Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öks. Kävinpä kaverin luona kahveella. :x HIRVITYS mikä kämppä sillä oli!

Vierailija
06.11.2006 |

Keittiössä pörräsi joitain pienenpieniä ötököitä tiskipöydän ja roskiksen ympärillä. Tiskaamattomia astioita oli siellä täällä, näyttivät olleen viikkoja tiskaamatta.

Kissan kusi haisi tosi pahasti, itse asiassa löi vastaan jo rappukäytävässä.

Iljettävä asunto ja karmea lemu.

Miten ihmeessä niin herttainen ja ihana ihminen voi asua kaatopaikalla? :(

Kyseessä nais ihminen ja sinkku sellainen.

Sääliksi käy ja apua ei huoli.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että ihan kirjahyllyssä pölyä ja roiskeita kaakeleissa. Itse ilmeisesti asut täysin steriileissä oloissa ja puunaat huushollin lattiasta kattoon joka päivä? (ja sitten sairastat, kun vähänin liikut ulkomaailmassa) No, kukin kuluttakoon elämänsä mihin haluaa.

Kaapin ovet ja kaakelit ovat ihan eriasia. Tosin myönnän että kaverillani myös kaakelit ovat roiskeita täynnä. Ja tosta pölystä sen verran, että sitähän kertyy ihan parissa päivässäkin, mutta parin päivän pölyt ovat ihan eria asia, kuin parin vuoden!

Mun mielestä ei ole normaalia, eikä hygieenistä että keittiössä on pöydillä kasa paska- ja kusivaippoja.

No joo, jokainen tosiaan tyylillään. Meillä on siistiä, mutta ei steriiliä. Kahden lapsen äitinä olen oppinut joustamaan, mutta haluan toki että lapsillani on puhdas koti, niinkuin myös miehelläni ja itselläni.

Vierailija
22/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo ja tiedoksesi.

terveisin 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ja pinnat pyyhitään kostealla vain kerran kuukaudessa.

Mutta näkyy olevan yllättävän yleistä nuorten parien keskuudessa, että aika menee pleikkaa pelatessa, netissä ja telkkaria katsoessa. Sitten ei halutakaan koskaan vieraita, koska itsekin tiedetään, millaisessa sikolätissä eletään.

Ei ihme, että kihomadot ja täit leviävät kuin kulovalkea nykyisin.

Mun mielestä ei ole sikolättiä, jos kerran kuukaudessa pyyhitään pinnat. Terveemmältä se kuulostaa kuin se, että kerran viikossa pyyhitään ties millä myrkyillä. (tosin itse pesen vessan kerran viikossa, muut pinnat kerran kk:ssa)

Vierailija
24/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voinut kuvitella, että ystäväni asunto voi olla niin kauheassa kunnossa. Matkustin toiselta puolen suomea hänen luokse kylään, kun oli jo monta vuotta!!! houkutellut minua käymään. Ja minähän menin, mutten toista kertaa. Kuvottaa vieläkin.

Kyllä minä ainakin olisin hieman panostanut edes imurointiin/ tiskaukseen, jos olisin houkutellut ystäväni kylään, mutta kaikkihan me ollaan niin erilaisia.

Huom!! Olin hänen luonaan kaksi yötä ja sain ruokaa vasta lähtöpäivänä. Että sellainen reissu.

Vierailija
25/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on oikeesti niin tyhmä että, ei tajua tarjota vieraalleen ruokaa, niin voivoi, olkoon.

Mä olisin marssinut ruokakauppaan tai ravintolaan, nälkään en ois kuollut. Mutta varmasti loukkaantuisin.

En ole 28

Vierailija
26/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla ei ole kylppärissä roskista joten jättää käytetyt terveyssiteet kylppärin lattialle, kylppäriä ei ole anopin omien sanojen mukaan pesty ikinä ja talossa on asuttu jo viisitoista vuotta. Vessanpönttökin on sisäpuolelta ruskeanmusta ja kromihanoissa mattapinta lian takia.

Keittiössä on joka puolella likakerros, hellaa ei voi käyttää koska sen päälle on kasattu tyhjiä leikkeleraisoita, hedelmäpusseja ja muuta kotitalousjätettä jotka ei mahdu roskikseen koska se on täynnä ja hellakin niin likainen että rupeaa käryämään jos levyn laittaa päälle. Roskiskaapin lattiaa ei edes näe kun se on niin likainen ja HAISEE!

