Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varkaaksi luulevat myyjät tai huono palvelu olemuksen perusteella...

Vierailija
12.11.2022 |

Mikä siinä on, että jos menen pikkukauppaan verkkareissa ja pipo päässä rennoissa vaatteissa, jotka saattaa olla rypyssä, tai kengät kuluneet, niin joko tulee myyjä kurkkimaan hyllyn takaa varastanko jotakin, eikä edes kysy voiko auttaa?! Koruliikkeessä ei edes tervehditä ja kysytä voiko olla avuksi.
Isommassa liikkeessä pyörii vartija siellä missä minäkin.

Ei ne vaatteet kerro tilini saldoa, joka on 148 000€. Eli likvidiä ostovoimaa löytyy ostaa ihan tarpeeksi.
Seuraavan kerran kysyn myyjältä, että mitä hän siinä kurkistelee, että eikö ymmärrä, että tuolla tyylillä ajaa asiakkaan pois. Voi ihan reilusti kysyä voinko olla avuksi.... Mutta kun ei. Laittakaa kameravalvonta ja kytätkää niistä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se pankkitilin saldo kerro, onko myymälävaras vai ei. 

Vierailija
22/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 148000 taitaa olla peräisin varastelusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se pankkitilin saldo kerro, onko myymälävaras vai ei. 

mitä rikkaampi, sitä varkaampi. ei miljoonia rehellisellä työllä tehdä

Vierailija
24/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina vartijat perässä. Eilen Turun Eerikinkadun Lidlissä nuori vaalea vartija seurasi minua. Alkaa vituttaa kun olen joka liikkeessä joku myymälävaras. Aivan normisti pukeudun eikä reppuakaan ole enää ollut vuoteen.

Vierailija
25/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko siis että joku sama tyyppi on koko ajan lähettyvillä kaupassa kulkuessasi🤨

Vierailija
26/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina vartijat perässä. Eilen Turun Eerikinkadun Lidlissä nuori vaalea vartija seurasi minua. Alkaa vituttaa kun olen joka liikkeessä joku myymälävaras. Aivan normisti pukeudun eikä reppuakaan ole enää ollut vuoteen.

Johtuuko se repusta se seuraaminen?

Helpompihan kassiin olisi sujauttaa, kun ei tarvitse selästä ottaa sitä.

Vierailija
27/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Turun Henkka laukassa myyjä kyttäsi minua vähän kauempaa. Sellainen vit....mainen virne naamalla.

Vierailija
28/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Yks myyjä sanoi että repullisia pitää aina seurata! Kun sinne reppuun on niin hyvä sujauttaa jotain kuulemma. No ei ole.

Vierailija
29/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Yks myyjä sanoi että repullisia pitää aina seurata! Kun sinne reppuun on niin hyvä sujauttaa jotain kuulemma. No ei ole.

Kaikkiin muihin kasseihin voi sujauttaa mutta ei mun kädet ainakaan selän taakse taivu.

Vierailija
30/49 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei poliisit ole tuollaisia että kyttäävät kotinurkilla ja ajelevat perässä ja seuraavat ja tuijottelevat. Vaatteiden perusteella.

Kyllä poliisitkin tekee tuota. Meillä oli joskus auto rikki ja ajeltiin väliaikaisesti miehen nuoruuden autolla, sellainen vanha romu ysärin teiniauto. :D Sillä kulkiessa sai usein poliisit perään ja usein pysäyttelivätkin, vaikkei mitään oltu tehty. Kun saatiin taas oma normaali auto alle, saatiin taas kulkea rauhassa.

Vierailija
31/49 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää.

Vierailija
32/49 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies kirjoitti:

Joskus menin prismaan niin pian tuli jo vartija sanomaan että minun pitää poistua. syytä ei halunnut kertoa ja ihmettelin että miksi muka pitää poistua.  No minä en poistunut vaan menin ruokaa ostamaan. Vartija oli soittanut poliisit ja sitten ne vei minut ulos. En todellakaan tiennyt miksi. Sain sitten selville että minulla porttikielto prismaan koska olin kuulemma varastanut sieltä monta kertaa jotain. Todellakaan en ollut. Sitten haastoin prisman oikeuteen kunnianloukkauksesta ja sitten vasta selvisi että olin yhden toisen miehen näköinen joka oli se varas ja luulivat minua toiseksi. Prisma yritti hyvitellä 200 euron lahjakortilla. Sanoin että oikeudenkäynti maksaa ainakin 10000 euroa joten vaadin 6 tonnia korvauksia.Lopulta ns suostu maksaa 5000 euroa.

Uni seis! Toi oli täysin mielikuvituksesi tuottamaa 😂

Vierailija
33/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä huusi taas kassalla kovalla äänellä että ota se "geisha PATUKKA mukaan reunalta, ettei jää". Kaikki kääntyivät katsomaan ja nuoret miehet ajattelivat varmaan että TUO nainen syö SUKLAApatukkaa! Taasko lihoo lisää. Ehkä voisi sanoa että ota tuote mukaan joka on reunan alla. Pieni tuote menee äkkiä sinne laidalle.

Vierailija
34/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Turun Henkka laukassa myyjä kyttäsi minua vähän kauempaa. Sellainen vit....mainen virne naamalla.

Yllättävää. Miksi oli se ilme?

Vierailija
35/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kleptomania ei katso tilin saldoa

Eikä ulkonäköä. Siksi onkin ihme että vain rähjäisen näköisiä kytätään. Minna Haapkyläkin nyysi lohen niin että heilahti eikä tiettävästi ole mikään spurgu

Vierailija
36/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä reppu selkään niin varmasti kyylätään ihan kuin olisit heti varas kun käytät reppua.

Vierailija
37/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kenkävahaa ja Prismasta kolmella eurolla kenkälankkia ja lankkaa kengät ei-kuluneen näköisiksi.

Vierailija
38/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaikka vannoa, että Helsingin Stockmannilla kerran yksi mies seurasi minua. Aina tuli samoille hyllyille, mikä oli hieman outoa kun katselin kosmetiikkaa sekä naisten käsilaukkuja ja vaatteita. Ensin en kiinnittänyt huomiota, mutta kun aina sama naama oli näkyi hyllyjen välistä alkoi epäilyttää. Tätä siis kesti yhteensä noin tunnin. Alkoi jo pelottaa, seuraako sama ukko ulos asti ja mitä sitten. Vasta myöhemmin tuli mieleen, olisiko kyseessä voinut olla vartija siviilivaatteissa.

Pelottava kokemus joka tapauksessa ja toivoisin, ettei tuota häiriköintiä harrastettaisi ilman mitään tuntomerkkiä, että kyseessä on vartija. Meillä naisilla kun voi olla tuollaisista seuraavista miehistä pahojakin kokemuksia. Toki tämäkin saattoi olla  joku häiriintynyt tapaus, mutta miten sen erottaa jos vartija on siviilivaatteissa? 

Vierailija
39/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa maski päähän, saa erinomaista kohtelua. Ajattelevat että olet liian neuroottinen varkaaksi. 

Vierailija
40/49 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mie kerranki parkkasin mersun (en sano mis, mut täälä kotikulmil) R-kioskin oven etteen, paukasin oven auki ja huudahin jo siit ovelt reippaast ja kuuluvast komiaksi kehutulla äänelläin kassatytölle, että " hoi pistäs sie neiti mulle het pari toppaa punast norttii ja yks vseitenviis kuponki, miul on kiire!"

Ja hää vaa mulkoili ja käski mennä jonon perrään ja äksyili viel ettei heiä ove ettee saa muka autoo pysäköiä, höh!

terv. Valde Malmilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme