Onko täällä rajana, etten näe enää esimerkiksi kuukauden takaisia keskusteluita?
Laitoin osoiteriville 400 ja oli viimeinen sivu, jonka näin täällä. Heti, kun painoin seuraava, ei näkynyt keskusteluja.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joskuhan täällä nostetaan etusivulle vaikka jotain 2008 aloitettuja keskusteluja.
Mitenköhän ne löydän?
Tuossa ylhäällä suurennuslasin kuvake, paina sitä ja kirjoita haluamasi otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ylhäällä suurennuslasin kuvake, paina sitä ja kirjoita haluamasi otsikko.
Yritin, mutta en muista tarkkaan mikä otsikko oli.
Ei ole oikeasti puhekanavia. Se siitä sananvapaudesta. Täälläkin on poistajat. Mitäs sitten tehtäis ja missä. Vaalitko muka auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tahalllaanko laitoit alapeukun? Jos aloittamastani keskustelusta aikaa monta viikkoa, onko ihmekään, jos muistan vain sinne päin otsikon etenkin, kun olen tyhjentänyt selaimen historia?
Mies syö lapsen vanukkaat !!
Vierailija
klo 10:03 | 16.2.2014
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan googlettamallakin voi löytyä. Mä olen joskus jopa googlettanut oman kommenttini ja sillä löytänyt vanhan keskustelun, jota joskus kauan sitten kommentoin.
Jos haluaisi palata vaikka eiiseen keskusteluun, niin haku näyttää vuosikausilta 400 keskustelua. Jos ne tulisi vaikka uusimmat ensin, niin olisi paljon helpompaa-
Ihan itseni vuoksi kiinnostaa milloin olen kirjoittanut tuon aloituksen. Keskustelu koski sitä, kun kävin sovittamassa farkkuja kaupassa ja yllätyksekseni mahduinkin pienempään kokoon. Tarkistin vielä punnitsemalla itseni ja olin laihtunut kilon-kaksi. Joskus viime kuun aikana sen kirjoitin. Sen takia haluaisin tietää, koska nyt lähtenyt kilo lisää, että missä ajassa laihduin lisää. Jos joku löytäisi keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan googlettamallakin voi löytyä. Mä olen joskus jopa googlettanut oman kommenttini ja sillä löytänyt vanhan keskustelun, jota joskus kauan sitten kommentoin.
Sitäkin yritin, mutta ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisi palata vaikka eiiseen keskusteluun, niin haku näyttää vuosikausilta 400 keskustelua. Jos ne tulisi vaikka uusimmat ensin, niin olisi paljon helpompaa-
Käytä hakuun nettiselaimen sivuhistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itseni vuoksi kiinnostaa milloin olen kirjoittanut tuon aloituksen. Keskustelu koski sitä, kun kävin sovittamassa farkkuja kaupassa ja yllätyksekseni mahduinkin pienempään kokoon. Tarkistin vielä punnitsemalla itseni ja olin laihtunut kilon-kaksi. Joskus viime kuun aikana sen kirjoitin. Sen takia haluaisin tietää, koska nyt lähtenyt kilo lisää, että missä ajassa laihduin lisää. Jos joku löytäisi keskustelun?
Löytäisikö joku tuon keskustelun? Olen yrittänyt hakea sanoilla 'kävin tällä viikolla kaupassa sovittamassa farkkuja' , mutta ei vain löydy :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisikö joku tuon keskustelun? Olen yrittänyt hakea sanoilla 'kävin tällä viikolla kaupassa sovittamassa farkkuja' , mutta ei vain löydy :/
Sinä et taida osata muuta kuin alapeukuttaa.
Miten lokakuun 5. päivän keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kävin tällä viikolla kaupassa sovittamassa farkkuja" site: vauva.fi
Jotenkin tuolla tavoin se täytyy pistää Google hakuun. Muista lainausmerkit, jos olet varma että kirjoitit sen täsmälleen noin.
Mene google-hakuun ja kirjoita
site:vauva.fi farkut
Selaa hakutuloksia tai keksi parempi hakusana mutta tuolla site-alulla haku etsii vain tämän sivuston tulokset
Ei. Joskuhan täällä nostetaan etusivulle vaikka jotain 2008 aloitettuja keskusteluja.