Mitä teillä on ruokana näin isänpäivän kunniaksi?
Meillä on miehelle palapaistia, perunasosetta ja vihersalaattia. Minä syön lasten kanssa toissapäiväistä nakkikeittoa.
Kommentit (63)
Meillä ei isää,on kuollut ajat sitten. Asun yksin ja haen tänän kaupasta valmisateriat pariksi päiväksi itselleni.Oikeastaan voisin jo läheteä ulos lenkille ja sietä kaupan einestiski hylyköön valitsee ateriani..Aurinko paistaa. Onneksi Itä-Helsinki ei tulvi vedestä.Hyvä päivää kaikille.
Patapaistia, kastiketta, valkosipuliperunaa ja salaattia
Pieniä ruokailijoita on tulossa syömään ukin luo niin lasten ehdoilla mennään, menu on oltava takuu varma valinta elikkä perunamuusi ja uunimakkara, osan makkaraa voin laittaa juustot ja tomatit, osa sitten ilman lisukkeita. Jälkkärinä sitten jäätelöö, aikuislle lapsille kahvit ja halutessaan koknakki tai ligööri siivu.
Ei mitään tietoa. Syötiin vasta englantilainen aamiainen ja jälkkäriksi kahvit ja joulutortut. Eiköhän näillä hetken pärjää
Nyhtökanaa, juuresmuusia, salaatteja ja lisukkeita. Iltapäivällä sitten syödään oreokakkua.
Pakastealtaasta kalamurekepihvit, ei käynyt isänpäivä mielessäkään kun tiistaina tein loppuviikon tilausta.
Lapsi leipoo kääretortun iltakahvin kanssa.
Poron ulkofile, portviinikastike ja puikulamuusi.
Leipää ja kananmunia meinasin syödä.
Lapset tekee: savuporo- ja fetasuupalat, pekonihärkää/Pringless kanaa, porkkanat ja smashperunat, Creme Brulee piirakka, kyllä taas kelpaa näin isänä mennä valmiiseen pöytään.
Miks ap ja lapset ei syö samaa kun mies?
Perheen isien toiveesta, keilahallissa burgereita.
Lammascurrya kardemummariisillä.
Jälkkäriksi suklaakakku
Ollaan ihan kohta perillä mummolassa, enpä tiedä mitä mummo on kokannut. Lounas syödään siellä, ja kahvit juodaan. Iltaruokaa en ole vielä miettinyt, ei mitään erikoisempaa.
Mies mikrotti jotain pahaa eineslaatikkoa, minä saarioisten maksalaatikkoa (+puolukkahilloa). Aikuinen lapseni nukkuu vielä, hänellä näkyy olevan kaupan vegemakaronilaatikkoa jääkaapissa.
Kaalilaatikkoa ajattelin itselleni tehdä.
T. Vanha ja yksinäinen täti
Vierailija kirjoitti:
Poron ulkofile, portviinikastike ja puikulamuusi.
Voi veikkoset, elä sie hyvvää poroa pillaa portviinillä.
Tyttäreni poikkesi avomiehensä kanssa eilen ja toivat itse alusta asti valmistettuja valkosipuliperunoita kun olivat tehneet niin ison annoksen ja tiesivät että minun ei yksin ruokaa tule laitettua.
Siitä riitti eiliselle ja vielä tänäänkin vihannskekoituksen kanssa. Hyvää on.
Ihan tavallinen sunnuntai, ulkoilen ja nautin aurinkoisesta säästä.