Voiko salille mennä juoksemaan vain juoksumatolle?
Kommentit (25)
Totta kai voi, miksi ajattelet, ettei voi?
Itsekin olen joskus tehnyt näin.
Kun maksat sisäänpääsyn salille niin et ole tilivelvollinen kenellekään mitä sielä teet
Kyllä. Mutta jos salilla on vain yksi juoksumatto niin on epäkohteliasta mennä juoksemaan sillä tuntikausia ruuhka-aikaan.
Kyllä voi,kun muistat häipyä sieltä vähin äänin juoksusi loputtua!
Tottakai voi, sitä vartenhan ne laitteet on siellä.
Eihän salin omistajaa kiinnosta mitä ihmiseset siellä tekee, vaan vain se business, eli että saavat rahaa salin käyttäjiltä.
Kuulostaa kyllä älyvapaalta mennä jonnekin sisälle matolle juoksemaan.
😂
Miten ennen pärjättiin ilman kuntosaleja?
Käyhän monet ikä ihmisetkin päivisin tapaamassa siellä ystäviään ja samalla jutustelevat mukavia vähän jotain laitetta muka liikuttaen. Ei ketään kiinnosta se mitä siellä kukakin tekee.
Mene vain. Saahan sitä mennä sinne vaikka käymään vaan suihkussa jos siltä tuntuu.
Tämä välivaihe kun kadut on jäätikällä ja latuja ei vielä ole on hankala kestävyysliikunnan kannalta. Tässä vaiheessa vuotta voisin jopa lenkit juosta juoksumatolla kuivassa ja kuumassa sisäilmassa seinää tuijottaen.
Tapana on pyllistellä miehille
ja kuvata sitä
pyllistellä 💋👍🍆
.
Pelkkä juoksu on epäsoveliasta
Missä käytöstavat? Etkö ajattele muita?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta jos salilla on vain yksi juoksumatto niin on epäkohteliasta mennä juoksemaan sillä tuntikausia ruuhka-aikaan.
Ei kannata liittyä kuntosalille, jossa on vain yksi juoksumatto.
Saa mutta on typerää mennä tekemään vain punnerruksia tai lantionostoja.
Loppuun aina rentoutus ja venyttely 👍
Päivä lähtee hyvin käyntiin
Suosittelen
Useinkin olen vain käynyt juoksemassa 30-60 minuuttia salin matolla. Laihduin niin 9 kiloa. Aloin sitten myös nostelee puntteja. Juoksukuntoa paransin aika hyvin. Siellä oi kaks juoksumattoa salilla. Ei kukaan valittanut kun olin siinä matolla aina mutta kävinkin aamuisin seiskaan aikaan jo salilla että ei ollut ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Loppuun aina rentoutus ja venyttely 👍
Päivä lähtee hyvin käyntiin
Suosittelen
Tää video on kyllä paras isänpäivälahja jonka olen koskaan saanut.
Näyttää todella typerältä ja ruoka maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä älyvapaalta mennä jonnekin sisälle matolle juoksemaan.
😂
Sitä se onkin, juoksussa ei vaan ole samaa luonnollisuutta. Sen lisäksi tuskallisen lämmintä touhua sisätiloissa aivan samalla tavalla kuin kuntopyörän polkeminen.
Ei missään tapauksessa! Pakko vetää tunnin punttitreeni.