Ongelmana varattu..
Ongelmani on varattu. Hän flirttailee ja kertoo kuinka viihtyy seurassani ja kuinka helppoa minun kanssa on keskustella. Tunnen samoin. Olemme suudelleetkin muutaman kerran. Haluaa myös tavata usein. Tiedän, että on väärin tavata ja hänkin varmasti sen tietää Mitä tehdä?
Kommentit (54)
Paljasta asia hänen puolisolleen ja sopikaa yhdessä, kuka saa kenet. Rehellisyys kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin löytää ihmistä jonka kanssa oikeasti kemiat kohtaavat.
Tämä. Itse päästin osittain olosuhteiden pakosta tällaisen ihmisen menemään ja mietin häntä jatkuvasti, vaikka olen onnellisessa liitossa.
kiinnostaa, että miten kuvailisit tunteitasi, oletko ihastunut tai rakastunut? jos mies kertoo miettivänsä mua päivittäin ja on varattu mitä se tarkoittaa niinku tunnetasolla?
Vierailija kirjoitti:
Paljasta asia hänen puolisolleen ja sopikaa yhdessä, kuka saa kenet. Rehellisyys kannattaa aina.
Heitä hansikas ja haasta puoliso kaksintaisteluun aamun koitteessa. Voittaja saa naisen.
miten paljon on normaalia tunteiden väljähtyä pitkässä avoliitossa sanotaan vaikka 20vuoden aikana? voiko suhde kantaa pelkän alkurakastumisen voimalla? kai suhteen eteen pitää tehdä hemmetisti töitä ettei eroa tule? miksi toiset sitten lähtee katselemaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen ja flirttailee sinkuille ja vaikuttaa hyvinkin ihastuneelta?
nainen ihmettelee sitä, että saa varatulta jatkuvaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse päästin osittain olosuhteiden pakosta tällaisen ihmisen menemään ja mietin häntä jatkuvasti, vaikka olen onnellisessa liitossa.
kiinnostaa, että miten kuvailisit tunteitasi, oletko ihastunut tai rakastunut? jos mies kertoo miettivänsä mua päivittäin ja on varattu mitä se tarkoittaa niinku tunnetasolla?
Varmaan rakastunut mielikuvaan. Vähintään ihastunut.
mä en tiedä muuta kuin että mietin yhtä miestä 24/7 ja oon ihan sekasin tästä showsta. ihan helvettii olla rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan rakastunut mielikuvaan. Vähintään ihastunut.
Hyvin sanottu, kiitos. Siltä mustakin tuntuu, siis että hän on melkein rakastunut ja niin olen itsekin syvästi ihastunut. mutta kaikkihan on pelkkää fantasiaa ja mielikuvaa, vaaleanpunaisia sydämiä ja pumpulia. totuus lienee jotain ihan muuta.
Kannatan sitä, että laitat pelin poikki ja lupaat jatkaa kun toinen on eronnut nykyisestä suhteestaan. Siinähän sen näkee, onko tosissaan.
erotkaa kaikesta , mies suhteesta ja te toisistanne. sinkkuudessa on voimaa!
Vierailija kirjoitti:
Kannatan sitä, että laitat pelin poikki ja lupaat jatkaa kun toinen on eronnut nykyisestä suhteestaan. Siinähän sen näkee, onko tosissaan.
Juuri tämä.
Ei pettämisessä ole mitään järkeä. Jos ei kerran ole valmis eroamaan, niin miksi ottaisi pettämällä riskin erosta?
Yleensä ne flirttailevat pettää eniten tai ero tulee aina suhteisiin.
Mitä tehdä? Oikeesti unohda koko juttu, jos teillä ei sen enempää ole intiimiuttä.
Noh, kunhan ap ymmärtää että tuosta ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa kehkeydy. Se päättyy useimmiten tavalla tai toisella ikävästi. Varattu toki ottaa seksin jos saa ja voihan sitä hieman ihastustakin olla. Mutta totuus kaikkineen ei luultavasti ole kuitenkaan se miten varattu sen ap:lle tarjoilee.
Olen nähnyt tuota touhua sen verran, kokenut itsekin asian ympäriltä puolin ja toisin. Sinisilmäinen ei siis kannata olla vaikka kuinka tuo varattu tuntuisi ihanalta ja kerta kaikkiaan vastustamattomalta. Kannattaa ymmärtää että jos varattu pystyy tuollaiseen, se ei hänestä hyvää ihmisenä kerro. Ja se puolestaan sen ettei sellaisen kanssa kannata hakeutua ainakaan parisuhteeseen.
Niinhän ne ovat aina, rakastuneita ja ah niin ihania. Oikeesti eivät ole. Ovat vain ihmissuhdereppanoita jotka eivät osaa lopettaa ensin entistä suhdetta ennen kuin jo testaavat sivupoluille. On nähty ja koettu.
Saattaa myös oikeasti olla rakkaustarinan alku. Tiedä, Koita, Häviä tai Voita.
Sanoisin itsekin, että ottakaa aivan rauhassa.
no tuo on minusta pettämistä teiltä molemmilta, mies pettää puolisoaan ja salarakas uskollista parisuhde-instituutiota.
Minusta on ollut häkellyttävää huomata elämässä, että ns omasta mielestäni erittäin mukavat, fiksut älykkäät, kiltit ja nörtähtävät miehet (siis tyypit joista kiinnostun) ovat helposti vietävissä eli lähtevät testailemaan suhteensa ulkopuolisia vesiä. Tai noh, mitään konkreettista ei ole tapahtunut, mutta mieletöntä flirttiä ja leikkimistä on ollut varattujen miesten kanssa, josta tulee tunne ettei oma puoliso merkitse juuri mitään muuta kuin käytöstapojen takia ei petetä siinä ja heti toista. varmaan naisissakin on samanlaisia. olen itsekin aika flirtti eli pidän ihmisistä ja juttelen ja nauran paljon ja kerron mielelläni toiselle että hän on mukava keskustelukaveri. mutta en ole koskaan mennyt kenenkään väliin tai ottanut tarjousta vastaan pettää .
ensin hoidetaan omaa suhdetta, jos ei toimi pitää olla munaa erota ja sitten vasta lähteä uusiin haasteisiin.