Anoppi ei myöskään esimerkiksi koskaan tiskaa perunakattilaa sillä " siinähän keitetään vain perunoita" . Arvatkaa miltä se perunoiden keittäminen haisee kun kattila on kuonainen...

Koko talo on lattioista niin likainen että sukat tarttuvat kiinni lattiaan ja keittiön maton alla on valkoisia matoja jotka ei anoppia häiritse " kun ei ne tule pois sieltä maton alta"

Joopa joo, mä pysyn mielelläni poissa anopin kämpästä enkä ainakaan vie sinne kahta konttausikäistä lasta...

Xandris:

Toivottavasti olette edes tajunneet hiukan muuttaa noita tunnistetekijöitä, ettei " ystävänne" osu näkemään, mitä lauotte hänen selän takanaan asioista.

Kenelläkään ei ole 100% siistiä ja edustuskelpoista kotia. Meidän jokaikisen siisteyskäsitys eroaa, ja samaten se, mille panee erityistä painoa. Esimerkiksi minä kiinnitän erityistä huomiota kylppärin siisteyteen, kuuraan juuriharjalla seinät ja lattiatkin joka viikko. Ei silti tulisi mieleenkään nyrpistellä jonkun muun hiukan-vähemmän-tunnollista kylppärisiivoa. Jokaisella on omat prioriteettinsa, ja hyvä niin.

Jos se " ystävän" asunto on noin vastenmielinen, kuin tässä moni on laukonut, niin sopii pysyä sieltä poissa.

Eipä ole ihme, että osa naisista inhoaa yllätysvierailuja, jos vierailijat ovat noin kyttääväisellä mielellä tupatarkastusta tekemässä...

Vierailija
27/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tavaroita on hujan hajan (leluja lähinnä) ja niitä en osaa sotkuna pitää, imuroin väh. kerran viikossa, mutta silti on lattialla monesti roskia tai pölyäkin ehtii kertyä. Luutuan kerran kk ja silloin vien myös matot ulos. Mun mielestä meillä on monesti aika sekavan näköistä, mutta ikinä meillä ei ole paskaista.

Kävin nimittäin mieheni serkun luona jokin aika sitten ja siellä oli kirjaimellisesti paskaista, kissan paskaa pitkin lattioita, karvoja ja pölyä joka paikka täynnä. vessaan ei voinut mennä, kun vessan lattia oli täynä sanomalehtiä ja kissan kusia ja paskoja, hiekka-astia oli ihan ylitsetursuavainen. Joka paikka oli täynnä rojua, laatikoita yms. ja keittiön lattiat ja tiskipöydät oli täynnä puhtaita ja likaisia astioita sekaisin... ja se haju oli sanoinkuvaamaton.

Tän käynnin jälkeen en ole ko. kämpässä käynyt. Anoppi oli siellä vasta vieraillut ja sanoi että samanlaista kuin ennenkin, vaikka on jo lapsikin siunaantunut...

Vierailija
28/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin ystäväni luo, niin hän sanoi, ettei kaupassa tarvitse käydä, kun hänellä on kaapissa kaikkea. Eipä ollut ei, mitään.

Olin tosiaankin aivan oudolla paikkakunnalla ja ei käynyt mielessäkään, että olisin yksin lähtenyt siellä etsimään kauppaa (johon oli kuulemma muutama km matkaa) kun -uskokaa tai älkää- tämä ystävä kehtasi lähteä jo seuraavana aamulla paikalliseen kuppilaan kaljalle kavereidensa kanssa ja jätti minut arvatenkin yksin sinne kämppäänsä, kun en todellakaan jaksanut raahautua jo ennen puolta päivää ryyppäämään paikalliseen räkälään!!!

Varsinainen kokemus oli tuokin reissu, tekemättömäksi sitä ei enää saa, mutta karttuipahan taas kokemusta.

Vierailija
29/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näkyy olevan yllättävän yleistä nuorten parien keskuudessa, että aika menee pleikkaa pelatessa, netissä ja telkkaria katsoessa. Sitten ei halutakaan koskaan vieraita, koska itsekin tiedetään, millaisessa sikolätissä eletään.

Vierailija
30/30 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä ei ole sikolättiä, jos kerran kuukaudessa pyyhitään pinnat. Terveemmältä se kuulostaa kuin se, että kerran viikossa pyyhitään ties millä myrkyillä. (tosin itse pesen vessan kerran viikossa, muut pinnat kerran kk:ssa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi