Kiristättekö muut elatusmaksuilla?
Teen itse aina niin, että kun lapseni isä ei suostu tekemään jotain tiettyä asiaa haluamallani tavalla, alan uhkailla, että vaadin isomman Elatusmaksun. Tähän asti on toiminut aina. Ihanaa kun saa vieläkin hallita, vaikka ero tulikin. Lapsikin vasta 5v niin tätä jatkuu pitkään.
Kommentit (19)
En mutta kiristäisin sähköyhtiötä.
Taas näitä lapsettomien miesten fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki muuten. Tolla saa varmaan lapsen isältä vähän lisää rahaa nyhdettyä. Ei tiedä että vuokraan kuuluu sähkö. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki muuten. Tolla saa varmaan lapsen isältä vähän lisää rahaa nyhdettyä. Ei tiedä että vuokraan kuuluu sähkö. Ap
Sitähän ei tiedä miten sähköyhtiö reagoi jos ilmoittaa että, kokeilee vaikka jotain seuraavaa jos korotus vaikuttaa liikaa laskuihin...
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/0d676554-d32f-4778-80c9-8f8ca569…
Typerä provo ap, häpeäisit.
Ei elatusmaksua niin vaan saa nostettua omien oikkujen mukaan, eikä kukaan elatusvelvollinen ole niin tyhmä.
Kun avasin aloituksen, oletin että mies sanoo että kiristää ex-vaimoa joka hoitaa ja elättää miehen lapset, sillä että ei maksa elatusmaksua ollenkaan, ja ex joutuu sitä aina anomaan ja rukoilemaan, ja lapset kärsii puutteesta. Sehän on erittäin yleistä.
Suomessa on hurja määrä miehiä jotka pakoilevat lastensa elatuksesta huolehtimista, ja kuin käenpojat kuppaavat vaimon rahat.
Itse alan kertoa ympäriinsä, että lasten isä on itsekäs, jos ei ota lapsia silloin kun minä haluan. Meillä on vuoroviikot, mutta jos haluan lähteä vaikka laulamaan karaokea, niin ilmoitan lasten isälle, että tulee hakemaan lapset, muuten aloitan systemaattisen vieraannuttamisen. Nyt olisi ollut isän viikko, mutta halusin vaihtaa, jotta lapset pääsevät papalle viettämään isänpäivää.
Minä ainakin kiristän exää säännöllisesti lapsilla, ei saa nähdä jos extraa ei rupea kuulumaan. Hommaat uuden miehen niin se tulee kateelliseksi. Jos teillä on yhtään kemiaa jäljellä niin voit kiristää sitä seksillä. Jos tiedät siitä arkaluonteisia asioita, uhkaat levittää ne nettiin ja hänen ystäväpiirilleen. Itse ole käyttänyt noita kaikkia keinoja hyvällä menestyksellä.
Minä olen uhannut levittää parin miehen arkaluonteisia tietoja heidän työnantajilleen, nykyään tienaan elareilla ihan hyvin.
Exä päätti, että alan maksaa elareita. Vaihtoi normaalit ostokset mitä hoidin, niin 200ekk. Sit itki, kun lopetin ostamiset mikä oli monta sataa enemmän. Sanoin hänelle, jos vedät elarit, niin elätte sitte niillä. Ja niin ne elää.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kiristän exää säännöllisesti lapsilla, ei saa nähdä jos extraa ei rupea kuulumaan. Hommaat uuden miehen niin se tulee kateelliseksi. Jos teillä on yhtään kemiaa jäljellä niin voit kiristää sitä seksillä. Jos tiedät siitä arkaluonteisia asioita, uhkaat levittää ne nettiin ja hänen ystäväpiirilleen. Itse ole käyttänyt noita kaikkia keinoja hyvällä menestyksellä.
Tää oli meillä tuttu juttu. Jos ei maksanut mitä milloinkin ylimääräistä, mitä exälle oli juolahtanut mieleen, niin ei saanut tavata lapsia. Paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse alan kertoa ympäriinsä, että lasten isä on itsekäs, jos ei ota lapsia silloin kun minä haluan. Meillä on vuoroviikot, mutta jos haluan lähteä vaikka laulamaan karaokea, niin ilmoitan lasten isälle, että tulee hakemaan lapset, muuten aloitan systemaattisen vieraannuttamisen. Nyt olisi ollut isän viikko, mutta halusin vaihtaa, jotta lapset pääsevät papalle viettämään isänpäivää.
Oot varmaan mun mieheni ex.
Naiset on itse piruja. Onneksi olen sinkku ja lapseton.
Sunkaltaiselta idiootilta kuuluisi ottaa lapset kokonaan huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyviämvinkkejä
Oot cool
Wau
Vierailija kirjoitti:
Minä olen uhannut levittää parin miehen arkaluonteisia tietoja heidän työnantajilleen, nykyään tienaan elareilla ihan hyvin.
Hyvä 👍
Vierailija kirjoitti:
"mutta jos haluan lähteä laulamaan karaokea..." sieltä se tuli: olet wt-pubiruusu, jonka elämän tarkoitus on vain pyöriä baareissa ja nostella yhteiskunnan etuuksia.
Kasva aikuiseksi