Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan teidän raskauspahoinvointi on kestänyt?
06.11.2006 |
Itsellä menossa rv 18+1 ja helpotusta ei näy. Rv 14 käytiin sairaalassa tipassa, kun meni oikein rajuksi ja taju lähti.
Kommentit (4)
Minulla menee myös usein yöt valvoessa, kun oksettaa. Ei oikein haluaisi syödä edes mitään, kun kaikki tulee kuitenkin ylös:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kesti minulla pahoinvointi
ja sitten alkoi närästys :p
En pääse edes kunnolla kävelemään. T. Ap. Sitä närästystä odotellessa:)
Olen rv 18 ja helpotusta on tullut vähän.
Sairaalassa tiputuksessa olen ollut aika monta kertaa.
Mistäpäin kirjoittelet?