Oletko joskus meinannut kuolla? Kun selvisit niin muutuitko ihmisenä?
Itse meinasin tänä vuonna menehtyä sairaalassa. Mulla oli sietämättömät kivut yli viikon enkä pystynyt juurikaan nukkumaan. Sairaalassa oloajan huusin kivusta suurimman osan ajasta ja lopulta kaksi viimeistä vuorokautta olin niin surkeassa kunnossa etten ollut nukkunut enää yhtään enkä syönyt tai juonut mitään. Pelkäsin että saan jonkun sairaskohtauksen ennenkuin pääsen edes leikkauspöydälle. Kun mua tultiin hakemaan huoneestani niin itkin kovasti ja mietin mitenhän tässä käy, myös leikkauksessa oli vakavat riskit.
Elämäni onnellisin hetki oli kun heräsin ja kivut olivat poissa! Olin niin iloinen ja hoitajatkin oli ihan ihmeissään että eipä ole ennen ollut tuollaista reaktiota kellään heräämössä :D
Tuosta on aikaa pian vuosi ja tuntuu että oon muuttunut ihmisenä tosi paljon. Ennen olin todella ahdistunut melkein päivittäin, mietin usein menneisyyttä ja mikä on mennyt pieleen ja murehdin kaikkea ja kaikista.
Nykyään mua ahdistaa harvoin ja se menee nopeasti ohi enkä mieti mikä on pielessä omassa elämässä. Musta on tullut myös paljon lapsirakkaampi ja tosi eläinrakas myös.
Joillain tavalla se oli hyväkin asia että mulle kävi niinkuin kävi koska henkinen hyvinvointi ei oo koskaan ollut näin hyvä! Onko kellään muulla samantapaisia kokemuksia?