Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yrittäjät valittaa kaikesta vaikka elävät hienoa elämää?

Nell44
12.11.2022 |

Minulla on monta yrittäjäkaveria jotka valittavat milloin mistäkin kuinka heitä ajetaan ahtaalle jne. Minun silmissäni elävät kuitenkin mukavaa elämää. Asuvat isoissa omakotitaloissa, pihassa uutta mersua tai bmw volvo tason maastoautoa. Lomalla käydään kesällä aasiassa ja talvisin sveitsissä laskettelemassa tai floridassa golfaamassa. Vaimoilla kalliit laukut ja miehillä rolex tms luksuskellot ranteessa lapsilla aina tiptop vaatteet ja harrastukset kalliita kutrn ratsastus, tennis, jääkiekko yms. Ei musta vaikuta niin kamalalta ja ahtaaksi ajetulta elämältä.

Enkä ole siis kateellinen itse tienaan ihan ok 30-40k vuodessa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja57 kirjoitti:

Ihan oleellinen kysymys ainoa joka omassa facebookissa valittaa veroista on tyyppi joka tienannut viimevuonna lähes 1/3 miljoonaa :D

Ei ihme että valittaa, kun älyvapaan veroprogression takia joutuu laillistetun ryöstön kohteeksi.

Vierailija
22/22 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sä kateellinen. Miksi muuten avautuisit täällä?

Kannattaa silti muistaa, että ne sun 3(?) yrittäjä-tuttavaasi jotka näennäisesti on vauraita on vain minimaalinen otos Suomen yrittäjistä.

Ei jotain Salmelaa tai Sukaria nyt oo enää pitkään aikaan voinut ottaa esimerkiksi yrittäjistä.

Ne yrittäjät, joita minä tunnen, tekee töitä käsittämättömän paljon käsittämättömän pienillä ja epävarmoilla tuloilla.

Esim oma mies. Ja joskus kyllä käy niinkin, ettå onneksi edes toinen meistä on "vaan palkkatöissä" (toisella yrittäjällä) niin että saadaan edes siitä palkasta perhe pyöritettyä.

Mutta mies tekee työtä mistä nauttii, ja toki toivoo joskus myös "rikastuvansa" tai ainakin että elämä helpottuu ajan myötä.

Jos yrittäjän elämä on niin helppoa niin siitä vaan yrittämään.

Saatat yllättyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän