Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadulle kuseskelijat

Vierailija
12.11.2022 |

Väitellään poikaystävän kanssa kuseskeleeko molemmat sukupuolet kadulle baari-iltoina. Mies väittää että naiset on samanlaisia mutta tekee piilossa esim sisäpihoilla ja jopa hisseissä yms. Mä väitän että naiset osaa käyttäytä, mitä mieltä olette?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän kyllä että miehesi on tyhmä

Vierailija
2/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kummatkin zombina, niin kadulla kuin puskassa. Osa vetää myös roskaruokaa kävellessään. Sitten on maahansylkijät ja roskaajat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kummatkin zombina, niin kadulla kuin puskassa. Osa vetää myös roskaruokaa kävellessään. Sitten on maahansylkijät ja roskaajat jne.

Siis olitko sinä silloin zombina?

Vierailija
4/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olitko sinä silloin zombina?

En. Olin aina selvä ja järkyttynyt lenkkeilijä.

Vierailija
5/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin mennään jopa baarista ulos pissalle jos on jonoa tai likaset vessat yms.

Vierailija
6/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt naisiakin kusemassa kadulla ja puistossa.

Vierailija
7/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pilut haisee pissalle :/

Vierailija
8/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hö kaikki me ollaan varmasti nähty. Lähinnä väitellään onko normaaleilla naisilla tapana käydä kadulla tai jopa rapussa pissalla humalassa? Niinkuin siis miehillä on selvästi tapana.

-AP

Vierailija
9/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt tai kuullut, että aikuinen nainen kuseksisi mihinkään muualle kuin WC:hen. Ihan älytön väite.

Vierailija
10/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hö kaikki me ollaan varmasti nähty. Lähinnä väitellään onko normaaleilla naisilla tapana käydä kadulla tai jopa rapussa pissalla humalassa? Niinkuin siis miehillä on selvästi tapana.

-AP

No ei todellakaan ole tapana.

Vierailija
11/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt tai kuullut, että aikuinen nainen kuseksisi mihinkään muualle kuin WC:hen. Ihan älytön väite.

Nyt kun noin ylimielisesti vastasit, niin mites sinulla tai ystävilläsi on tapana toimia?

Vierailija
12/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaushan tämä on. Naisetkin kuseskelee kyykyssä julkisesti. Tosin ehkä vähän vähemmän kuin miehet. Eli mitä sitten?

Vierailija
13/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun noin ylimielisesti vastasit, niin mites sinulla tai ystävilläsi on tapana toimia?

No yleensä kotoa lähtiessä käydään vessassa ja ravintolassa käytetään ravintolan vessaa. Ja vielä ennen kuin lähdetään ravintolasta niin käydään vessassa. Tämä menetelmä on toiminut hyvin lähes 40 vuoden ajan.

Vierailija
14/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki mitä et ole nähnyt tai kuullut, niin sitähän ei sitten koskaan ole tapahtunut.

Vierailija
15/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki mitä et ole nähnyt tai kuullut, niin sitähän ei sitten koskaan ole tapahtunut.

Niin no joo siis toki varmaan joillain spurguilla on tapana kuseksia mihin sattuu. Mutta jos nyt vertaan tavallista työssäkäyvää miestä ja naista, niin väitän, niin kyllä minä rahani sen puolesta laittaisin kiinni että mies kuseksii todennäköisemmin julkisille paikoille kuin nainen.

Vierailija
16/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleista naisista harvempi pissii kadulle. Pulsut, narkit ja sekopäät sitten erikseen. Miehissä kaikki tuntuu kusevan kadulle ja jopa sinne sisäpihoille. Miehissä Pulsut, nark... jopa paskoo kadulle ja sisäpihoille. Se asfalttipiha ei niinkun ime sitten sitä nestettä että painukaa hevonvittuun kuseksimaan.

Vierailija
17/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin jotka kusee housuunsa, sinustakin tulee sellainen, kunhan riittävästi vanhenet.

Vierailija
18/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin jotka kusee housuunsa, sinustakin tulee sellainen, kunhan riittävästi vanhenet.

Tuota... en usko että palvelutalossa asuvat vanhukset ovat juurisyy sille että ihmiset (miehet) kuseksivat kylillä minne sattuu :D

Vierailija
19/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehtuuri suosii pissaliisoja. On etuoikeutetuimmassa asemassa olevien kaupunginviraston pissaliisojen suunnittelemaa.

Vierailija
20/21 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä tapaushan tämä on. Naisetkin kuseskelee kyykyssä julkisesti. Tosin ehkä vähän vähemmän kuin miehet. Eli mitä sitten?

Miksi he näyttelevät alasti paikkojaan naislenkkeilijöille jotka menevät ohi? Miksi keskelle katua. Puskassakin huojuvat kuin zombit. Ottaisivat vähemmän alkoholia ja vaikka kotona. Kaikki paikat on sotkettu ja pilattu.