo juo juo, niin ei sinne voi päästää. Enkä jarruttele häntä näkemästä omaa lastaan, mutta hänen pitää ymmärtää ettei voi vaan dokata ja unohtaa lasta. Turvaton ympäristö juopporetkuineen.
Ei kaikki isät ole turhia ja välinpitämättömiä luusereita. Tai jos olen teidän mielestä, niin sitten olen. Minä kasvatan silti lastani kunnolliseksi ihmiseksi ja vien treeneihin ja teen kaikkeni hänen puolestaan.
Äitini on yh-isän kasvattama.
Oma isäni oli huipputyyppi.
Lapsilleni löysin miehen, joka luuli olevansa mahtva iskä, mutta ei oikeasti osannut elää perhe-arkea.