Onko varatun miehen pyytäminen mukaan urheiluharrastukseen rajan ylittämistä?
Siis voinko itsekin varattuna pyytää varattua työkaveriani mukaan vaikka tennistä pelaamaan?
Kommentit (25)
Mutta, jos pyytäjä jo itsekin epäilee niin kenties onkin taka-ajatuksia?
mies kuulisi kettuiluja, jos lähtisi vieraan naisen kanssa tennistä pelaamaan. Jos pyydät nelinpeliin, jossa vaimokin voi lähteä mukaan, on asia erikseen. Tai sitten kysyt suoraan siltä vaimolta asiasta, pahastuisiko.
baari-illat ei oikein kiehdo ja niistä ainakin tylkaverin rouva voisi olla mustis, vaikkei mitään tapahtuisikaan. Mitään romanttista ei meidän välillä ole/tule, mutta pidän miehestä kaverina paljonkin. Oma mieheni kun on sellainen hiljaisempi ja tämä toinen sitten puheliaampi, niin kiva puhua välillä muustakin kuin työjutuista.
olisiko sinulla jotain sitä vastaan että miehesi lähtisi naispuolisen työkaverin kanssa pelaamaan tennistä?
Ja omat kiipeilykaverit on sekä miehiä että naisia, ja tuntuis koomiselta kysyä niiden puolisoilta et pääseeks toi Niko mun kaa leikkimään.
Siis tennistä ei voi naisen kanssa mennä pelaan, mutta jos ois mies niin vois..
sitte joku vie kehtas sanoo ettei oo mustasukkasta sorttia... just.
Kommenttinne on kuitenkin sen verran pelottavia, että antaa olla. Kiva mies, mutta kun en halua hänestä kaveria enempää, niin pysytään sitten mieluummin työlinjalla. Vaimokin saisi tulla peliin mukaan, mutta mistäs neljäs pelaaja? Omaa miestä ei kiinnosta ko. laji.
Vierailija:
olisiko sinulla jotain sitä vastaan että miehesi lähtisi naispuolisen työkaverin kanssa pelaamaan tennistä?
vaimo mukaan myös. Muuten on kummallista.
Varattu työkaveri joka oli lähes pro-pelaaja antoi tennistunteja, en päässyt ryhmään mukaan työkiireiden takia, käytiin KERRAN kahdestaan pelaamassa. Oli niin viatonta kun olla voi, mutta OI sitä hässäkkää joka siitä syntyi... EN SUOSITTELE, ja voin sanoa jälkiviisaana että se tennistunti ei TODELLAKAAN ollut kaiken sen mielipahan arvoinen.
Vaikutat sairaalta vainoharhaiselta ämmältä.
Etkö löydä vapaata tai naista peliseuraksesi?
Oikeesti vaikuttaa kyllä siltä, että yrität hakeutua tilanteeseen, jossa " tilaisuus voisi tehdä varkaan" . Sori, mutta en usko pyyteettömyyteesi tässä asiassa.
Pääsevät sinne työpäivän lomassa ja työnantajan kustannuksella, siksi kyseinen järjestely.
Ja luotan mieheeni, joten minua ei häiritse se että käyvät salilla yhdessä. Enemmän harmittaa, ettei mulla itselläni ole ketään liikuntakaveria, joka lähtisi mun mukaan silloin kun mies on kotona lasten kanssa, ja olis mun vuoro harrastaa. Siksi mun lenkillä käymiset on aika yksinäisiä hetkiä.
Vai onko niin kiire, ettette siellä ennätä jutella?
Mun mies käy joskus ulkona naispuolisten(kin) työkavereitten kanssa syömässä tai katsomassa bändejä, mutta kieltämättä voisin ihmetellä jos joku pyytäisi tuollaiseen " parilajiin" .
naimisissa ja kävivät viattomasti yhdessä salilla, nainen auttoi miestä treenaamisessa. Nyt molemmat eronneet, naimisissa keskenään.
Hakeudutaan tilanteeseen, jossa ajaudutaan yhteen... yksi tilanne johtaa toiseen jne... YÖKS!!
Vierailija:
naimisissa ja kävivät viattomasti yhdessä salilla, nainen auttoi miestä treenaamisessa. Nyt molemmat eronneet, naimisissa keskenään.
siirrän vastuun miehelle itselleen. Hänhän se vaimonsa parhaiten tuntee. Emme sopineet mitään tarkkaa aikaa, mutta kunhan kiireiltämme ehdimme menemme yhdessä harrastamaan. Tuo tennis oli muuten ihan vaan esimerkki.
AP
Vierailija:
Menee yli jos itse olet sinkku.
ihmeellisen vainoharhaista porukkaa täällä.
Joidenkin miesten kanssa ei ole ainakaan minun puoleltani riskin häivääkään ajautua mihinkään kiellettyyn. Toisten kanssa taas olisin varovaisempi.